Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

Fyring til sortsnak for ikke at lave en special efter afklapsningen til FCK!

I kan også få en forlængelse for godt indhold :D

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af UlveLars »

Fyring til Brumado. Han bidrager ikke med noget posivtivt til holdet - men en hel del skidt.
Jeg har simpelthen så svært ved at se, hvad trænerbænken bliver ved med at se i ham, udover den store investering

Forlængelse til Frank, så vi får mest muligt for ham, når han ryger. Det kan ikke vare længe hvis den udvikling fortsætter. Han er involveret i så meget og har reduceret sine overgearede handlinger markant. Selv med bolden virkede han ok idag. Han bliver vires nye million dollar baby

havbasse
Indlæg: 23
Tilmeldt: 30. aug 2009, 11:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af havbasse »

Forlængelse:

Vores trænerteam!

Med udgangspunkt i pokalfinalen for et halvt år siden er 7 mand forsvundet fra startopstillingen, nyt spilsystem, generationsskifte og pt en suveræn pointhøst som bevirker en 7 points føring i SL.

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af BMBrandt »

Forlæng med Kaba... He's back.. Eller paulinho for fed tackling på drachmann og go energi da han kommer ind
Fyr Marcondes for manglende output

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Forlængelse : Brian Priske pointgennemsnit i 11 kampe på 2,55 point!

Fyring : Fortsat Ståle for Fortsat at tude i pressen over kampprogrammet!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Forlængelse: Frank. Evander honorable mention. De to i et par på midtbane gør det virkelig godt i tiden, og det er i alle faser. Når holdet falder i niveau, så hænger det i høj grad sammen med, at de her to falder i energi niveau.

Fyring: Paulinho. Med Brumado kan jeg se potentialet i fysikken og evnen til at slå en mand med en dribling, med Paulinho ser jeg stort set intet. Man frygtede at kampen mod Fremad Amager var en enlig svale og bare en kamp, hvor intet fungerede for ham, men det ligner nærmere, at den var et varsel. Han ligner lige nu hverken en kant eller en back, han ligner en jack-of-all-trades but master of none. Er det godt nok? Måske hvis han kommer med rette energi, men lige nu er han rusten, så vi må vente og se. Jeg er skeptisk.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Konsulen »

Fyring: Gravesen, for ikke at have sikret en fuldgod erstatning for Wikheim, inden han blev solgt - kampen mod OB viste hvor tynde vi er på den position

Forlængelse: Macondes - jeg synes faktisk han gør det godt, og det vil blive svært at finde en erstatning på samme niveau til nytår

På bænken: Isaksen - der mangler virkelig meget inden han kan gøre sig i Superligaen

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Priskes forlængelse, Sparvs kontraktudløb, sejren i #OBFCM, en tur forbi Lejeland og optakt til #FCMSIF. Vi når langt forbi i denne omgang #SortSnak, hvor der kun bliver tid til kort at notere sig endnu en hjemmesejr over FCK https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... pen-261119

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af EsbenVest »

Kent skrev:
26. nov 2019, 22:42
Priskes forlængelse, Sparvs kontraktudløb, sejren i #OBFCM, en tur forbi Lejeland og optakt til #FCMSIF. Vi når langt forbi i denne omgang #SortSnak, hvor der kun bliver tid til kort at notere sig endnu en hjemmesejr over FCK https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... pen-261119
Det undrer mig i jeres lejeland-gennemgang, at I ikke nævner, at Sammy Skytte virkelig har imponeret i Norge, og at Bodø/Glimt, der endte som toer i ligaen, er ude efter ham. Men måske blev det med Bodø først kendt, efter I optog podcasten. 🙂

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

EsbenVest skrev:
30. nov 2019, 16:45
Kent skrev:
26. nov 2019, 22:42
Priskes forlængelse, Sparvs kontraktudløb, sejren i #OBFCM, en tur forbi Lejeland og optakt til #FCMSIF. Vi når langt forbi i denne omgang #SortSnak, hvor der kun bliver tid til kort at notere sig endnu en hjemmesejr over FCK https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... pen-261119
Det undrer mig i jeres lejeland-gennemgang, at I ikke nævner, at Sammy Skytte virkelig har imponeret i Norge, og at Bodø/Glimt, der endte som toer i ligaen, er ude efter ham. Men måske blev det med Bodø først kendt, efter I optog podcasten. 🙂
Det var først efter vi havde optaget, at det kom frem 😖. Vi nævner dog, at han har spillet fast.
Vil dog være fedt, hvis han blev solgt for Lalandia.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Kent skrev:
30. nov 2019, 17:37
EsbenVest skrev:
30. nov 2019, 16:45
Kent skrev:
26. nov 2019, 22:42
Priskes forlængelse, Sparvs kontraktudløb, sejren i #OBFCM, en tur forbi Lejeland og optakt til #FCMSIF. Vi når langt forbi i denne omgang #SortSnak, hvor der kun bliver tid til kort at notere sig endnu en hjemmesejr over FCK https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... pen-261119
Det undrer mig i jeres lejeland-gennemgang, at I ikke nævner, at Sammy Skytte virkelig har imponeret i Norge, og at Bodø/Glimt, der endte som toer i ligaen, er ude efter ham. Men måske blev det med Bodø først kendt, efter I optog podcasten. 🙂
Det var først efter vi havde optaget, at det kom frem 😖. Vi nævner dog, at han har spillet fast.
Vil dog være fedt, hvis han blev solgt for Lalandia.
Mindes at vi gav i omegnen af 3-4 mio Skytte. Tænker ikke Bodø kan betale mere end det, så Best case kommer vi vel til at breake even?

