CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Steffen am »

Champions League Playoff 2nd leg.
Også kendt som andet opgør i CL Q4.

Første kamp endte som bekendt 0-0, så spændingen er på alle måder intakt,
hvis den da ikke måske endda er intensiveret.
Kampen der afgøre om det er CL eller EL gruppespil

Det Praktiske:
Tid: Onsdag d. 30/09 kl. 21:00
Sted: MCH Arena
Dommer: TBA
Medie: TV3+, Viaplay og Viasat (formentlig)

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Slavia Praha: Ingen

Skader:
Midtjylland: Riis og O. Olsen skadet
Slavia Praha: Ingen

Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Jens-Lys
Mabil, Evander, Dreyer
Kaba

Bænk: Andersen, Cools, James, Kraev, Sisto, Anderson, Brumado



Hvordan tror i, vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tror dit bud på en start-11 er korrekt, bortset fra at Mabil udskiftes med Pione Sisto. Han bør kunne spille mindst en time på nuværende tidspunkt og han kan være den der gør udslaget, hvis han rammer sit topniveau
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Saemala »

Damir Skomina fra Slovenien bliver vores dommer. Han dømte bl.a. Champions League finalen i 2019 mellem Liverpool & Twattenham.
Høvdingen af Herning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
25. sep 2020, 12:53
Jeg tror dit bud på en start-11 er korrekt, bortset fra at Mabil udskiftes med Pione Sisto. Han bør kunne spille mindst en time på nuværende tidspunkt og han kan være den der gør udslaget, hvis han rammer sit topniveau
Gør det noget ved taktikken at den kan gå i forlænget?

Hvis kampen går i 120 minutter, vil jeg hellere have Sisto på banen de sidste 60, end de første 60,
Men det afhænger selvfølgeligt af om det er tilfældet.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
28. sep 2020, 10:23
Damir Skomina fra Slovenien bliver vores dommer. Han dømte bl.a. Champions League finalen i 2019 mellem Liverpool & Twattenham.
Så må man da sige UEFA fortsætter med at vise det ikke er uefne dommere i den her runde, sådan set meget godt. :)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Ravnen »

Steffen am skrev:
28. sep 2020, 15:45
mousebreaker skrev:
25. sep 2020, 12:53
Jeg tror dit bud på en start-11 er korrekt, bortset fra at Mabil udskiftes med Pione Sisto. Han bør kunne spille mindst en time på nuværende tidspunkt og han kan være den der gør udslaget, hvis han rammer sit topniveau
Gør det noget ved taktikken at den kan gå i forlænget?

Hvis kampen går i 120 minutter, vil jeg hellere have Sisto på banen de sidste 60, end de første 60,
Men det afhænger selvfølgeligt af om det er tilfældet.
Det kan man sige. Men jeg vil hellere have kampen afgjort i de første 60 minutter, end at bide negle de næste 60 :mrgreen:

Vi har købt Sisto til sådan noget her, vi har set mod United at han har niveauet, og han har uvurderlig erfaring med sig fra kampe med Celta. Han bør starte inde.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af MFKM »

Kan se Sparta Prag er tjekket ind på Eyde den her gang - boede vores spillere ikke der inden YB? Virker mærkeligt at vi vælger at ændre på det.

Vi må håbe Eyde husker at holde brandøvelse tirsdag kl 04:00.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af mousebreaker »

MFKM skrev:
28. sep 2020, 21:46
Kan se Sparta Prag er tjekket ind på Eyde den her gang - boede vores spillere ikke der inden YB? Virker mærkeligt at vi vælger at ændre på det.

Vi må håbe Eyde husker at holde brandøvelse tirsdag kl 04:00.
Brandøvelsen har større effekt onsdag kl 04:00 8-) ;)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Matjavsen »

50/50 iflg bookmakers.

hold nu kæft jeg glæder mig!

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af MFKM »

Matjavsen skrev:
29. sep 2020, 09:17
50/50 iflg bookmakers.

hold nu kæft jeg glæder mig!
Relativt 50/50 hvis man kigger på vinder af kampen i ordinær spilletid. DS har os som smalle favoritter 52/48, de fleste andre bookies har Sparta Prag til smalle 52/48 favoritter.

Sparta Prag er noget der ligner 58/42 favoritter til at gå videre samlet, da de jo har fordelen ved 1-1, 2-2 etc. Baseret på Danske Spils odds.

En ting er helt sikkert - vi har aldrig - og får formenligt ikke de næste mange år, større chance for at gå i Champions League gruppespillet.

Produktiviteten på de Midt- og Vestjyske arbejdspladser må være faldet betragteligt i dag og i morgen - det er svært at lade tankerne løbe omkring ret meget andet end kampen i morgen.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af UlveLars »

MFKM skrev:
29. sep 2020, 10:02
Matjavsen skrev:
29. sep 2020, 09:17
50/50 iflg bookmakers.

hold nu kæft jeg glæder mig!
Relativt 50/50 hvis man kigger på vinder af kampen i ordinær spilletid. DS har os som smalle favoritter 52/48, de fleste andre bookies har Sparta Prag til smalle 52/48 favoritter.

Sparta Prag er noget der ligner 58/42 favoritter til at gå videre samlet, da de jo har fordelen ved 1-1, 2-2 etc. Baseret på Danske Spils odds.

En ting er helt sikkert - vi har aldrig - og får formenligt ikke de næste mange år, større chance for at gå i Champions League gruppespillet.

Produktiviteten på de Midt- og Vestjyske arbejdspladser må være faldet betragteligt i dag og i morgen - det er svært at lade tankerne løbe omkring ret meget andet end kampen i morgen.
Desværre er det Slavia Prag, vi skal møde, men derudover er jeg enig i dine betragtninger ;)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Steffen am »

Startopstilling uden de store overraskelser
Sisto og Mabil på kanterne fra start

https://www.fcm.dk/nyheder/ucl-de-start ... avia-prag/

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Lund7400 »

Det ved jeg nu ikke. Jeg regnede egentlig med Dreyer i stedet for Mabil. Omvendt har Mabil været opadgående og Dreyer den anden vej. Og Mabil og Sisto har åbenlyst noget sammen, bare det ikke bliver for meget mellem de to - synes lidt den tendens var der lørdag, at de søgte hinanden snarere end den bedste mulighed.

Kom så!!

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af SimonH »

Lund7400 skrev:
30. sep 2020, 20:07
Det ved jeg nu ikke. Jeg regnede egentlig med Dreyer i stedet for Mabil. Omvendt har Mabil været opadgående og Dreyer den anden vej. Og Mabil og Sisto har åbenlyst noget sammen, bare det ikke bliver for meget mellem de to - synes lidt den tendens var der lørdag, at de søgte hinanden snarere end den bedste mulighed.

Kom så!!
Så må vi håbe, at mabil ikke kortslutter og ikke kan beslutte om Sisto eller Kaba skal have bolden.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: CL PO/2: FC Midtjylland - Slavia Praha

Indlæg af Konsulen »

Håber vi kan stå imod deres høje pres...

Besvar