R4: AC Horsens - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Det Praktiske:
Tid: Søndag 04/10 kl. 18.00
Sted: CASA Arena Horsens (Horsens)
Dommer: Peter Kjærsgaard
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P3

Karantæner:
ACH:
Midtjylland:

Skader:
ACH:
Midtjylland: Riis og O. Olsen skadet

Bud på start XI'er
Ja, mon ikke der kommer noget rotation, men har simpelthen ikke noget bud på hvor meget.
Så buddet her bliver bare et lidt kedeligt konservativt bud.

Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Jens-Lys
Mabil, Evander, Dreyer
Kaba

Bænk: Andersen, Cools, Dyhr, James, Madsen, Kraev, Vibe, Sisto, Isaksen, Anderson, Brumado

Hov, vist lidt mere end 7 udskiftere

5 seneste opgør:
01.06.20 SL FC Midtjylland AC Horsens 0 : 1
11.08.19 SL AC Horsens FC Midtjylland 0 : 2
16.12.18 SL AC Horsens FC Midtjylland 1 : 3
12.08.18 SL FC Midtjylland AC Horsens 3 : 0
21.05.18 SL FC Midtjylland AC Horsens 1 : 0


Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Med mindre der er nogle, der har småskavanker, ser jeg ingen grund til at spare nogen. Der er jo længe til næste europæiske opgave - og vi skal dælme samle alle de points op vi kan nu. Bliver ikke nemmere med det kampprogram, der venter forude med de fysiske og mentale udfordringer, det bærer med sig.

/Cortez

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Cortez skrev:
2. okt 2020, 11:58
Med mindre der er nogle, der har småskavanker, ser jeg ingen grund til at spare nogen. Der er jo længe til næste europæiske opgave - og vi skal dælme samle alle de points op vi kan nu. Bliver ikke nemmere med det kampprogram, der venter forude med de fysiske og mentale udfordringer, det bærer med sig.

/Cortez
Der er også landskampspause nu, så ja, ingen grund til at spare spillere med mindre de døjer med noget.
Høvdingen af Herning

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Cortez skrev:
2. okt 2020, 11:58
Med mindre der er nogle, der har småskavanker, ser jeg ingen grund til at spare nogen. Der er jo længe til næste europæiske opgave - og vi skal dælme samle alle de points op vi kan nu. Bliver ikke nemmere med det kampprogram, der venter forude med de fysiske og mentale udfordringer, det bærer med sig.

/Cortez
Det er jeg meget enig i - der gik forhåbentlig ikke alt for meget alkohol i den onsdag aften!

Jesper

Cools-Scholz-Erik-Dyhr

Dreyer-Cajuste-Evander-Sisto

Kraev

Brumado

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Jeg må indrømme, at jeg er krævende forud for kampen.

Horsens ligner sammen med Lyngby de med afstand to dårligste hold. Der er ingen europæiske kampe at have i tankerne nu, de skal bare slippe håndbremsen og mose dem.

Alt andet end en dominerende indsats og sejr vil være en skuffelse for mig.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Desværre tror jeg ikke, at vi skal sætte vores næser op efter en underholdende kamp, dem har der desværre ikke været særlig mange af fra vores vedkommende i superliga-sammenhængende. Jonas Dal må vel være en smule presset mht den ikke eksisterende pointhøst, og han er bekendt med Midtjylland, så det skulle ikke komme bag på mig, hvis vi skal kæmpe med næb og klør for at få 3 point med hjem fra Horsens på søndag.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Kaba skal starte

Han fik scoret sidst og vi skal forsøge at få ham i en stime.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg tror også Kaba starter, det er vel nu han skal have chancen inden en ny angriber tager duellen med ham og så scorede han jo sidst!

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Nu er truppen ude:

1. Jesper Hansen
2. Dion Cools
6. Joel Andersson
7. Pione Sisto
9. Sory Kaba
10. Evander
11. Awer Mabil
14. Alexander Scholz
15. Bozhidar Kraev
25. Manjrekar James
29. Paulinho
31. Mikkel Andersen
34. Mikael Anderson
36. Anders Dreyer
40. Jens-Lys Cajuste
43. Nicolas Madsen
46. Japhet Sery Larsen
74. Junior Brumado

Mest bemærkelsesværdigt er vel pause til Erik og Frank.

