Brentford

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af 974 »

Flemse skrev:
23. jul 2020, 07:25
JBT skrev:
23. jul 2020, 06:13
Det er godt nok tåkrummende, at se dem glippe 2 så store muligheder. Og ren utur for fcm, det kunne være blevet rigtig sjovt
Tjaa, WBA missede jo de sidste 4 store muligheder i træk, men er alligevel at finde i Premier League i næste sæson. Tror det er svært at sætte sig ind i, hvilket kæmpe pres holdene har spillet under i de seneste kampe...
Helt enig Flemse!
Det er ikke maskiner der bare spiller hele tiden, det er mennesker der både er kommet under fysisk og psykisk pres den sidste 1½ månedstid med rigtigt mange kampe på kort tid efter hinanden!
Det må både have været fantastisk at komme ind i den stime de har været, men samtidig skal man også huske på at starten af sæsonen så helt anderledes ud, så altså lidt af en optur :-)
Når man så kommer dertil at man pludselig er "talk of the town" så tror jeg at presset rammer som et stort slag med en ordentlig mukkert

Det er helt sikkert en enestående præstation, og vi kan kun krydse fingre for at de kan klare sig gennem play off kampene, men er ellers enig i at det måske nok er lige tidligt nok for det hold!
Når de nu snart indvier det nye stadion, så kunne det sagtens tænkes at fanbasen vil blive øget betydeligt efter denne sæson, men tænker også at der nok kommer lidt udskiftning blandt de helt store navne

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

Som manageren for Leeds har sagt.

If football players where robots i would win Premier league

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Brentford

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:
22. jul 2020, 22:29
kæft hvor Frank mangler format som træner i sådanne kampe her, det er bare ikke godt nok og stå og tykke tyggegummi hele kampen
Den vel nok største træner i britisk fodbold tyggede nu ellers tyggegummi konstant.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

Acebone skrev:
23. jul 2020, 17:14
FCM2000 skrev:
22. jul 2020, 22:29
kæft hvor Frank mangler format som træner i sådanne kampe her, det er bare ikke godt nok og stå og tykke tyggegummi hele kampen
Den vel nok største træner i britisk fodbold tyggede nu ellers tyggegummi konstant.
Man kan rolig sige en af de største trænerer nogensinde, hvis ikke den største.


Og nej jeg er overhovedet ikke fan af Manchester United

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Så er det knald eller fald i aften, håber de vinder sikkert og viser det spil vi ved de kan, og sikrer sig en yderligere mulighed.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Lupus1999 »

Brentford fører 3-0 😍

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Brentford

Indlæg af Acebone »

Marcondes med startplads og mål. Fantastisk hvad en halvsæson i Midtjylland kan gøre. :D

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Lupus1999 »

Brentford er klar til finalen den 4. august på Wembley

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Brentford

Indlæg af FCM2000 »

for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Brentford

Indlæg af DenStolteJyde »

FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Men det bliver de jo også nok hvis de eksempelvis køber Onyeka :)

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Brentford

Indlæg af mousebreaker »

FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Som alle oprykkere spås de selvflg en svær sæson. De kommer til at have det aller mindste sportslige budget hvis de rykker op. Jeg tænker også det bliver en kort fornøjelse, men den tid, den sorg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Brentford

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:
30. jul 2020, 07:55
FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Som alle oprykkere spås de selvfølg en svær sæson. De kommer til at have det aller mindste sportslige budget hvis de rykker op. Jeg tænker også det bliver en kort fornøjelse, men den tid, den sorg.
Enig i betragtningen om at Brentford får det svært, hvis de kommer i PL. Det interessante er, hvordan de vil gribe udfordringen an. Vil de beholde deres spillere - evt. suppleret med nogle få, eller skifter de hele holdet, som man nogle gange har set en oprykker gøre? Selv tror jeg naturligvis mest på det første scenarie, men også den kan inddeles i forskellige kategorier. Det interessante for mig er hvor langt koldblodigheden rækker for ledelsen, når det lige pludselig er PL det gælder.

Et andet spørgsmål er jo så, hvor mange af deres offensive profiler, der bliver lokket til andre - og på pappiret - bedre addresser.

/Cortez

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Brentford

Indlæg af FCM2000 »

mousebreaker skrev:
30. jul 2020, 07:55
FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Som alle oprykkere spås de selvflg en svær sæson. De kommer til at have det aller mindste sportslige budget hvis de rykker op. Jeg tænker også det bliver en kort fornøjelse, men den tid, den sorg.
Jeg vil hævde, at FCM i stærkeste opstilling og i topform, vil kører Brentford ud af banen.

Brentfords forsvar er slet ikke godt nok til PL, Erik og AS ville forstærke Brentfords forsvar, ham svenskeren pontus jansson og pinnock er jeg langt fra imponeret af, de bliver kørt over i PL. Deres Målmand vil jeg til gengæld gerne have fat i, han er rigtig stærk på dødbolde i feltet.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
30. jul 2020, 11:19
mousebreaker skrev:
30. jul 2020, 07:55
FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Som alle oprykkere spås de selvflg en svær sæson. De kommer til at have det aller mindste sportslige budget hvis de rykker op. Jeg tænker også det bliver en kort fornøjelse, men den tid, den sorg.
Jeg vil hævde, at FCM i stærkeste opstilling og i topform, vil kører Brentford ud af banen.

Brentfords forsvar er slet ikke godt nok til PL, Erik og AS ville forstærke Brentfords forsvar, ham svenskeren pontus jansson og pinnock er jeg langt fra imponeret af, de bliver kørt over i PL. Deres Målmand vil jeg til gengæld gerne have fat i, han er rigtig stærk på dødbolde i feltet.

Det kan godt være vores forsvar er bedre, men deres angrebs spil er LANGT foran vores.

Vi har slet ikke så meget fart i vores opspil som de har

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Brentford

Indlæg af PH1978 »

DenStolteJyde skrev:
FCM2000 skrev:
29. jul 2020, 23:17
for mig at se, så får det her hold det meget svært i PL, medmindre de bliver forstærket markant
Men det bliver de jo også nok hvis de eksempelvis køber Onyeka :)
STOOOOOOP!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar