Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Forlængelse: Frank - han tager syv-mile skridt i sin udvikling i øjeblikket. Duncan (er han ikke dødboldstræner nu?)

Fyring: Dyhrs ene aktion hvor han lader en ufarlig situation ved hjørneflaget resultere i en stor chance. Heldigvis så blev det ikke afgørende, så han kan lære af det i nogenlunde fred. Jeg synes i øvrigt han gør det fint, man kan se ambitionen i hans spil, hvor det med NK var et mere enstreget aktiv i form af power.

Jeg har svært ved at hidse mig op over, at folk går tidligt fra Faxe Kondi. Fans af fcm er ikke ligesom Dortmund fans eller what have you. Disse mennesker er dukket op, og tak for det. Så må klubben gøre parkeringen bedre, så folk har en mindre grund til at gå for tidligt. Det skal nok blive bedre med fcm fans over tid, men jeg tror altid disse fans vil være en del af fcm fan gruppen - altså nogle med en relativ løs tilknytning, der prioriterer at komme hjem.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Matjavsen »

Helt klart forlængelse til Frank, han er jo vanvittig, 21 år og er en mini Kante.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af TrueWolfMidt »

Matjavsen skrev:
11. nov 2019, 11:59
Helt klart forlængelse til Frank, han er jo vanvittig, 21 år og er en mini Kante.
Ahhhh, med en kontrakt der gælder til - Frank Onyeka - 30. juni 2024, ikke forlængelse, men behold ham endelig til sæson afslutningen sommer 2020 hvor vi forhåbentlig har vundet vores 3 mesterskab, Alle sejl skal trimmes og endnu en pokal / Mesterskab skal sikres. Frank Onyeka bliver endnu et kanon salg, det kan der ikke herske tvivl om. Mange klubber må have øje på ham.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Jesper BW1100 »

TrueWolfMidt skrev:
11. nov 2019, 17:40
Matjavsen skrev:
11. nov 2019, 11:59
Helt klart forlængelse til Frank, han er jo vanvittig, 21 år og er en mini Kante.
Ahhhh, med en kontrakt der gælder til - Frank Onyeka - 30. juni 2024, ikke forlængelse, men behold ham endelig til sæson afslutningen sommer 2020 hvor vi forhåbentlig har vundet vores 3 mesterskab, Alle sejl skal trimmes og endnu en pokal / Mesterskab skal sikres. Frank Onyeka bliver endnu et kanon salg, det kan der ikke herske tvivl om. Mange klubber må have øje på ham.
Tænker det er forlængelsen i “Sort Snak” der snakkes om til Frank. Ikke en reel forlængelse ;-)

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Til de podcast interesserede, så er Mediano lige udkommet med denne “rundt om FCM” podcast.

http://www.mediano.nu/oversigt/2019/11/ ... -fra-heden

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Cortez »

Densestar7430 skrev:
17. nov 2019, 09:40
Til de podcast interesserede, så er Mediano lige udkommet med denne “rundt om FCM” podcast.

http://www.mediano.nu/oversigt/2019/11/ ... -fra-heden
Intet mindre end en fremragende podcast!

/Cortez

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Cortez skrev:
17. nov 2019, 15:14
Densestar7430 skrev:
17. nov 2019, 09:40
Til de podcast interesserede, så er Mediano lige udkommet med denne “rundt om FCM” podcast.

http://www.mediano.nu/oversigt/2019/11/ ... -fra-heden
Intet mindre end en fremragende podcast!

/Cortez
Enig. Synes de gør det rigtig godt!

Der nævnes på et tidspunkt et rygte/historie med Jacob Nielsen (AGF), der fra FCM’s ledelse side lyder som et ømt punkt. Vidst noget ifm. Glenn.

Nogen her, der kender til det?

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af ABT »

Densestar7430 skrev:
17. nov 2019, 17:23
Cortez skrev:
17. nov 2019, 15:14
Densestar7430 skrev:
17. nov 2019, 09:40
Til de podcast interesserede, så er Mediano lige udkommet med denne “rundt om FCM” podcast.

http://www.mediano.nu/oversigt/2019/11/ ... -fra-heden
Intet mindre end en fremragende podcast!

/Cortez
Enig. Synes de gør det rigtig godt!

Der nævnes på et tidspunkt et rygte/historie med Jacob Nielsen (AGF), der fra FCM’s ledelse side lyder som et ømt punkt. Vidst noget ifm. Glenn.

Nogen her, der kender til det?
Hmm... Var det ikke en Qureshi-historie og dermed formentlig fake news? Kan godt være at jeg blander nogle ting sammen, da jeg indimellem kun lyttede med et halvt øre, men husker det som Qureshi blev nævnt i forbindelse med det samtaleemne.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Densestar7430 skrev:
17. nov 2019, 17:23
Cortez skrev:
17. nov 2019, 15:14
Densestar7430 skrev:
17. nov 2019, 09:40
Til de podcast interesserede, så er Mediano lige udkommet med denne “rundt om FCM” podcast.

http://www.mediano.nu/oversigt/2019/11/ ... -fra-heden
Intet mindre end en fremragende podcast!

