Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

Forlængelse til alle som møder op mod GF på søndag... kom nu alle afsted, vi skal sgu ud og markere et fremragende efterår. Hjemme mod nr 3 og vi ligger suverænt nummer nr. 1. Alle point tæller, så lad os give dem fuld opbakning en søndag kl. 18.00. Ingen undskyldninger. Og husk hvor mange spillere, som ikke er med længere fra pokalfinalen... glidende generationsskifte.

Og selvfølgelig fyring til dem, som ikke møder op.

Kolknu
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10. jun 2019, 14:07

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kolknu »

Forlængelse til Jesper Hansen, altid stabil og den ro han har er bare guld værd for os.

Fyringen til Mabil og Kaba, for at over reagerer når der laves frispark på den anden. Senest i bif kostede det et gult kort til Mabil.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk


Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Så er vi klar med næstsidste omgang Sort Snak i dette efterår. Den hårdt tilkæmpede sejr i #BIFFCM diskuteres og vi ser frem mod årtiets sidste FCM-kamp på søndag mod AGF
#FCMAGF
https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... iee-101219

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Nederlaget i #fcmagf forhindrer os ikke i at optage på tirsdag, hvor der skal evalueres på efteråret i #sldk, laves kåringer og ses frem mod transfervinduet.
Som altid har vi brug for jeres input - denne gang i form af hele efterårets fyringer og forlængelser. Byd ind!

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Efterårets fyring har spillet 17 kampe, kostet 16 mio og scoret 0 mål. Junior Brumado.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af mousebreaker »

Efterårets fyringer kan vel kun tilfalde Brumado
Forlængelse til et trekløver i form af Scholz, Erik og Jesper

To no-brainers
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af mousebreaker »

Densestar7430 skrev:
15. dec 2019, 20:52
Efterårets fyring har spillet 17 kampe, kostet 16 mio og scoret 0 mål. Junior Brumado.
Skal jo nævnes for at være en smule fair at 17 kampe er et manipulerende udsagn da han oftest er skiftet ud/ind. Han har spillet 765 minutter hvad der svarer til 8,5 kampe i denne sæson i ligaen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

Efterårets fyring: den sportslige ledelse for indkøb af Kaba og paulinho

Forlængelse: scholtz, Erik, Jesper, Mabil, evander

Transfervindue: erfarne klassespillere, kampene mod Glasgow og AGF vindner om mangel på erfarne spillere.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

mousebreaker skrev:
15. dec 2019, 21:04
Densestar7430 skrev:
15. dec 2019, 20:52
Efterårets fyring har spillet 17 kampe, kostet 16 mio og scoret 0 mål. Junior Brumado.
Skal jo nævnes for at være en smule fair at 17 kampe er et manipulerende udsagn da han oftest er skiftet ud/ind. Han har spillet 765 minutter hvad der svarer til 8,5 kampe i denne sæson i ligaen.
Man kan også vende den om og sige, at han jo heller ikke har spiller mere fordi han har været så umådelig ringe. Prisskiltet i betragtning, på trods af alderen og blandet med de andre spilleres niveau, så er han uden tvivl den største skuffelse.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af ben2han »

forlængelse: Frank O

fyring: Keba

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

Densestar7430 skrev:
15. dec 2019, 21:43
mousebreaker skrev:
15. dec 2019, 21:04
Densestar7430 skrev:
15. dec 2019, 20:52
Efterårets fyring har spillet 17 kampe, kostet 16 mio og scoret 0 mål. Junior Brumado.
Skal jo nævnes for at være en smule fair at 17 kampe er et manipulerende udsagn da han oftest er skiftet ud/ind. Han har spillet 765 minutter hvad der svarer til 8,5 kampe i denne sæson i ligaen.
Man kan også vende den om og sige, at han jo heller ikke har spiller mere fordi han har været så umådelig ringe. Prisskiltet i betragtning, på trods af alderen og blandet med de andre spilleres niveau, så er han uden tvivl den største skuffelse.
Fuldstændig og aldeles enig. Udleje eller find en plads på holdet hvor han gør gavn, for det gør han bestemt ikke i angrebet. Sæt ham til at skyde på mål hele juleferien og fortsæt med det når han kommer tilbage, for det kan kun blive bedre.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Forlængelse: Erik. Generalen i ligaens bedste forsvar. Honorable mention 1: Frank. Er blandt de tre første på holdkortet og har taget stormskridt i sin udvikling. Honorable mention 2: Hansen. Jeg er næsten sikker på, at han er en af de centrale til at forsvaret har overpræsteret på xG.

