CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Acebone »

Jeg håber virkelig, vi går ud og kæmper som gale for den chance, der er. Jeg er ligeglad med, om Nsame scorer efter 2 minutter - men hvis nogen slår op i banen på noget tidspunkt i løbet af kampen, bliver jeg gal. Vi skal kæmpe lige så hårdt som de færinger, YB slog ud i runden før.

Det er den slags kampe, vi spiller for. Gå ud og giv det et ærligt skud. Vi har smadret FCK flere gange det seneste år. Vi slog Ludogorets ud. Vi kan godt det her!

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af mousebreaker »

Acebone skrev:
16. sep 2020, 10:08
Jeg håber virkelig, vi går ud og kæmper som gale for den chance, der er. Jeg er ligeglad med, om Nsame scorer efter 2 minutter - men hvis nogen slår op i banen på noget tidspunkt i løbet af kampen, bliver jeg gal. Vi skal kæmpe lige så hårdt som de færinger, YB slog ud i runden før.

Det er den slags kampe, vi spiller for. Gå ud og giv det et ærligt skud. Vi har smadret FCK flere gange det seneste år. Vi slog Ludogorets ud. Vi kan godt det her!
Meget enig. Ryger vi ud fordi YB bare er bedre og vi har gjort alt vi kunne. Så er det selvflg ærgeligt, men ikke mere end det. Kommer vi derimod med et udtryk som vi har haft for vane på hjemmebane i Europa, så vil jeg få lyst til at splintre alle mine møbler ad. Det har simpelthen ikke været til at holde ud at se på. Passivt, passivt, passivt.

Jeg tror på, at drengene i aften kommer med det rigtige udtryk. Det eneste jeg egentlig frygter i denne kamp, er at vi får forskellen at se på at have en angriber, og ikke have en angriber.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Lupus1999 »

Pione Sisto viser magien i aften og sender os videre! ❤️

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Sander »

Jeg er bange for, at vi ikke opnår kvalifikation til gruppespil. Steinlein gambler igen med 200 mio, kr.. Han har "igen" udtaget holdet med den inkompetente angrebstrio : Kaba (7 mål), Burmado (3 mål) og Vibe ( 2 mål). Ialt mål 19/20: 12 mål. Hvorfor bruger man ikke Ronnie Schwartz - Superligaens topscorer sidste sæson med 18 mål. Svaret må være, at FCM-Steinlein har betalt ialt 37 mio. kr. for Kaba og Burmado, og de skal bruges - ellers taber Steinlein ansigt. Det er hvad man hører på vandrørerne. Nu har vi tabt grupespillet 2016/17, 2017/18, 2018/2019 og 2019/2020 - det vil ikke være til at det sker for 5. år i træk - fordi at Steinlein er bange for at tabe ansigt. Konsekvensen kan blive tab af 200 mio. kr. og manglende resultater i Superligaen. Så kan det jo være, at Priske får skylden og en fyring. Det er bare en tanke.

God kamp.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Saemala »

Sander skrev:
16. sep 2020, 15:38
Jeg er bange for, at vi ikke opnår kvalifikation til gruppespil. Steinlein gambler igen med 200 mio, kr.. Han har "igen" udtaget holdet med den inkompetente angrebstrio : Kaba (7 mål), Burmado (3 mål) og Vibe ( 2 mål). Ialt mål 19/20: 12 mål. Hvorfor bruger man ikke Ronnie Schwartz - Superligaens topscorer sidste sæson med 18 mål. Svaret må være, at FCM-Steinlein har betalt ialt 37 mio. kr. for Kaba og Burmado, og de skal bruges - ellers taber Steinlein ansigt. Det er hvad man hører på vandrørerne. Nu har vi tabt grupespillet 2016/17, 2017/18, 2018/2019 og 2019/2020 - det vil ikke være til at det sker for 5. år i træk - fordi at Steinlein er bange for at tabe ansigt. Konsekvensen kan blive tab af 200 mio. kr. og manglende resultater i Superligaen. Så kan det jo være, at Priske får skylden og en fyring. Det er bare en tanke.

God kamp.

Eller så er Ronnie bare for dårlig. Manden er fuldstændig usynlig i opspillet, og det tager en vigtig del af vores spil ud. Han kan afslutte, ja, men det er så også det eneste. Det vil da være rart med en angriber der bomber, men når spillerne omkring angriberen er målfarlige, er det ikke så vigtigt igen, så længe angriberen tager opmærksomhed og skaber plads. Det gør Kaba.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Acebone »

Sander skrev:
16. sep 2020, 15:38
Jeg er bange for, at vi ikke opnår kvalifikation til gruppespil. Steinlein gambler igen med 200 mio, kr.. Han har "igen" udtaget holdet med den inkompetente angrebstrio : Kaba (7 mål), Burmado (3 mål) og Vibe ( 2 mål). Ialt mål 19/20: 12 mål. Hvorfor bruger man ikke Ronnie Schwartz - Superligaens topscorer sidste sæson med 18 mål. Svaret må være, at FCM-Steinlein har betalt ialt 37 mio. kr. for Kaba og Burmado, og de skal bruges - ellers taber Steinlein ansigt. Det er hvad man hører på vandrørerne. Nu har vi tabt grupespillet 2016/17, 2017/18, 2018/2019 og 2019/2020 - det vil ikke være til at det sker for 5. år i træk - fordi at Steinlein er bange for at tabe ansigt. Konsekvensen kan blive tab af 200 mio. kr. og manglende resultater i Superligaen. Så kan det jo være, at Priske får skylden og en fyring. Det er bare en tanke.
1. Vi er ikke på nogen måde favoritter til at gå i CL-gruppespil uanset hvad. Så der kan aldrig være tale om at tabe 200 mio. - vi har aldrig haft dem og forhåbentlig aldrig budgetteret med dem!

2. Påstår du, at Steinlein udtager holdet?

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Christian »

Opsiden ved cl-kval overstiger jo langt nej-siden ved et dyrt fejlkøb.
Selvfølgelig spiller de bedste i aften.

Jeg har en ualmindelig god fornemmelse med kampen i aften.

Kom så FCM.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af MFKM »

Trist hverken Sisto eller Evander er klar fra start. Jeg havde egentligt håbet på at Sisto i det mindste ville være med fra start.

Gad vide om YB nød fyrværkeri showet i nat.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Christian »

MFKM skrev:
16. sep 2020, 19:35
Gad vide om YB nød fyrværkeri showet i nat.
:D

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Steffen am »

Christian skrev:
16. sep 2020, 19:56
MFKM skrev:
16. sep 2020, 19:35
Gad vide om YB nød fyrværkeri showet i nat.
:D
Haha, nogen der har været vågne i nat?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt Bulgarsk dommer.

Håber da ikke at han er Ludogorets fan og bitter. ;)

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Fcmrose »

Uha - vanskellig start. Vi halter lidt efter.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Konsulen »

Kæmpe fejl at starte med Mabil

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af mnm123 »

Mabil må stå til en udskiftning.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: CL Q3 - FC Midtjylland - Young Boys

Indlæg af Christian »

Jeg er vanvittig nervøs.

Godkendt første halvleg og YB er et temmelig godt hold.

Enig med kommentatorerne i at Cajuste gør det rigtig godt.

Vi skal nok få vores chancer.

Kom så FCM.

Besvar