Nyt fra træningsbanen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af JBT »

Og har været på banen i en god time nu. Det er kraftedme mærkelig prioritering at han bliver skånet hjemme men lige pludselig kan spille længe. Siger ikke den er hans skyld, men det virker svært at forsvare for hvem end der vælger dette (feks hvis man havde tabt til FCK, og det kom frem) Jeg køber ikke den med at de er på vej til EM, der er andre habile finske spillere i mindst samme forfatning som ham.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Noe »

JBT skrev:
15. nov 2019, 19:15
Og har været på banen i en god time nu. Det er kraftedme mærkelig prioritering at han bliver skånet hjemme men lige pludselig kan spille længe. Siger ikke den er hans skyld, men det virker svært at forsvare for hvem end der vælger dette (feks hvis man havde tabt til FCK, og det kom frem) Jeg køber ikke den med at de er på vej til EM, der er andre habile finske spillere i mindst samme forfatning som ham.
Det er det uden sammenligning største øjeblik i finsk landsholdshistorie. Selvfølgelig skal anføreren være med. Her blegner et par kampe for klubben altså, selvom han selvfølgelig helst skal stå klar for os efter pausen.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af JBT »

Det ser bare lidt uheldigt ud, og så er den ikke længere. Eller værre… men det henleder mine tanker en my hen på det seneste om Bale, der ikke vil spille for Real, men gerne vil for Wales. Uden at sammenligne en til en, da sagen alligevel er en lidt andet. Hvis Sparv nu var blevet skadet i aften kunne det have haft store konsekvenser for holdet. Vi er unge uden ham, skader, karantæner, hvis ligaen havde været tættere osv. Det er dog intet problem, men det kunne have været sådan. Hvorom alting er, begge dele er grimme -i min bog

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af MFKM »

Hvad med den helt vilde tanke, at Sparv har været skadet og ikke var klar til at spille mod FCK, men nu en uge senere var klar til at spille 70 minutter mod Lichtenstein?

Selvfølgelig er det uheldigt når spillere kommer skadet hjem fra landsholdsture, og der har Sparv været uheldig 2 gange nu, men lad os glæde os over, at vi har spillere der har niveauet til at repræsenterer deres lande.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Vijen »

En masse ting vi ikke aner noget om. Vi skal bare være glade for at vi får en spiller hjem med super moral.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af ABT »

Hvem betaler Sparvs løn? Ikke Finland hvert fald... Selvfølgelig er det gustent, at han er ude flere uger hos os, og så straks spiller nærmest en hel kamp mod et ligegyldigt hold som Lichtenstein - historie skrivning eller ej, han har været med hele kvalen, så en kamp fra eller til på bænken gør i min verden ikke noget. Manden skal jo nok være i truppen og spille til EM (hvilket er endnu større), så jeg synes også det lugter lidt, nu hvor manden hæver flere hundredetusinde månedligt i det midtjyske.

Lad os se om han er klar til at indgå i truppen efter landskampspausen - er han ikke det, er det yderst kritisabelt!
/ ABT

Billede

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af oros »

Denne omsiggribende mistænkeliggørelse er efterhånden et samfundsproblem.
Man antager nærmest pr automatik, at der snydes på vægten uden, man i øvrigt har nogen viden om noget som helst.
Jeg vælger at glæde mig med Sparv i stedet.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Christian »

Mon ikke klubben har vurderet situationen og snakket med Sparv om det. Det tror jeg. Og lige nu kan jeg ikke se hvem Sparv skal erstatte i vores starter.

Ros til klubben herfra for at tage hensyn til vores spillere. Hvis det altså er det der er sket.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af UlveLars »

Sparv var selv i pressen og tale sig på holdet op til FCK-kampen. Skade i læggen,som han kendte godt, følte sig klar og håbede, at han ville få minutter i den kamp. Vi valgte som klub så slet ikke at udtage ham. Vel fair nok han som kaptajn spiller den historisk afgørende kamp for sit land. Måske med en gentlemanaftale om at han så spares i deres næste, og nu ligegyldige, kamp

Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Noerum »

Er der nogen der ved hvordan det går med Dal Hende? Træner han med, eller genoptræner han alene med fys?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Stoffer »

Det er en meget billig omgang at bede om, men jeg hører meget gerne det mindste, hvis nogen er på træningsbanen under opstarten. Min interesse gælder særligt de hjemvendte lejesvende, herunder primært Kaan og Skytte.

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Eponaj »

Et spørgsmål til jer der er vant til at se træninger. Hvis man kommer til Ikast og de ikke er på den sædvanlige træningsbane, hvor finder man dem så?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af Kent »

Eponaj skrev:
1. mar 2020, 11:19
Et spørgsmål til jer der er vant til at se træninger. Hvis man kommer til Ikast og de ikke er på den sædvanlige træningsbane, hvor finder man dem så?
De kan være forskellige steder. I går trænede de fx på hybridbanen i Herning. De har også tidligere trænet i Tulstrup (men mon ikke hybridbanen foretrækkes nu). I dag kan jeg forstå, at de trænede på stadion.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har lige opdaget at træningen stadigvæk er lukket, pga. Coronavirus, nogen der ved hvornår der evt. åbnes - vil så gerne derud og kikke lidt træning.

Er Brumado kommet tilbage til fcm og deltager han i træningen ?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Nyt fra træningsbanen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg vil så gerne til Ikast og se træning - Er der åbnet for folk på sidelinien - tilskuere ???

Besvar