SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Christian »

Forårssæsonen er i gang, og en meget venlig tanke til Esbjerg herfra, som på smukkeste vis nedlagte FCK.

Vores kamp:
- uden Evander, karantæne
- vandt 3-0 i vores sidste møde, men ellers 4 uafgjorte og et nederlag i de forrige 5 kampe mod Lyngby
- Lyngby har hentet 6 af deres 28 point på udebane
- FCM hjemme i denne sæson 7-1-2

Mulige startere:
Hansen
Joel-Erik-Alex-Paul
Awer-Jens-Frank-Mikael
Anders-Vibe

Kom så FCM.

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af pdole »

I en 4-4-2 ligefrem?
Mon ikke det bliver:

Hansen
Joel - Erik - Scholz - Paulinho

Frank - Cajuste

Awer - Drejer - Andersson

Vibe

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af ABT »

pdole skrev:
15. feb 2020, 11:29
I en 4-4-2 ligefrem?
Mon ikke det bliver:

Hansen
Joel - Erik - Scholz - Paulinho

Frank - Cajuste

Awer - Drejer - Andersson

Vibe
Tror også at dette bliver startopstillingen. Den eneste tvivl jeg har, er om Sparv starter inde. Hvis man tænker i dødboldssituationer, ser vi meget tynde ud i denne line-up, hvorfor jeg godt kunne forestille mig at man garderer sig, ved at starte med Sparv i stedet for Cajuste, så du har 3 "store" folk i stedet for 2 (Selvom jeg nu ikke vurderer Cajuste som værende fuldstændig miserabel i luftspillet). Når det er sagt, skræmmer Lyngbys standarder mig ikke, dog uden at kende noget til Lyngbys statistikker på dødbolde.
/ ABT

Billede

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af UlveLars »

Så vidt jeg husker, så startede vi med Sparv i den sidste test, hvilket unægteligt kunne indikere, at det blev ham. Han var dog ikke prangende og har ikke været det i opstarten efter min mening, og så tænker jeg at der godt kan komme til at mangle noget offensivt fra de 2 centrale. Efter min mening er de begge bedst på 6eren. Jeg tror Cajuste vil supplere Frank bedre end Sparv. Havde det omvendt være Frank i karantæne havde jeg foretrukket Sparv ved siden af Evander

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Fcm5600 »

Det er en kæmpe chance for Fcm, når man tænker på Fcks nederlag i går :fcm:

På fredag kan vi være 10 point foran :lol:

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Acebone »

Lyngby er traditionelt en rigtig træls modstander for os, også (eller måske især) på MCH Arena. Det er ikke en opgave, der må tages let på.

Jeg håber, vi går ud og moser dem fuldstændig. Sådan en som Rezan Corlu skal ikke have plads overhovedet. Kan vi få lukket ham ned, er jeg relativt overbevist om, at vi nok skal klare opgaven og udbygge forspringet. Jeg glæder mig til at se, hvem man vælger af Sparv eller Cajuste.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Benzo »

Acebone skrev:
15. feb 2020, 19:57
Lyngby er traditionelt en rigtig træls modstander for os, også (eller måske især) på MCH Arena. Det er ikke en opgave, der må tages let på.

Jeg håber, vi går ud og moser dem fuldstændig. Sådan en som Rezan Corlu skal ikke have plads overhovedet. Kan vi få lukket ham ned, er jeg relativt overbevist om, at vi nok skal klare opgaven og udbygge forspringet. Jeg glæder mig til at se, hvem man vælger af Sparv eller Cajuste.
Sidst vi slog Lyngby på hjemmebane var i 2011 :shock:
Selvom det selvfølgelig til dels skyldes at Lyngby har det med at rykke ned ind imellem, har de alligevel været på besøg 4 gange siden da, og taget alle tre point 2 gange og 2 gange uafgjort.
Mandag ville være et helt fint tidspunkt at vende den tendens.

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Jakla »

Er der styr på banen så vi ikke ender som i AGF hvor det hele udsættes på trods af en forudsigelig regnsituation????

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Saemala »

Jakla skrev:
16. feb 2020, 12:43
Er der styr på banen så vi ikke ender som i AGF hvor det hele udsættes på trods af en forudsigelig regnsituation????
Vores Greenkeepere plejer at have styr på deres shit.
Kan kun mindes 2 aflyste kampe på vores hjemmebane. En kamp mod Nordsjælland, hvor banen var én stor vandpyt. Er du gal der var meget vand haha.
Så var der også den famøse stormaflysning mod FCK, for en håndfuld år siden.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Acebone »

Der ser ikke ud til at komme helt så meget vand i morgen, så mon ikke det går ganske fint (årstiden taget i betragtning).

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af UlveLars »

Jeg kan se, at hverken Dal Hende, Dyhr eller Kaba er udtaget.
Er der nogle af jer, som følger træningerne til hverdag som kan fortælle lidt om deres status? Er de helt udeladt, eller træner de med?

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af mousebreaker »

pdole skrev:
15. feb 2020, 11:29
I en 4-4-2 ligefrem?
Mon ikke det bliver:

Hansen
Joel - Erik - Scholz - Paulinho

Frank - Cajuste

Awer - Drejer - Andersson

Vibe
Hvis vi scorer på en dødbold fortsætter fortællingen vel om at vi er et dødboldshold, men kigger vi på den opstilling så er et kort hjørnespark Barcelona style nærmest at foretrække. Vi skal have 3 point og det bliver med bolden langs jorden alle 90 minutter. Bliver spændende at se hvordan det udvikler sig.

Træningskampene har ikke vist det sådan men det kunne også være interessant at se et angreb med Awer og Drejer på kanterne - Vibe midt for og plaffeministeren i front (MA på bænken)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Stoffer »

Der er mange ting man spillemæssigt kan efterspørge og håbe, og spillere som gerne må vise, at de har bygget på, men det er første runde efter en lang pause, jeg har meget stor forståelse for, hvis der er rust. Ovenikøbet har LBK vist sig som en drilsk modstander for os, og de har vist det samme generelt i denne sæson.

3 point er godkendt, alt andet er gravy.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af mousebreaker »

. dobbelt post
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SLR21 FCM-Lyngby, mandag d. 17. Februar kl. 19.00

Indlæg af Saemala »

Som forventet blev det samme opstilling som i sidate træningskamp. Havde håbet på Cajuste i stedet for Sparv, men det er en opstilling, der burde køre den her sikkert hjem.
Høvdingen af Herning

Besvar