Tv3 Sport
U19 og U17
Re: U19 og U17
Nogen der ved noget om hvor lang kontrakt vi har med Simsir? Han er godt nok dygtig - hvis ikke Isaksen finder niveauet kan Simsir ikke være langt fra at vippe ham af.
En imponerende kamp af de unge drenge, hold kæft hvor ville jeg ønske A-holdet var lige så dygtige og kyniske i Europa
Det er en fornøjelse at se den her kamp, stærk indsats af de unge ulve
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvor må der være mange storhold i Europa som kikker misundeligt på vores u-19 hold.
Man kan godt være nervøs for, at de kigger lidt for godt.TrueWolfMidt skrev: ↑4. mar 2020, 17:52Hvor må der være mange storhold i Europa som kikker misundeligt på vores u-19 hold.
Jeg kan se, at Simsir bliver 18 år midt i juni. Jeg håber virkelig, at vi kan lave en 5 årig aftale med ham også, for der må være andre klubber, som har fået øje på ham.
Nøj, hvor er han spændende, og sammenligningen med Messi er ikke helt skæv
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Skal vi ikke regne med at Fcm, har fingeren på pulsen og forlænger med ham, når muligheden byder sig. Det tror jeg.
-
Hvor er det da bare mega sejt gået!
Vel første kamp FCM har vundet i YL på udebane, i en duel, der afgøres over blot en kamp.
Og så endda 3-0 på en fjendtlig Balkan udebane, fandme stærkt!!
Skulle lige til at sige en hjemmekamp, og så 2 kampe på neutral bane inden pokalen kan løftes,
men der jo så lige Ajax Amsterdam først.
Men de ser så ud til at have Llansana Beuse Enric i karantæne, uden jeg dog aner hvilken rolle han spiller på holdet.
Kunne ligne central midtbane spiller og anfører. Så måske ikke den værste spiller de kunne mangle, for os.
Vel første kamp FCM har vundet i YL på udebane, i en duel, der afgøres over blot en kamp.
Og så endda 3-0 på en fjendtlig Balkan udebane, fandme stærkt!!
Skulle lige til at sige en hjemmekamp, og så 2 kampe på neutral bane inden pokalen kan løftes,
men der jo så lige Ajax Amsterdam først.
Men de ser så ud til at have Llansana Beuse Enric i karantæne, uden jeg dog aner hvilken rolle han spiller på holdet.
Kunne ligne central midtbane spiller og anfører. Så måske ikke den værste spiller de kunne mangle, for os.

Det var en flot, flot indsats. Meget modent (og med lidt kant også)
Det er en fornøjelse at følge de unge spillere. Man sidder med indtrykket af flere af dem, må kunne få en rolle på førsteholdet før eller senere.
Naturligvis bliver præstationerne bemærket mod Lille og Røde Stjerne, men det kunne være en fantastisk skalp at slå et akademi som Ajax.
Det er en fornøjelse at følge de unge spillere. Man sidder med indtrykket af flere af dem, må kunne få en rolle på førsteholdet før eller senere.
Naturligvis bliver præstationerne bemærket mod Lille og Røde Stjerne, men det kunne være en fantastisk skalp at slå et akademi som Ajax.
Det er jeg helt sikker på, at de har. Men vælger han et attraktivt tilbud fra Ajax eller andre store klubber, så kan vi jo have fingeren nok så meget på pulsen. Så er han væk.TrueWolfMidt skrev: ↑4. mar 2020, 21:40Skal vi ikke regne med at Fcm, har fingeren på pulsen og forlænger med ham, når muligheden byder sig. Det tror jeg.
Jeg synes, der har været lidt for mange, alt for gode præstationer fra Simsir i det her forår. Det må større klubber også have bemærket. Jeg kan først for alvor glæde mig over det, når vi får ham sikret på en lang aftale.
Forhåbentlig vælger han, lige som Gustav Isaksen sidste år, at blive i klubben på en seniorkontrakt. For med Ankersens ord, "han kan blive klubbens største salg nogensinde

-
Nu har jeg ikke selv abonnement på HF. Men jf. tidligere indlæg her på Graven, skulle det i vedhæftede artikel fremgå at Simsir har kontrakt 1½ år endnu; altså til sommeren 2021:
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 4e3d58679/
-
Den har vi hørt nogle gange
- også med Okosun....
Jeg synes dog også at Simsir ser enormt spændende ud og kan næsten ikke vente med at se ham på liga niveau
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ja, det var netop det smileyen gik ud på. Jeg har faktisk ikke hørt Ankersen sige det om netop Simsir. Men fortsætter han sin Messi-udvikling, kan det være, at vi denne gang får retmousebreaker skrev: ↑5. mar 2020, 15:16Den har vi hørt nogle gange
- også med Okosun....
Jeg synes dog også at Simsir ser enormt spændende ud og kan næsten ikke vente med at se ham på liga niveau

Det ærger mig dog grænseløst, at medierne ikke har større fukus på HVOR godt drengene klarer sig i Youth League. Er overbevist om at havde det været et FCN, BIF eller FCK hold, havde dækningen og opmærksomheden været markant større.... Trist

FCM- always
- DenStolteJyde
Hvornår er det vi spiller mod Ajax?