/Cortez
Enig. Synes de gør det rigtig godt!

Der nævnes på et tidspunkt et rygte/historie med Jacob Nielsen (AGF), der fra FCM’s ledelse side lyder som et ømt punkt. Vidst noget ifm. Glenn.

Nogen her, der kender til det?
Handler om at der var beskyldninger fra FCMs side om, at Glen i sin tid var i dialog med AGF om deres cheftrænerrolle allerede inden han røg ud i FCM. I podcasten siger Bruchmann at han mener, at det må være grundet telefonlister, at FCM ved det, men så vidt jeg husker, så var historien dengang, at det medie, som bragte historien havde set screenshots af mails, der dokumenterede det.

Edit: Fandt lige artiklen fra dengang https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... gf/5752891
Det er Q, der er journalisten. Hans problemer var dog vist mere eller mindre udelukkende med opdigtede historier fra udlandet - så denne er nok næppe helt løgnagtigt. Der står ikke om det er mails eller telefonlister.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

Bliv endelig ved med at tippe om fcm relaterede podcast, artikler mv. jeg gider normalt ikke høre mediano så en episode som denne vil jeg normalt ikke opdage. Mange tak :)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Densestar7430 »

Kent skrev:
17. nov 2019, 19:57
Tak Kent 👍🏻

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Danand123 »

Super podcast.

Men Karsten Krogh siger i perioden 1:05-1:07 at vi først ansatte Sparv efter mesterskabet i 2015... han blev ansat sammen med Bentham i 2014. Historien går bl.a. på at det var derfor stoppede i 2015, da han ikke var vild med at ansætte Sparv.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af JBT »

Men findes der noget som bekræfter helt og aldeles, at det kun gik på fake news fra udlandet. Ellers er denne MQ historie jo muligvis ligeså lunken

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

JBT skrev:
17. nov 2019, 23:29
Men findes der noget som bekræfter helt og aldeles, at det kun gik på fake news fra udlandet. Ellers er denne MQ historie jo muligvis ligeså lunken
Nu er det jo efterhånden længe siden, men så vidt jeg husker, så var alt det, der blev trukket tilbage ifm MQ udenlandske historier. En af grundene til at det kunne lade sig gøre, var jo også, at der var tale om historier om udenlandske spillere i udenlandske klubber, som ikke lige bemærkede, hvad der blev skrevet i danske medier ligesom andre ikke havde let adgang til at få dem afkræftet. Der er det lidt sværere at tro på, at man kan slippe afsted med lignende fuldstændig fabrikerede historier om navngivne personer i fodboldDK. Det er trods alt noget større sandsynlighed for, at AGF sportsdirektør læser EB end Real Madrids. Og hvis de derigennem blev udsat for det pure opspind gang på gang, så ville de nok reagere særdeles kraftigt.
Så det er bestemt et forbehold, at det er MQ, der har historie, men eftersom det er ret alvorlige anklager, så vil jeg tro, at der var blevet reageret med trusler om bål og brand, hvis der ikke var noget om det.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af THenry »

Danand123 skrev:
17. nov 2019, 22:11
Super podcast.

Men Karsten Krogh siger i perioden 1:05-1:07 at vi først ansatte Sparv efter mesterskabet i 2015... han blev ansat sammen med Bentham i 2014. Historien går bl.a. på at det var derfor stoppede i 2015, da han ikke var vild med at ansætte Sparv.
Ved ikke præcist, hvad der er op og ned ift. Glenxit, men Benham mener grundlæggende ikke at træneren skal tildeles for stor magt, og f.eks have veto på transfers (man kan jo godt forstå at Glen blev sur, hvis han ser en ny spiller stå på træningsanlægget dagen efter, at han har sagt, at han ikke kan bruge ham pga. Manglende evner i presspil). Så det giver mening, at de ikke var afstemt på den del.

Derudover ønsker Benham at eliminere følelsesmæssige beslutninger (træneren fodres f.eks med ingame statistik under kampe for at kunne hjælpe med at træffe mere objektive beslutninger baseret på data fremfor “mavefornemmelse”), og jeg synes Hans Krabbe leverer en meget interessant og syleskarp pointe ift. til Glen som det følelsesmenneske han er, og at Thorup af natur passer bedre ift. Benham.

Jeg har ikke tænkt i de baner før, men for hvad der er værd, så er det interessant nok, at de seneste trænere som Kenneth og Priske ligner Thorup mere end Glen af natur.

Besvar