Jakob Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
13. aug 2019, 17:04
Ærgeligt med Jacob Poulsens farvel. Jeg synes faktisk ikke at det har været så uskønt som medierne skriger det op til at være. Kunne man have gjort tingene anderledes - ja måske. Men hvad nu hvis alle Poulsens underliggende data er droppet markant i foråret (som jeg formoder de er) og man har håbet på at Poulsen kunne komme tilbage. Han var trods alt forrygende i 2017/2018 så man har udvist en tro på ham og endda givet ham en ny etårs kontrakt, på trods af det rigtig dårlige forår han havde. Det synes jeg er at udvise respekt overfor en klublegende. Poulsen har så bare ikke kunnet belønne de håb og den tiltro som ledelsen har haft til Jacob og derfor må vejene skilles. Medierne skriger op om at Poulsen havde scoret 7 mål og lavet 7 assists i sidste sæson. De glemmer bare at fortælle hele historien fordi den ikke passer til det drama de gerne vil skabe. Hvis jeg husker rigtig stod JP for 1 scoring og 1 assist i åbent spil i 2018/19 sæsonen og spillede jo fuld tid nærmest hver gang. Kan ikke overraske at han efterhånden med sine 36 år kommer på bænken. Det her er medierne der vil skabe en historie de kan malke og i den proces glemmer de som ofte set, nuancerne og fakta
Synes egentlig ikke der er så mange der kritiser FCM for at JP ikke spiller.

Kritikken går vel mere på at situationen virker uforberedt.
Hvis det her, var analysen i sommer, hvorfor fandt man så ikke en løsning eller fik snakket ud om det internt allerede der?
Hvorfor har FCM's kommunikation ikke være mere proaktiv?
Hvorfor han man en anfører der ikke spiller, selv i Horsens med 6 udskiftninger (ja, ved godt at der var taget en beslutning på det tidspunkt, men han har stadig anførerbindet?)

Det jeg kan se der kan forsvare FCM, er vist man har troet han var tættere på start 11, end han egentlig er og så blevet negativ overrasket.
Men i begge lejre, kunne det have været håndteret bedre, som lidt falder i samme kurv, som den gamle historie om at FCM simpelthen har manglet en stærk kommunikations type siden Krabbe/Dons/Nørgaard.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Stoffer »

mousebreaker skrev:
13. aug 2019, 17:04
Ja, det var måske ikke så smart at like det tweet som Poulsen gjorde men herregud, hvis der ikke skal mere til for at bringe folks pis i kog. Peter Ross har selvflg ret i at det KAN tolkes som værende dårlig stil, men i samme øjemed tillægger han også en hensigt hos Jacob Poulsen som muligvis slet ikke var til stede da han likede det tweet. Selvom det er ret oplagt at hensigten ikke nødvendigvis behøves at være rettet mod Okosun, men kunne være mod den manglende spilletid så fremlægger Peter Ross det som om at han kender Jacob Poulsens motiv med det like og fremlægger det som om at Poulsen har været ukollegial. Det synes jeg faktisk er meget værre end det like som Poulsen brugte.
Man skal efterhånden være digital analfabet, hvis man ikke ved, at forskellige motiver kan læses ind i et like. Hvorfor flere vinkler bør overvejes, hvis man er en eksponeret person. Der kan du ikke gemme dig bag dit subjektive motiv. Er det en katastrofe, nej slet ikke. Bidrager det negativt til en i forvejen uskøn sag, ja.
mousebreaker skrev:
13. aug 2019, 17:04
Ærgeligt med Jacob Poulsens farvel. Jeg synes faktisk ikke at det har været så uskønt som medierne skriger det op til at være. Kunne man have gjort tingene anderledes - ja måske. Men hvad nu hvis alle Poulsens underliggende data er droppet markant i foråret (som jeg formoder de er) og man har håbet på at Poulsen kunne komme tilbage. Han var trods alt forrygende i 2017/2018 så man har udvist en tro på ham og endda givet ham en ny etårs kontrakt, på trods af det rigtig dårlige forår han havde. Det synes jeg er at udvise respekt overfor en klublegende. Poulsen har så bare ikke kunnet belønne de håb og den tiltro som ledelsen har haft til Jacob og derfor må vejene skilles. Medierne skriger op om at Poulsen havde scoret 7 mål og lavet 7 assists i sidste sæson. De glemmer bare at fortælle hele historien fordi den ikke passer til det drama de gerne vil skabe. Hvis jeg husker rigtig stod JP for 1 scoring og 1 assist i åbent spil i 2018/19 sæsonen og spillede jo fuld tid nærmest hver gang. Kan ikke overraske at han efterhånden med sine 36 år kommer på bænken. Det her er medierne der vil skabe en historie de kan malke og i den proces glemmer de som ofte set, nuancerne og fakta

