Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Kent! Og I andre fra Sort Snak.

Jeg henvender mig til jer i håbet om, at I vil gøre noget for at holde min (og sikkert mange andres) abstinenser efter FCM bold nede.

I er simpelthen nødt til at lave et eller andet der bare smager af fodbold. Om det så bare er en rundbordssnak om FCM generelt, samtale over en løgsuppe med en FCM spiller (de har garanteret ikke andet at lave) eller andet (I skal selvfølgelig overholde smatilige krav til forsamlinger, afstande mv. - jeg beder jer ikke om civil ulydighed!).

Bare et eller andet! Hjælp!

/Cortez

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Saemala »

Cortez skrev:
19. mar 2020, 14:54
Kent! Og I andre fra Sort Snak.

Jeg henvender mig til jer i håbet om, at I vil gøre noget for at holde min (og sikkert mange andres) abstinenser efter FCM bold nede.

I er simpelthen nødt til at lave et eller andet der bare smager af fodbold. Om det så bare er en rundbordssnak om FCM generelt, samtale over en løgsuppe med en FCM spiller (de har garanteret ikke andet at lave) eller andet (I skal selvfølgelig overholde smatilige krav til forsamlinger, afstande mv. - jeg beder jer ikke om civil ulydighed!).

Bare et eller andet! Hjælp!

/Cortez
Vil lige sige at dagens kamp mod FCK, hjalp en del på de abstinenser! God kamp af drengene, på trods af at Igboun ikke var med, og Sisto ikke havde mere end 30 min i sig!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Cortez skrev:
19. mar 2020, 14:54
Kent! Og I andre fra Sort Snak.

Jeg henvender mig til jer i håbet om, at I vil gøre noget for at holde min (og sikkert mange andres) abstinenser efter FCM bold nede.

I er simpelthen nødt til at lave et eller andet der bare smager af fodbold. Om det så bare er en rundbordssnak om FCM generelt, samtale over en løgsuppe med en FCM spiller (de har garanteret ikke andet at lave) eller andet (I skal selvfølgelig overholde smatilige krav til forsamlinger, afstande mv. - jeg beder jer ikke om civil ulydighed!).

Bare et eller andet! Hjælp!

/Cortez
Vi er Corona-ramte som alle andre. Så vi ved faktisk ikke hvornår vi laver noget igen. Vi har en enkelt ting i støbeskeen, men ved ikke om det bliver til noget og i så fald hvornår.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

https://www.mediano.nu/oversigt/2020/3/ ... dvikle-sig

"Her fortæller direktør i FC Midtjylland, Claus Steinlein, om et liv, der lige nu er uden fodbold.

Og om en preseason, hvor man ikke ved, hvornår første kamp spilles.

Om et transfermarked, som ingen ved, hvordan vil udvikle sig

Hør om hvor FC Midtjylland står. Hvordan man ser på muligheden for at være offensiv selv i krisen - fordi andre lider mindst lige så meget.

Hør om mesterskabet, som man ikke ved, hvordan det måtte komme i hus, hvis det overhovedet sker.

Hør om, hvordan spillerne træner

Hør, hvor FCM har tænkt sig at blive klar til den store europæiske eksamen efter sommerferien.

Og en hel masse andet."

Jeg har ikke hørt det endnu, men Mediano plejer at levere rigtigt godt indhold - jeg tænker den nok også er interessant for mange andre.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

Tak for tippet. Jeg gider kun høre de Mediano der i høj grad omhandler fcm. Og får ikke altid set efter om der skulle være noget interesant
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

Bech Bag Bolden med Troels Bech har den sidste uge lagt 2 podcasts op med hhv. Erik Sviatchenko og Claus Steinlein.

Har indtil videre hørt den med Steinlein og den kan klart anbefales.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så fik vi rystet træet, og ned faldt Tim Sparv, Ronnie Schwartz og Svend Graversen, der giver os en opdateret status fra Ulveland i denne Corona-tid. https://soundcloud.com/user-336203398/s ... ona-210420

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

Tak for endnu en god podcast.

