SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af Christian »

Selvom jeg ikke mener Silkeborg er en walk-over, bør kampen give 3-point.
Vi har vel haft en nærmest ubrudt optur i denne sæson, mens Silkeborg er vores diametrale modsætning.

Jeg så ikke FCK´s kamp i går, men kan forstå at de igen havde marginalerne på deres side, og måtte slide for sejren.
Mon ikke det vil give dem et lille dyk, hvis vi igen igen tager en sejr og fortsat holder dem 7 point bagude.

Vi har ingen karantæner og jeg er ikke opdateret på vores skadede spillere.

Mulig starter:

Hansen
joel - Svia - Scholtz - Dyhr
Frank - Evander
Mabil - Marcondes - Mikael
Kaba

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af 6256 »

Christian skrev:
2. dec 2019, 10:38
Selvom jeg ikke mener Silkeborg er en walk-over, bør kampen give 3-point.
Vi har vel haft en nærmest ubrudt optur i denne sæson, mens Silkeborg er vores diametrale modsætning.

Jeg så ikke FCK´s kamp i går, men kan forstå at de igen havde marginalerne på deres side, og måtte slide for sejren.
Mon ikke det vil give dem et lille dyk, hvis vi igen igen tager en sejr og fortsat holder dem 7 point bagude.

Vi har ingen karantæner og jeg er ikke opdateret på vores skadede spillere.

Mulig starter:

Hansen
joel - Svia - Scholtz - Dyhr
Frank - Evander
Mabil - Marcondes - Mikael
Kaba
Jeg synes jeg så et sted at Anderson fortsat er ukampdygtig. Isaksen er vel den oplagte erstatning ligesom sidst, selvom han havde en skidt kamp.
Måske man rykker Marcondes på kant og Evander frem også Sparv eller Cajuste ind bagved. Personligt håber jeg at se Cajuste i aften

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af UlveLars »

6256 skrev:
2. dec 2019, 10:42
Christian skrev:
2. dec 2019, 10:38
Selvom jeg ikke mener Silkeborg er en walk-over, bør kampen give 3-point.
Vi har vel haft en nærmest ubrudt optur i denne sæson, mens Silkeborg er vores diametrale modsætning.

Jeg så ikke FCK´s kamp i går, men kan forstå at de igen havde marginalerne på deres side, og måtte slide for sejren.
Mon ikke det vil give dem et lille dyk, hvis vi igen igen tager en sejr og fortsat holder dem 7 point bagude.

Vi har ingen karantæner og jeg er ikke opdateret på vores skadede spillere.

Mulig starter:

Hansen
joel - Svia - Scholtz - Dyhr
Frank - Evander
Mabil - Marcondes - Mikael
Kaba
Jeg synes jeg så et sted at Anderson fortsat er ukampdygtig. Isaksen er vel den oplagte erstatning ligesom sidst, selvom han havde en skidt kamp.
Måske man rykker Marcondes på kant og Evander frem også Sparv eller Cajuste ind bagved. Personligt håber jeg at se Cajuste i aften
Argumentet for den første opstilling er naturligvis, at vi kan skifte Isaksen og Andersson 1:1 uden at skulle ændre i systemet iøvrigt. Som jeg skrev op til OB kampen er jeg dog langt større tilhænger af, at vi stiller med vores bedste spillere, og her må idealopstillingen være Frank og Sparv/Cajuste, Evanser op som 10er og Marcondes på kanten. Isaksen er simpelthen ikke klar til førsteholdsfodbold for et superligatophold - men det skal nok komme efter en udlejning

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af Christian »

Hvis Mikael ikke er klar, ser jeg også hellere Cajuste få chancen fra start med lidt omrokering blandt de øvrige.

Jeg synes det var meget positivt at Isaksen fik en start mod OB. Det må vel betyde at han gør det godt til træning og at trænerne har tillid til ham, men der står flere i kø, så kun rimeligt at en anden får chancen denne gang.

Jeg synes også at Nicolaisen fortjener nogle minutter snart, og Silkeborg er vel en god mulighed for det.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af tubbe93 »

Christian skrev:
2. dec 2019, 13:28
Hvis Mikael ikke er klar, ser jeg også hellere Cajuste få chancen fra start med lidt omrokering blandt de øvrige.

Jeg synes det var meget positivt at Isaksen fik en start mod OB. Det må vel betyde at han gør det godt til træning og at trænerne har tillid til ham, men der står flere i kø, så kun rimeligt at en anden får chancen denne gang.

Jeg synes også at Nicolaisen fortjener nogle minutter snart, og Silkeborg er vel en god mulighed for det.
Jeg håber også, at Nocolaisen starter. Især med tanke på, at Erik er i karantænefare, hvis han får gult. Og ham kan vi ikke undvære mod Brøndby og Wilczek.
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af Lupus1999 »

Tænker at Tim Sparv ryger i start 11 og Marcondes på kanten.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af UlveLars »

Lupus1999 skrev:
2. dec 2019, 16:15
Tænker at Tim Sparv ryger i start 11 og Marcondes på kanten.
Så jeg også gerne. Han kan formentlig ikke spille hele kampen, og bytter så med Cajuste efter 60

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af mousebreaker »

Selvom Isaksen har været elendig og villet alt for meget for hurtigt, så synes jeg det er rigtigt at starte med ham lige netop i dag. Det er vigtigt at give de unge tid i den her slags kampe hvor vi er store favoritter. Det skal vi simpelthen have plads til
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af Lund7400 »

Enig. Isaksen var elendig sidst, men oplagt at give ham tillid, selvtillid og genvalg - så er han en kamp nærmere de 50 ;)

Tror Isaksen og resten leverer i dag, og vi vinder 5-0, Kaba med tre.

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af pdole »

Isaksen desværre startet mere elendigt end sidst😵

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af bifr05t »

pdole skrev:
2. dec 2019, 19:28
Isaksen desværre startet mere elendigt end sidst😵
Vi må være tålmodige med Isaksen. Han har desværre ikke været så fyr og flamme, som vi så ham i begyndelsen. Dog er jeg fortrøstningsfuld og tror at han kommer til at ligge rigtig meget på sit spil hen over det næste halve års tid.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af Konsulen »

Måske skulle man vente lidt med at bruge ham - han er tydeligvis slet ikke klar til superligaen

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af bifr05t »

Konsulen skrev:
2. dec 2019, 19:33
Måske skulle man vente lidt med at bruge ham - han er tydeligvis slet ikke klar til superligaen
Han er ikke den eneste der sjofler med bolden i øjeblikket, men ja, han har knap og nap sat en eneste rigtig berøring i kampen indtil videre.

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af pdole »

Tror da på hans tid nok skal komme, men han er godt nok ikke klar endnu. Han skal ud senest efter 55-60 min, gerne i pausen.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SLR18 FCM-SIF, mandag 2. dec. kl. 19.00

Indlæg af bifr05t »

Jeg er næsten bekymret for at vi ender med at smide point i den her kamp. Jovist er vi spilstyrende i øjeblikket, men spillerne virker så ukoncentrerede at jeg er bekymret for tilfældige Silkeborg omstillinger.

edit: stavefejl.

Besvar