Fyring: Paulinho. Er i sin bedste fodboldalder, kostede cirka en mio. euro. Viser intet når han spiller, jeg kan ikke engang se tegninger til, at det bliver godt på et tidspunkt. Honorable mention: Okosun. Viste løfter i preseason, men det blev aldrig. Det ligner ikke, at han har en fremtid i klubben. Honorable mention 2: Kaba. Har vist enkelte momenter, men det er alt for sjældent og alt for lidt. Han er i sin bedste fodboldalder. En skuffelse til den pris.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Stoffer skrev:
17. dec 2019, 12:48
Forlængelse: Erik. Generalen i ligaens bedste forsvar. Honorable mention 1: Frank. Er blandt de tre første på holdkortet og har taget stormskridt i sin udvikling. Honorable mention 2: Hansen. Jeg er næsten sikker på, at han er en af de centrale til at forsvaret har overpræsteret på xG.

Fyring: Paulinho. Er i sin bedste fodboldalder, kostede cirka en mio. euro. Viser intet når han spiller, jeg kan ikke engang se tegninger til, at det bliver godt på et tidspunkt. Honorable mention: Okosun. Viste løfter i preseason, men det blev aldrig. Det ligner ikke, at han har en fremtid i klubben. Honorable mention 2: Kaba. Har vist enkelte momenter, men det er alt for sjældent og alt for lidt. Han er i sin bedste fodboldalder. En skuffelse til den pris.
Ved godt disse indlæg ikke er lavet for debat med øje, så du behøver selvfølgelig ikke svare, hvis det er.

Paulinho var købt ind til en wingback, hvor han også så spændende offensiv ud inden hans skade. Derudover er det heller ikke fair at ligge for meget i kampen mod AGF da han her var ude af position. Det eneste argument jeg kan se mod Paulinho er at han qua hans alder og pris ikke formår at slå Dyhr af positionen.

Okosun kostede 1,5 - 3 mio? Det kan han sagtens sælges videre til. Jeg havde faktisk ikke højere forventninger end det han har leveret.

Kaba kan jeg godt købe, i sær når man kigger på alder og pris. Han har dog spillet nogle store kampe mod de store modstandere, hvilket hjælper ham en smule. Men shit en forskel mellem top- og bundniveau.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Der venter en lang vinterpause, og det bedste vi kan tilbyde i den forbindelse er en laang omgang #SortSnak, hvor der følges op på nederlaget i #FCMAGF, evalueres på efteråret i #sldk og ses frem mod vinterens transfervindue.
Glædelig jul - og tak for i år
https://soundcloud.com/user-336203398/5 ... 19/s-ZmLS5

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
17. dec 2019, 13:16
Stoffer skrev:
17. dec 2019, 12:48
Forlængelse: Erik. Generalen i ligaens bedste forsvar. Honorable mention 1: Frank. Er blandt de tre første på holdkortet og har taget stormskridt i sin udvikling. Honorable mention 2: Hansen. Jeg er næsten sikker på, at han er en af de centrale til at forsvaret har overpræsteret på xG.

Fyring: Paulinho. Er i sin bedste fodboldalder, kostede cirka en mio. euro. Viser intet når han spiller, jeg kan ikke engang se tegninger til, at det bliver godt på et tidspunkt. Honorable mention: Okosun. Viste løfter i preseason, men det blev aldrig. Det ligner ikke, at han har en fremtid i klubben. Honorable mention 2: Kaba. Har vist enkelte momenter, men det er alt for sjældent og alt for lidt. Han er i sin bedste fodboldalder. En skuffelse til den pris.
Ved godt disse indlæg ikke er lavet for debat med øje, så du behøver selvfølgelig ikke svare, hvis det er.

Paulinho var købt ind til en wingback, hvor han også så spændende offensiv ud inden hans skade. Derudover er det heller ikke fair at ligge for meget i kampen mod AGF da han her var ude af position. Det eneste argument jeg kan se mod Paulinho er at han qua hans alder og pris ikke formår at slå Dyhr af positionen.

Okosun kostede 1,5 - 3 mio? Det kan han sagtens sælges videre til. Jeg havde faktisk ikke højere forventninger end det han har leveret.

Kaba kan jeg godt købe, i sær når man kigger på alder og pris. Han har dog spillet nogle store kampe mod de store modstandere, hvilket hjælper ham en smule. Men shit en forskel mellem top- og bundniveau.
Jeg tager gerne debatten.

Paulinho var indkøbt til WB, men nu skal han spille HB. Det formår han ikke, og jeg har ikke kun AGF kampen i tankerne. Hans indhop og særligt mod Fremad Amager har også været et meget dygtigt forsvindingsnummer - hvor han både har fået tid som wing og HB. Er det hans fejl, at hans plads er forsvundet? - Næh. Men det ændrer ikke på, at hans manglende evne til at omstille sig har været fuldstændig fraværende. Og som du nævner, så har han "kun" skulle slå Dyhr af, som også har "forventet" at skulle spille WB. Det er bare slet ikke godt nok til den pris, og når man har den alder.

Okosun fair nok. Jeg accepterer din pointe. Jeg havde måske fået lidt for store forventninger qua preseason.

Besvar