Jeg tror på baggrund heraf, at startopstillingen bliver:

Hansen
Cools - Scholz - James - Paulinho
Madsen - Cajuste
Evander
Dreyer - Kaba - Sisto

En sejr er et krav - Brøndby bliver ved med at strikke sejre sammen - de skal ikke have en fornemmelse af de kan stikke af fra os. Vi så med Zorninger hvor meget fut der kan komme under Brøndby, hvis de pludselig får opsamlet en tro på tingene derude.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Tror du kan bytte Madsen med Kraev, ellers er jeg enig.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af mnm123 »

Sejr er påkrævede, Horsens virker rystet over træner skiftet, samt ikke samme slagkraft uden Okosun. Tror vi starter med JH-Joel-James-Scholts-Paulinho-Jens-Evander-Dryer-Sisto-Mabil-Kaba. Vi vinder 2-0 og Kaba scorer

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

MFKM skrev:
3. okt 2020, 19:12
Nu er truppen ude:

1. Jesper Hansen
2. Dion Cools
6. Joel Andersson
7. Pione Sisto
9. Sory Kaba
10. Evander
11. Awer Mabil
14. Alexander Scholz
15. Bozhidar Kraev
25. Manjrekar James
29. Paulinho
31. Mikkel Andersen
34. Mikael Anderson
36. Anders Dreyer
40. Jens-Lys Cajuste
43. Nicolas Madsen
46. Japhet Sery Larsen
74. Junior Brumado

Mest bemærkelsesværdigt er vel pause til Erik og Frank.

Jeg tror på baggrund heraf, at startopstillingen bliver:

Hansen
Cools - Scholz - James - Paulinho
Madsen - Cajuste
Evander
Dreyer - Kaba - Sisto

En sejr er et krav - Brøndby bliver ved med at strikke sejre sammen - de skal ikke have en fornemmelse af de kan stikke af fra os. Vi så med Zorninger hvor meget fut der kan komme under Brøndby, hvis de pludselig får opsamlet en tro på tingene derude.
Jeg tror altså ikke, du skal bekymre dig om Brøndby anno 2020 i forhold til mesterskabet. Det er jo bygget op om et halvt masterclass - og du ved hvad Zorninger mente om dem.
Jeg synes, det er et fornuftigt projekt de har gang i, men de er slet ikke klar til at spille med om mesterskabet. Da ser jeg AGF og FCK som mere seriøse konkurrenter. Jeg tror dog, at mesterskabet er forholdsvis billigt til salg i år (kræver få point), så holder vi bare godt 2 p i snit, så skal de andre nok falde fra af sig selv.

I forhold til opstillingen i morgen, tror jeg også mere på en frisk Kraev på 10eren. Ellers er jeg meget enig

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Jeg kunne godt tænke mig at høre Frederiksen forklare, hvordan deres spillestil hænger sammen med deres punkt 1 i strategi 6.4.

De formulerer det sådan her:
"Med et stærkt genpres og løb med høj intensitet ønsker vi at minimere tiden i forsvar og opnå scoringer gennem udnyttelse af modstanderens strukturbrud. Med ligaens bedste genpres forstærkes platformen for et engageret fællesskab på holdet såvel som med holdet."

De spiller med et lavt eller midt pres, og genpresset aktiveres udelukkende i modstanderens fase 2 og 3. Det virker for dem, men det minimerer ikke tiden i forsvaret.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Stoffer skrev:
4. okt 2020, 09:05
Jeg kunne godt tænke mig at høre Frederiksen forklare, hvordan deres spillestil hænger sammen med deres punkt 1 i strategi 6.4.

De formulerer det sådan her:
"Med et stærkt genpres og løb med høj intensitet ønsker vi at minimere tiden i forsvar og opnå scoringer gennem udnyttelse af modstanderens strukturbrud. Med ligaens bedste genpres forstærkes platformen for et engageret fællesskab på holdet såvel som med holdet."

De spiller med et lavt eller midt pres, og genpresset aktiveres udelukkende i modstanderens fase 2 og 3. Det virker for dem, men det minimerer ikke tiden i forsvaret.
Mon ikke de er skiftet over til strategi 6.4.2.1?

Iøvrigt sjovt at læse følgende artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-profiler

"FC Midtjylland tager til Horsens uden tre markante profiler"

Inden i klikker ind på linket, så gæt hvem den tredje "markante profil" som er siet fra i truppen er. De første to er selvsagt Sviatchenko og Onyeka...

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Det er stærkt nok.
Det er fordi vi har 24 profiler ;)

26 med Schwartz og Okosun. Troede faktisk det var Schwartz de ville henvise til.

Besvar