Træningslejr i Emiraterne 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Cortez »

Ledelsen har ageret decideret tonedøvt i dette spørgsmål, og at gemme sige bag argumentet "at vi har spurgt vores sponsorer og fans" er simpelthen nonsens. Hvordan har de i givet fald spurgt?

Nu er der nogle enkelte herinde som holder indignationsfanen højt, og mit indlæg skal blot ses som et støtte til den linje. Det er sgu vigtigt, at vi som fans siger fra overfor klubbens ageren, når vi ikke er enige. Det må andre gerne være. Jeg er ikke, og hermed min indlæg om det.

/Cortez

WBW
Indlæg: 463
Tilmeldt: 18. mar 2011, 10:13

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af WBW »

Cortez skrev:
11. feb 2020, 08:36
Ledelsen har ageret decideret tonedøvt i dette spørgsmål, og at gemme sige bag argumentet "at vi har spurgt vores sponsorer og fans" er simpelthen nonsens. Hvordan har de i givet fald spurgt?
Meget simpelt ved at tage kontakt til fremstående personer i fanmiljøet samt sponsorer, og fået deres holdning til emnet.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Cortez »

WBW skrev:
11. feb 2020, 09:31
Cortez skrev:
11. feb 2020, 08:36
Ledelsen har ageret decideret tonedøvt i dette spørgsmål, og at gemme sige bag argumentet "at vi har spurgt vores sponsorer og fans" er simpelthen nonsens. Hvordan har de i givet fald spurgt?
Meget simpelt ved at tage kontakt til fremstående personer i fanmiljøet samt sponsorer, og fået deres holdning til emnet.
Ja, du har ret. Det er simpelt :-)

/Cortez

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Stoffer »

Om man bare var fremstående.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Steffen am »

Men er det så ikke mærkeligt at ikke en fra hverken de officielle eller uofficielle har været ude at sige noget i den sammenhæng.
Ved selvfølgelig ikke om de uoficielle er blevet hørt, men synes der er larmende stilhed.

BW bliver måske stillet i en svær position, hvor de skal balancere mellem at være gode venner med klubben og den brede fanbase, men så ved man også at man har en dårlig sag. Hvis det har været nemt at svare på, kunne man melde det ud?


Fin artikel fra tipsbladet, der kan hjælpe nuancerne.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... n-liga-sig

WBW
Indlæg: 463
Tilmeldt: 18. mar 2011, 10:13

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af WBW »

Steffen am skrev:
11. feb 2020, 15:40
Men er det så ikke mærkeligt at ikke en fra hverken de officielle eller uofficielle har været ude at sige noget i den sammenhæng.
Ved selvfølgelig ikke om de uoficielle er blevet hørt, men synes der er larmende stilhed.

BW bliver måske stillet i en svær position, hvor de skal balancere mellem at være gode venner med klubben og den brede fanbase, men så ved man også at man har en dårlig sag. Hvis det har været nemt at svare på, kunne man melde det ud?


Fin artikel fra tipsbladet, der kan hjælpe nuancerne.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... n-liga-sig
Tjoo, men hvad skulle det hjælpe at de gik ud og sagde: “Hej, vi er blevet hørt og vi er enige med klubben”?

Jeg kender personligt to af dem der er blevet hørt, og ved at de helt personligt intet har imod det, så længe det er under de fornuftige forhold der er der.

Derudover er mit syn på al den her snak, egentlig at den brede fanskare har det fint med klubbens beslutning. Ingen af dem jeg kender og diskutere fodbold med, har noget imod det. Mig selv inklusiv.

Grunden til at billedet herind og tildels på Facebook, er at folk brokker sig, er nok mere fordi folk der har noget imod det, har større tendens til at skrive om utilfredsheden. Os der egentlig ikke anser dette som noget problem, har som sådan ingen interesse i sagen.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Densestar7430 »

Ikke noget uddybende, men jeg tror at WBW har helt i de seneste indlæg. Jeg tror også at den brede fanskare er ok med det og at dem der er direkte imod larmer mest.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Jesper BW1100 »

Densestar7430 skrev:
11. feb 2020, 16:59
Ikke noget uddybende, men jeg tror at WBW har helt i de seneste indlæg. Jeg tror også at den brede fanskare er ok med det og at dem der er direkte imod larmer mest.
+1

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
11. feb 2020, 15:40
Men er det så ikke mærkeligt at ikke en fra hverken de officielle eller uofficielle har været ude at sige noget i den sammenhæng.
Ved selvfølgelig ikke om de uoficielle er blevet hørt, men synes der er larmende stilhed.
De Uofficielle er af den holdning, at hvis klubben mener de får de bedste forhold i Dubai, skal de selvfølgelig tage til Dubai.

Det er fedt at FCM gør noget ud af at hjælpe nærområderne med FCM Samfund. Men vi er en fodboldklub, så at man ikke vil prøve at frelse hele verden, er helt fint for os.
Høvdingen af Herning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Steffen am »

Omend at jeg er lidt skuffet, takker jeg for svarene ;)

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Stoffer »

fejl

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af UlveLars »

Vi kan jo så i hvert fald konkludere, at det er helt særligt for vores klub, at det ikke generer fansene. Tænk på det massive pres som fx Brøndby og Malmøs fans lagde på deres klub sidste år. Jeg synes det er tankevækkende og meget, meget sørgeligt at fansene fra fcm har en helt anden holdning til den slags end alle andre skandinaviske klubbers fans.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af Steffen am »

UlveLars skrev:
12. feb 2020, 14:14
Vi kan jo så i hvert fald konkludere, at det er helt særligt for vores klub, at det ikke generer fansene. Tænk på det massive pres som fx Brøndby og Malmøs fans lagde på deres klub sidste år. Jeg synes det er tankevækkende og meget, meget sørgeligt at fansene fra fcm har en helt anden holdning til den slags end alle andre skandinaviske klubbers fans.
+1

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af THenry »

UlveLars skrev:
12. feb 2020, 14:14
Vi kan jo så i hvert fald konkludere, at det er helt særligt for vores klub, at det ikke generer fansene. Tænk på det massive pres som fx Brøndby og Malmøs fans lagde på deres klub sidste år. Jeg synes det er tankevækkende og meget, meget sørgeligt at fansene fra fcm har en helt anden holdning til den slags end alle andre skandinaviske klubbers fans.
BW er heldigvis en demokratisk forening med årlig generalforsamling, så hvis man er utilfreds med fanklubben (herunder f.eks. holdninger til Dubai), så er der rig mulighed for at søge indflydelse og lægge pres på klubben ad den vej, hvis man ikke er tilfreds med tingenes tilstand...Just saying.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træningslejr i Emiraterne 2020

Indlæg af UlveLars »

Men det ændre jo så ikke på at det brede flertal af FCM’s fans har en overbærende holdning til diktaturstater og slavearbejde.
Det blev slået fast højere oppe i tråden og er naturligvis også en demokratisk holdning (som vi står meget alene med i fcm). Det var blot det jeg kommenterede på.

Besvar