Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Transfer sommer 2020

Indlæg af Administrator »

Det er på tide med en ny tråd.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Administrator »

Mit forsigtige bud.

Jeppe Kjaer fra AC Horsens til Fcm i en byttehandel for Okosun og en pose penge + klausuler. Skiftet effektueres først fra sæsonen 2021/2022, enten med et øjeblikkeligt lejemål, eller først med et køb efter næste sæson.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Jesper BW1100 »

Administrator skrev:
5. jul 2020, 22:55
Mit forsigtige bud.

Jeppe Kjaer fra AC Horsens til Fcm i en byttehandel for Okosun og en pose penge + klausuler. Skiftet effektueres først fra sæsonen 2021/2022, enten med et øjeblikkeligt lejemål, eller først med et køb efter næste sæson.
Rygter eller bare rent ønske/gæt? :-)

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af mnm123 »

Helt klar offensiven skal forbedres, Kaba- Schwarts sparker os ikke ind i et gruppespil. 1 midtbanespiller som 8’ vil hjælpe en del. Kan ikke se nogle af de udlejede spillere komme tilbage og gøre sig gældende, så de må sælges på nær Kraaev som man tror på. Tror vi gør et scooop og får Sisto hjem.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af JBT »

Potentielle på ind-siden
A. Bah - evt. en angriber i bytte/leje til SE
En klasse central midtbane (måske en S. Tibling eller M. Amini, selvom de slet ikke er gode nok pt., hvis ikke en Hiljemark)
En klasse offensiv kantspiller/boksangriber ala Drexler
En klasse central forsvarer

Potentielle på ud-siden (mange, men man holder nok på det meste...)
Frank, ryger hvis pengene er i orden og kan være med til Europa kval i år
Evander - samme som ovennævnte
Erik
Scholle
Dal Hende
George
Kraev - skal slå M. Anderson af
Dovbyk
Joel, kunne godt ryge nu
Brumado - håber han overrasker og slår Kaba af
Kaba, bliver nok pga. hans prisskilt
Nicolaisen, måske den mest oplagte under radaren
Sparv - osv.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Administrator »

Jesper BW1100 skrev:
6. jul 2020, 00:37
Administrator skrev:
5. jul 2020, 22:55
Mit forsigtige bud.

Jeppe Kjaer fra AC Horsens til Fcm i en byttehandel for Okosun og en pose penge + klausuler. Skiftet effektueres først fra sæsonen 2021/2022, enten med et øjeblikkeligt lejemål, eller først med et køb efter næste sæson.
Rygter eller bare rent ønske/gæt? :-)
Det er ønske/gæt.

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af ChristianJ »

Steinlein om sommervinduet: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... pa-forsoeg

Det lyder jo meget ambitiøst, men ville virkelig være spændene hvis vi kunne holde på truppen, og endda bygge på.

Franneboy
Indlæg: 31
Tilmeldt: 12. jun 2018, 20:09

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Franneboy »

https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... perligaen/
FCM’s Frank Onyeka har udviklet sig med stormskridt og er helt klart top fem liga emne, men skal han til engelsk fodbold, så skal han koste over 100. mio. kroner for at få grønt lys til arbejdstilladelse og med hans potentiale kan det vise sig som en fin pris. Her er det naturligvis oplagt at tænke ham ind i en Brentford-kontekst. Hvis The Bees rykker op, så vil det være en case, der er helt logisk. Han bliver i FCM-familien og FCM styrkes økonomisk frem mod CL-kvalen, men det er ikke et puslespil, der er lige til.

For Onyeka-lejren har meldt ud, at man drømmer om nye udfordringer, men FCM har næppe interesse i at sælge til belgiske eller franske bejlere, der vil ligge i lejet 50-60 mio. kroner. Jeg har kendskab til interesse fra klubber fra begge lande, men endnu ingen bud. Og det kan også blive en umulig opgave for The Club Brugges at ramme den pris, som FCM ønsker. Derfor gætter jeg, at man i Herning holder gevaldig godt øje med Brentfords optur.

Det siges i øvrigt, at FCM kigger mod det brasilianske marked denne sommer. Transfer Talk er tilbage senere på ugen.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Lupus1999 »

Tre spillere ind denne sommer:

Bubacarr Sanneh, Oscar Hiljemark og Pione Sisto. 😍

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Acebone »

Mit største ønske for transfervinduet er at beholde "diamanten" Hansen-Sviatchenko-Scholz-Onyeka. Men det bliver nok svært.

RandomHero
Indlæg: 62
Tilmeldt: 9. jun 2017, 01:49

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af RandomHero »

Er enig med dig Acebone, dog kan jeg accepterer hvis Erik vil sælges i dette eller januar vinduet, og man kan få Sanneh el. Lignende ind istedet.
Derudover er jeg også helt væk i tanken om at få præsenteret Hiljemark og sisto på MCH snarest 🤩🥳
Go’ Brentford!!

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Matjavsen »

RandomHero skrev:
8. jul 2020, 18:50
Er enig med dig Acebone, dog kan jeg accepterer hvis Erik vil sælges i dette eller januar vinduet, og man kan få Sanneh el. Lignende ind istedet.
Derudover er jeg også helt væk i tanken om at få præsenteret Hiljemark og sisto på MCH snarest 🤩🥳
Go’ Brentford!!
Hvorfor hente Sanneh ind når vi har en Nicolaisen som tripper for at komme ind?

RandomHero
Indlæg: 62
Tilmeldt: 9. jun 2017, 01:49

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af RandomHero »

Matjavsen skrev:
8. jul 2020, 21:33
RandomHero skrev:
8. jul 2020, 18:50
Er enig med dig Acebone, dog kan jeg accepterer hvis Erik vil sælges i dette eller januar vinduet, og man kan få Sanneh el. Lignende ind istedet.
Derudover er jeg også helt væk i tanken om at få præsenteret Hiljemark og sisto på MCH snarest 🤩🥳
Go’ Brentford!!
Hvorfor hente Sanneh ind når vi har en Nicolaisen som tripper for at komme ind?
Vil give dig ret i at Nico tripper for at spille fast. Men ER han god nok til at være fast starter i Danmarks bedste trup? Er han god nok til at spille os i Europa? Han har været god og stabil, med en fin udvikling. Men kender man Stein og co. så står de ikke tilbage for et godt tilbud på en profil. Vi skal forstærke truppen 5-10% hvert vindue, og i denne sæson har man kunne se, at et godt forsvar er guld værd. Men kan sagtens se fornuften i at spare de penge, og lade Nico og James kæmpe om spille tiden, og måske beholde Reese til backup. Jeg TROR bare ikke det er godt nok til vores klub efterhånden. Vi har så mange penge, i vores perspektiv, specielt hvis brentford rykker op. Derfor tror jeg ikke man går på kompromis og tager chancen 😊

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Matjavsen »

Iflg Søren Sorgenfri kigger vi på det brasilianske marked denne sommer.

Er jeg nu meget fan af, vi har en god hitrate indtil videre og det ligner brumardo på sigt også bliver en gevinst

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Sahl »

Jeg tror der ryger flere end vi gerne vil have desværre. Jeg kan frygte Frank ryger hvis prisen er god, Erik tror jeg er væk efter kval kampe og så har jeg ikke set Mabil nævnt, men jeg tror han skal videre nu. Dal Hende, George og Sparv er i mine øjne også væk og det er fornuftigt.

Kraev kunne godt komme retur og få chancen, men er der gode penge i et salg skal der også være plads til det.

Matjavsen

Det lyder virkelig spændende. Bliver spændende at se hvilke positioner man kigger på.

Låst