Hold nu op hvor er Tim Sparv bare en fantastisk mand og spiller! Så velovervejet og reflekterende.

Jeg håber virkelig han kan få en smuk afsked med klubben når det er tid til det og at han så iøvrigt får muligheden for er EM med Finland og på sigt vender tilbage til Midtjylland for at blive en del af trænerstaben.

Kæmpe legende i mine øjne.

kopi
Indlæg: 60
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af kopi »

Lækkert aktivt tiltag fra klubben selv: FCM Talks.
https://www.youtube.com/watch?v=6e0e6oF ... e=youtu.be

Jeg har ikke set det endnu men det virker ok lovende..

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af MFKM »

https://www.mediano.nu/oversigt/2020/4/ ... idtjylland

Podcast om Arbejdernes Landsbanks overvejelser ifht. At gå ind i Midtjylland(og ud af Brøndby, særligt i starten) .

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af 974 »

kopi skrev:
24. apr 2020, 10:15
Lækkert aktivt tiltag fra klubben selv: FCM Talks.
https://www.youtube.com/watch?v=6e0e6oF ... e=youtu.be

Jeg har ikke set det endnu men det virker ok lovende..
nå... Kenneth
Det fik vi da ellers en mail om ;-)
(jeg så også kun det sidste 1/3 del...)
Men fint tiltag, og jeg synes egentligt at det er cool at give sæsonkortholdere first access!

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Lund7400 »

Hvis nogle i mangel på SortSnak har podcast-abstinenser, kan jeg anbefale Mediano's seneste vedr. (fodbold)kulturen i FCM/VFF/SIF. Særligt, hvis I vil høre en MEGET forsmået Viborg-fan, det bliver til sidst helt pinligt skingert... Derudover en velovervejet Christopher Poulsen og Hans Krabbe. :)

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lund7400 skrev:
18. maj 2020, 12:06
Hvis nogle i mangel på SortSnak har podcast-abstinenser, kan jeg anbefale Mediano's seneste vedr. (fodbold)kulturen i FCM/VFF/SIF. Særligt, hvis I vil høre en MEGET forsmået Viborg-fan, det bliver til sidst helt pinligt skingert... Derudover en velovervejet Christopher Poulsen og Hans Krabbe. :)
Det må man næsten høre. Med det jeg kender til Viborg-Andreas fra Twitter skal det nok være underholdende at høre ham :lol: .

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:
18. maj 2020, 15:34
Lund7400 skrev:
18. maj 2020, 12:06
Hvis nogle i mangel på SortSnak har podcast-abstinenser, kan jeg anbefale Mediano's seneste vedr. (fodbold)kulturen i FCM/VFF/SIF. Særligt, hvis I vil høre en MEGET forsmået Viborg-fan, det bliver til sidst helt pinligt skingert... Derudover en velovervejet Christopher Poulsen og Hans Krabbe. :)
Det må man næsten høre. Med det jeg kender til Viborg-Andreas fra Twitter skal det nok være underholdende at høre ham :lol: .
Hint: Grunden til at han hader FCM, er navnet. Hvis bare vi hed noget andet end Midtjylland, så ville han intet have imod os.... :lol:

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Noe »

Jeg synes Podcasten var skuffende. Lasse Yde Hegnet er dygtig, og plejer at levere bedre. Poulsen som spillerrepræsentant i alle klubber var nok en bedre idé på papiret end i praksis, og Andreas Søndergaard er bare for skinger. Måske handler det bare om, at det er et emne vi har tæsket rundt i i 15-20 år, og der skal en del til for at løfte diskussionen nævneværdigt.

Det bedste pointe kom fra Hans Krabbe: At man med FCM gav området noget at være stolt af. Noget som ikke var der i forvejen. Og at det er ok at føle stolthed, uden at det absolut er manifesteret i et logo med over 100 år på bagen.

Besvar