Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Halkjær
Indlæg: 68
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Halkjær »

Forlængelse: Madsen. Spillede fortræffeligt. Som regel gode pasninger frem i banen. Duelstærk. Betyder i min optik at der ingen grund er til at hente en erstatning for Sparv. Prioriteten må være at holde på Frank og Evander og så har vi fine backups i Cajuste, Madsen og måske Torp.

Fyrring: Offensiven. Man kan ikke undgå at se kampene nu med et halvt øje på Europa og der er jeg simpelthen nervøs for det simple, hakkende offensive flow. Syntes alt for ofte der bliver taget dumme beslutninger, forkerte løb og mangelfulde afslutninger. Kaba, MA og Mabil er de primære syndere til trods for et godt angribermål af Kaba og en fin assist til Mabil. Jeg kan bare ikke få øje på Europæisk offensiv kvalitet i denne sæson.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Forlængelse: Frank! Det er vist en no brainer.

Fyring: Mabil. Der er meget lidt, der lykkes i øjeblikket. Kunne også være Anderson, men mine forventninger til ham er ikke lige så høje som til Mabil.

/Cortez

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af JBT »

For en gang skyld enig med Stoffer

Kaba spiller for sig selv og absolut ikke nødvendigt at spille smart eftersom han intet har at have det i.
Han får en fyring for fortsat manglende indlæring af systemet, løbemønstrer etc., samt en generelt laissez faire holdning.

Forlængelse til Vibe for en smukt og afgørende mål - så kom den gamle krikke måske for alvor i gang.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Humøret er højt efter sejren i #FCKFCM, som for alvor cementerede styrkeforholdet mellem de to klubber i denne sæson og viste hvor skabet skal stå i #sldk. Panelet diskuterer, hvor sikkert skabet står nu inden slutspurten mod guldet starter med #FCNFCM https://soundcloud.com/user-336203398/5 ... det-300620

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪11 udesejre i træk og selvom spillet ikke var som sidst, så er der lagt op til matchbold på torsdag. Begge dele drøfter vi på tirsdag, hvor vi har Mads Bek Simonsen i panelet for at snakke om de uofficielle fans under corona-restriktioner #fcnfcm‬
‪Kom med fyringer/forlængelser nedenfor👇

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Due »

Fyring: Priske/ledelsen. Det virker som om Kaba bare skal bruges pga sit prisskilt. Hvis det havde været en anden angriber ville han nok være helt ude af truppen. Endnu et lavpunkt fra ham idag.

Forlængelse: Viljen og topholdets held. Vi har godt nok spillet skidt, især i offensiven. Men ligger med tårnhøj pointsnit. Sikke en vinderkultur.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af JBT »

Fyring: manglende offensiv kvalitet. Den er ikke Europa værdi, og da slet ikke når forsvars heldet engang løber op.

Forlæng: Ronnie, for at tage bladet fra munden og sige sin mening om den manglende spilletid, han egentlig burde være berigtiget til, eftersom Kaba leverer den ene mareridtskamp efter den anden og har tydelige problemer med at finde ind på holdet.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Fyring: Kaba. Der manglende kvalitet i det meste, og han deltager bare ikke særlig meget i spillet ellers. Mikael og Awer var heller ikke gode, hverken på bolden eller i presset.

Forlængelse: Dreyer. Han bærer offensiven alene, og han gør det ikke bliver helt bovlamt.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

Forlængelse: Den sportslige ledelse for at have slut sig af med Mads Døhr - sådan en tudeprinsesse pynter ikke i nogle klubber.

Fyring: Mads Døhr - han bør tage nederlaget som en mand. At rakke ned på gamle holdkammerater og den gamle klub, efter man endnu engang har tabt til dem er mangel på klasse - uanset hvor grimt de har spillet. Din gamle klub er på vej mod et af de mest suveræne mesterskaber i nyere tid - løft på hatten, anerkend det og hold din kæft og/eller fokuser på det du selv er en del af.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

Fyring: Ja, det er desværre ved at være en vane, at Kaba skal nævnes. Men attitude og evner er skræmmende. Han har højden, men kan slet ikke heade. I går ramte han den skulderen på en stor chance. Lukker han øjenene eller hvad? Brumado er da en klart bedre fodboldspiller...

Forlængelse: Ja, Ronnie Schwarz er ikke tilfreds med spilletiden, og det kan han med rette være utilfreds med, når Kaba får så lang snor. Der er i hvert fald mere vildskab og fight over ham end Kaba. Den attitude gider vi godt.

WBW
Indlæg: 463
Tilmeldt: 18. mar 2011, 10:13

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af WBW »

Fyring: Awer Mabil - han har været total usynlig i de seneste mange kampe. Har i mine øjne en stor del af skylden for den manglende farlighed i offensiven, da han med sine løb og driblinger er ham der skal kunne sætte en mand og skabe plads til de andre, samt sende bolde i hovedet af Kaba/Schwartz.



Forlængelse: Paulinho - en af vores bedste i de sidste kampe. Når kanterne ikke fungerer, har han nærmest været eneste mand der udfordrer, slår indlæg og skaber plads. Samtidig solid defensiv. Har sat sig tungt på Venstre back.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lupus1999 »

+1 på Paulinho.

Manden har virkelig steppet op, og især defensiven er blevet helt vildt god. Han vinder dueller, løber alt op og så slår han vanvittigt gode indlæg.

Fyring: Awer Mabil og Kaba kan begge dele den, og jeg synes virkelig ikke de har præsteret i lang tid. Mabil ligner en mand der virker for sikker på sin plads, og Kaba har vist en forfærdelig attitude.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Lupus1999 skrev:
6. jul 2020, 18:39
+1 på Paulinho.

Manden har virkelig steppet op, og især defensiven er blevet helt vildt god. Han vinder dueller, løber alt op og så slår han vanvittigt gode indlæg.


Fyring: Awer Mabil og Kaba kan begge dele den, og jeg synes virkelig ikke de har præsteret i lang tid. Mabil ligner en mand der virker for sikker på sin plads, og Kaba har vist en forfærdelig attitude.
Jeg vil gerne tilslutte mig denne del. Jeg synes, han har taget virkelig gode skridt. De der hjerneblødninger vi så i starten er luget ud, og nu kommer hans kvaliteter så bedre til syne.

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af ChristianJ »

Tilslutter mig forlængelsen til Paulinho. Syntes lidt man har overset hvor solid han er blevet defensivt, samtidig med han offensivt er vores klart stærkeste indlægsspiller. Med lidt mere timing fra vores offensive spillere, havde Paulinho vel en 3-4 ekstra assists på sin konto.

Fyringen må til gengæld gå til hans makker på venstrekanten, Awer. Det er tydeligt at han har svært ved transition fra højre til venstre kant, men mod FCN virkede han ukoncentreret og lavede alt for mange tekniske fejl. Håber han klarer overgangen, for Drejer er klart bedst når venstrebenet vender ind mod feltet.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Panelet diskuterer #FCNFCM, og ser frem til den første af 5 matchbolde om mesterskabet, når #FCMFCK spilles på torsdag.
I panelet er Mads Bek som fortæller hvordan de stemningsskabende fans vil håndtere coronarestriktionere i #sldk
https://soundcloud.com/user-336203398/5 ... kab-070720

Besvar