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

En debat om udvidelse af MCH arena må være mere end højaktuelt, efter at Århus / AGF satser på et nyt stadion til en 1/2 mia kr. og 25000 kapacitet, hvilket jeg dog tvivler på holder i forhold til prisen.

AGF melder ud at de nu har mulighed for at udbygge forretningen, de vil selv skyde 50 mill kr i et vip område.

Det er en klar trussel det de har gang i i Århus nu.

Jeg har selv tit påpeget, at MCH arena ikke holder i længden, ja FCMs sponsor områder er fyldt op og de mangler plads.

Tilskuergennemsnittet er svært at få længere op, når man har en stopklods på 11500.

Både national som international lever MCH arena heller ikke op til det man kan forvente i forhold til at ligge i toppen af ligaen.

MCH arena har vel en nypris i dag i omegnen af 130-150 mill kr.

Brentford skifter selv til et nyt kommunalt stadion fra næste sæson. pris 70 mill pund / ca. 600 mill kr.

https://www.constructionenquirer.com/20 ... um-scheme/

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Vijen »

FCM2000 skrev:
2. dec 2019, 15:37
En debat om udvidelse af MCH arena må være mere end højaktuelt, efter at Århus / AGF satser på et nyt stadion til en 1/2 mia kr. og 25000 kapacitet, hvilket jeg dog tvivler på holder i forhold til prisen.

AGF melder ud at de nu har mulighed for at udbygge forretningen, de vil selv skyde 50 mill kr i et vip område.

Det er en klar trussel det de har gang i i Århus nu.

Jeg har selv tit påpeget, at MCH arena ikke holder i længden, ja FCMs sponsor områder er fyldt op og de mangler plads.

Tilskuergennemsnittet er svært at få længere op, når man har en stopklods på 11500.

Både national som international lever MCH arena heller ikke op til det man kan forvente i forhold til at ligge i toppen af ligaen.

MCH arena har vel en nypris i dag i omegnen af 130-150 mill kr.

Brentford skifter selv til et nyt kommunalt stadion fra næste sæson. pris 70 mill pund / ca. 600 mill kr.

https://www.constructionenquirer.com/20 ... um-scheme/
Måske man skulle lægge ud med at lave et interview med stadionejer omkring deres tanker for stadion og stadionområdet. Og udgiften for de involverede i tilfælde af en udvidelse.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

Vijen skrev:
2. dec 2019, 16:15
FCM2000 skrev:
2. dec 2019, 15:37
En debat om udvidelse af MCH arena må være mere end højaktuelt, efter at Århus / AGF satser på et nyt stadion til en 1/2 mia kr. og 25000 kapacitet, hvilket jeg dog tvivler på holder i forhold til prisen.

AGF melder ud at de nu har mulighed for at udbygge forretningen, de vil selv skyde 50 mill kr i et vip område.

Det er en klar trussel det de har gang i i Århus nu.

Jeg har selv tit påpeget, at MCH arena ikke holder i længden, ja FCMs sponsor områder er fyldt op og de mangler plads.

Tilskuergennemsnittet er svært at få længere op, når man har en stopklods på 11500.

Både national som international lever MCH arena heller ikke op til det man kan forvente i forhold til at ligge i toppen af ligaen.

MCH arena har vel en nypris i dag i omegnen af 130-150 mill kr.

Brentford skifter selv til et nyt kommunalt stadion fra næste sæson. pris 70 mill pund / ca. 600 mill kr.

https://www.constructionenquirer.com/20 ... um-scheme/
Måske man skulle lægge ud med at lave et interview med stadionejer omkring deres tanker for stadion og stadionområdet. Og udgiften for de involverede i tilfælde af en udvidelse.
rigtig god ide, for man siger, at fundamentet er lavet til en udvidelse, men hvordan den så teknisk skal udmyntes ? er det som i Randers og århus med 2 hylder eller ?

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af admin 3 »


Besvar