Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af JBT »

Lad ham smutte hvis det nager - han er ikke god nok i sidste ende med hans mange touch og langsommelige boldomgang (lyder værre end det er), hvis vi skal helt op på den store klinge mht kvalitet og Europa.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af ABT »

Stoffer skrev:
3. dec 2019, 12:30
Kunne de unge spillere ikke godt lade være med at tage deres bekymringer til pressen hver gang? Tak.

Nu er det Nico, som er ude og klage sin nød:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mat ... il-spille/
Som jeg har nævnt flere gange tidligere, så er dette nok en gang en enorm mangel på fingerspitz gefühl fra vores akademidrenge. En kedelig tendens der blot ser ud til at fortsætte...

I min verden er det simpelthen mangel på overblik fra Nicolaisens side med sådan en udtalelse. Vi har en af Europas bedste defensive enheder på liganiveau, hvilket unægteligt vil betyde interesse for vores folk nede bagi fra udenlandske klubber, hvorfor de begge kan være på affyringsrampen inden for det næste halve år. Nicolaisens tid skal nok komme, når enten Sviat eller Scholz bliver skudt afsted.

Hovedrystende kommentar, vores betondefensiv in mente.

Har indikeret det før, men der må sgu være lidt nøkker i ungdomsrækkerne i klubben.
/ ABT

Billede

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af admin 3 »

ABT skrev:
3. dec 2019, 12:54
Stoffer skrev:
3. dec 2019, 12:30
Kunne de unge spillere ikke godt lade være med at tage deres bekymringer til pressen hver gang? Tak.

Nu er det Nico, som er ude og klage sin nød:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mat ... il-spille/
Som jeg har nævnt flere gange tidligere, så er dette nok en gang en enorm mangel på fingerspitz gefühl fra vores akademidrenge. En kedelig tendens der blot ser ud til at fortsætte...

I min verden er det simpelthen mangel på overblik fra Nicolaisens side med sådan en udtalelse. Vi har en af Europas bedste defensive enheder på liganiveau, hvilket unægteligt vil betyde interesse for vores folk nede bagi fra udenlandske klubber, hvorfor de begge kan være på affyringsrampen inden for det næste halve år. Nicolaisens tid skal nok komme, når enten Sviat eller Scholz bliver skudt afsted.

Hovedrystende kommentar, vores betondefensiv in mente.

Har indikeret det før, men der må sgu være lidt nøkker i ungdomsrækkerne i klubben.
RN er en ung spiller der udmærket godt ved at han skal have spilletid får at udvikle sig.

Så når en journalist stiller ham spørgsmål så går graven selvsving.

Prøv at se tingene fra en anden vinkel engang i mellem.


Personlig holdning

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

admin 3 skrev:
3. dec 2019, 13:42

RN er en ung spiller der udmærket godt ved at han skal have spilletid får at udvikle sig.

Så når en journalist stiller ham spørgsmål så går graven selvsving.

Prøv at se tingene fra en anden vinkel engang i mellem.


Personlig holdning
Fair pointe, men han kunne jo nøjes med at sige at han håbede på at få mere spilletid i foråret, da det vil være bedst for hans udvikling og så lukke den der.

Som andre også skriver, så er det en træls begyndende tendens at de unge spillere går ud i pressen ell. besvare den her slags spørgsmål dårligt. Det gør ikke noget godt for hverken dem eller klubben.

Ja tror og håber at Nicolajsen er klar til at tage over for Erik til sommer, men det kommer jo også an på, om han kan holde sig skadesfri og det ved han nok også godt selv.

Nicolai Kammersgaard

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Benzo »

Jeg ville i hvert fald hade at se Nicolaisen i en anden dansk trøje end den sorte, tror han kan blive en virkelig god spiller på sigt.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af UlveLars »

Jeg synes bestemt også, vi skal gøre alt hvad vi kan for at holde på ham. Jeg synes bestemt der er et potentiale i drengen.
Omvendt er udsigten til spilletid ikke god, så længe Erik og Alexander er i klubben.
Forventer man at de spiller 90% af forårets kampe, kunne der være fornuft i at udleje ham til fast spilletid, så han var skarp og klar til sommer, hvor Erik formentlig ryger. Men tør man det i et forår, hvor vi spiller om guld. Han er jo tydeligvis førstereserve i midterforsvarer

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Saemala »

Hvad er det lige her, han siger er så slemt?
Han svarer kort på 2 spørgsmål stillet af en lokal Journalist.
Ikke ligesom Døhr i sin tid, der bare skulle ud med galde.

Han er nået til et punkt i hans karriere, hvor han skal have noget spilletid og erfaring fra andet end reservekampe. Det udvikler han sig ikke nok af.
Vi roterer jo aldrig i midterforsvaret, så lige foreløbigt ser det ikke ud til at ændre sig med spilletiden.
Høvdingen af Herning

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ser helt klart Fc Fredericia som et godt alternativ til spilletid, hvis Erik og Scholz bliver til sommer / ikke bliver solgt. De ligger pt. 2'er og kunne potentielt rykke op. Dog ser jeg ham som god reserve, ved skader og karantæner, hvis det er nok for ham, hvilket det tilsyneladende ikke er.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af UlveLars »

TrueWolfMidt skrev:
3. dec 2019, 15:46
Ser helt klart Fc Fredericia som et godt alternativ til spilletid, hvis Erik og Scholz bliver til sommer / ikke bliver solgt. De ligger pt. 2'er og kunne potentielt rykke op. Dog ser jeg ham som god reserve, ved skader og karantæner, hvis det er nok for ham, hvilket det tilsyneladende ikke er.
Problemet her er jo nok i høj grad klubbens ønsker. Tør vi blotte os og lade ham gå på udleje i foråret, når vi nu er begyndt at kunne skimte guldet? Det kunne jeg godt tvivle på, men fordelene ved 6 måneders udleje er naturligvis åbenlyse

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af THenry »

Jeg kan godt nok heller ikke blive sur over RNs kommentar. Har I mon læst originalartiklen eller bare hoppet på en artikel, der behændigt udlader væsentlige nuancer som, at han siger, at “jeg kan ikke sige noget til det, for det kører bare derudaf. Vi vinder alle kampene og lukker næsten ingen mål ind”?

Han kan da godt selv se, hvorfor han ikke spiller pt. Han har ligaens to bedste stoppere foran sig, og hans chance for en fast plads efter lang tids tålmodig venten blev “frarøvet” ham, da Priske som det første ændrede formation.

Han siger selv, at han vil give det indtil sommer, og se hvordan landet ligger til den tid. Som jeg hører Eriks seneste udtalelser, så går han efter at komme til udlandet til sommer, så enten skal vi satse på RN fra sommer, og ellers bliver han nød til at finde et sted, hvor han kan få den spilletid, som det kræver, hvis han skal udvikle sig og forsøge at realisere det potentiale, som talentet indeholder. Det kan jeg sagtens forstå. Synes slet ikke det er så kontroversielt som visse medier med hang til hurtige klik, vil gøre det til...

Han er i øvrigt IMO alt for god til 1. Division og Fredericia. De kan få James tilbage, hvis det skal være!

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Straarup »

På Twitter har Bubacarr Sabbeh's seneste to tweets omhandlet FC Midtjylland. Kunne Sanneh være manden der lukker hullet efter Erik, når han smutter til August?
// Straarup :fcmwolf:

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af ABT »

Straarup skrev:
8. dec 2019, 23:14
På Twitter har Bubacarr Sabbeh's seneste to tweets omhandlet FC Midtjylland. Kunne Sanneh være manden der lukker hullet efter Erik, når han smutter til August?
Tvivler... Stor løn i tilfælde af leje og dyr at købe fri, da Anderlecht nok gerne vil have dækket noget af den rekordsum, som de gav for ham. Derudover har vi Nicolaisen klar i kulissen, som jeg ser som en naturlig arvtager. James, Reese, Korcsmár er spillere der kan agere back ups, alt efter hvem af dem vi holder fast i.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Straarup »

ABT skrev:
8. dec 2019, 23:24
Straarup skrev:
8. dec 2019, 23:14
På Twitter har Bubacarr Sabbeh's seneste to tweets omhandlet FC Midtjylland. Kunne Sanneh være manden der lukker hullet efter Erik, når han smutter til August?
Tvivler... Stor løn i tilfælde af leje og dyr at købe fri, da Anderlecht nok gerne vil have dækket noget af den rekordsum, som de gav for ham. Derudover har vi Nicolaisen klar i kulissen, som jeg ser som en naturlig arvtager. James, Reese, Korcsmár er spillere der kan agere back ups, alt efter hvem af dem vi holder fast i.
Jeg er faktisk enig! Jeg håber også Nico får sin længe ventede chance.
// Straarup :fcmwolf:

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Vijen »

Vi skal vel have 3 centerback som holder ens niveau. Der kunne Scholz, Nicolaisen og Sanneh godt være trioen. Også må det være Patrick der bliver kørt i stilling som 4 mand. Han så ihvertfald meget stærk ud før hans skade. Jeg forventer at vi skal spille en del flere kampe i næste sæson, så vi kommer nok til at rotere noget mere end vi har gjort i indeværende.

Og så må Reese og James slås om spilletiden for reserverne.

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Straarup »

Vijen skrev:
9. dec 2019, 06:45
Vi skal vel have 3 centerback som holder ens niveau. Der kunne Scholz, Nicolaisen og Sanneh godt være trioen. Også må det være Patrick der bliver kørt i stilling som 4 mand. Han så ihvertfald meget stærk ud før hans skade. Jeg forventer at vi skal spille en del flere kampe i næste sæson, så vi kommer nok til at rotere noget mere end vi har gjort i indeværende.

Og så må Reese og James slås om spilletiden for reserverne.
1 juli er Patrick tilbage i Flamengo, medmindre vi slår til. Jeg er ikke klar over hans skadessituation, men jeg tvivler på han for alvor når at tilspille sig en fast aftale.

Jeg er enig i vi skal have gardering i Nico-klassen, altså et decideret 3 valg. Jeg vil dog gerne se Japhet an i en opstart. Han var en klippe i u19, og rygterne siger også han ikke falder i gennem i Brentford i øjeblikket. Måske han er vores næste bidrag til bagkæden fra vores akademi.
// Straarup :fcmwolf:

Låst