Jacob Poulsen kan selvflg slet ikke forstå at han ikke er vurderet til at være god nok. Det er meget naturligt. VI skal ikke længere tilbage end til KEP der blev vraget som anfører i OB. Han larmede op i medierne konstant og var en evig kilde til både intern og ekstern uro. Sidenhen har Kenneth Emil Pedersen dog også været mand nok til at indrømme at det var rigtig set af Michelsen men det var han bare ikke selv i stand til at se i nuet. For det er man normalt ikke. Modsat KEP synes jeg dog ikke Poulsen har larmet i medierne, men han bliver selvflg ofte spurgt og til det svarer han blot at han mener han er god nok til at spille. Det er vel også fair nok, men han opsøger ikke medierne selv, han skriger ikke sin utilfreds ud på diverse medier etc. Han har lignet en tudekiks i visse situationer og selvtrænede i pausen på et tidspunkt, men det er vel også alt.

Jeg håber og tror på at Jacob vender tilbage til FCm på et tidspunkt. Vi kunne sagtens bruge ham og jeg tror han selv vil kunne finde sig tilrette her efter karrieren - og være mand nok til at indrømme at han ikke længere var god nok på samme måde som KEP.
Jeg kan følge dig et stykke hen ad vejen ifht. medierne, men jeg giver dog Steffen am ret i hans opsummering af problematikker, som medierne med rette har haft fat i.

Du vender meget tilbage til KEP situationen. Og dertil vil jeg sige, at jeg synes ikke, at vi kan forsvare vores egen dårlige sag med, at andre har dårlige sager. Og der findes ligeså mange gode som dårlige, det er ikke selvskrevet, at sådan et forløb her skal være lidt eller meget grimt.

ÅB og FCK var da ganske gode til fase koryfæer ud på en elegant facon så sent som sidste sæson.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af THenry »

Stoffer skrev:
14. aug 2019, 08:45
mousebreaker skrev:
13. aug 2019, 17:04
Ja, det var måske ikke så smart at like det tweet som Poulsen gjorde men herregud, hvis der ikke skal mere til for at bringe folks pis i kog. Peter Ross har selvflg ret i at det KAN tolkes som værende dårlig stil, men i samme øjemed tillægger han også en hensigt hos Jacob Poulsen som muligvis slet ikke var til stede da han likede det tweet. Selvom det er ret oplagt at hensigten ikke nødvendigvis behøves at være rettet mod Okosun, men kunne være mod den manglende spilletid så fremlægger Peter Ross det som om at han kender Jacob Poulsens motiv med det like og fremlægger det som om at Poulsen har været ukollegial. Det synes jeg faktisk er meget værre end det like som Poulsen brugte.
Man skal efterhånden være digital analfabet, hvis man ikke ved, at forskellige motiver kan læses ind i et like. Hvorfor flere vinkler bør overvejes, hvis man er en eksponeret person. Der kan du ikke gemme dig bag dit subjektive motiv. Er det en katastrofe, nej slet ikke. Bidrager det negativt til en i forvejen uskøn sag, ja.
mousebreaker skrev:
13. aug 2019, 17:04
Ærgeligt med Jacob Poulsens farvel. Jeg synes faktisk ikke at det har været så uskønt som medierne skriger det op til at være. Kunne man have gjort tingene anderledes - ja måske. Men hvad nu hvis alle Poulsens underliggende data er droppet markant i foråret (som jeg formoder de er) og man har håbet på at Poulsen kunne komme tilbage. Han var trods alt forrygende i 2017/2018 så man har udvist en tro på ham og endda givet ham en ny etårs kontrakt, på trods af det rigtig dårlige forår han havde. Det synes jeg er at udvise respekt overfor en klublegende. Poulsen har så bare ikke kunnet belønne de håb og den tiltro som ledelsen har haft til Jacob og derfor må vejene skilles. Medierne skriger op om at Poulsen havde scoret 7 mål og lavet 7 assists i sidste sæson. De glemmer bare at fortælle hele historien fordi den ikke passer til det drama de gerne vil skabe. Hvis jeg husker rigtig stod JP for 1 scoring og 1 assist i åbent spil i 2018/19 sæsonen og spillede jo fuld tid nærmest hver gang. Kan ikke overraske at han efterhånden med sine 36 år kommer på bænken. Det her er medierne der vil skabe en historie de kan malke og i den proces glemmer de som ofte set, nuancerne og fakta

Jacob Poulsen kan selvflg slet ikke forstå at han ikke er vurderet til at være god nok. Det er meget naturligt. VI skal ikke længere tilbage end til KEP der blev vraget som anfører i OB. Han larmede op i medierne konstant og var en evig kilde til både intern og ekstern uro. Sidenhen har Kenneth Emil Pedersen dog også været mand nok til at indrømme at det var rigtig set af Michelsen men det var han bare ikke selv i stand til at se i nuet. For det er man normalt ikke. Modsat KEP synes jeg dog ikke Poulsen har larmet i medierne, men han bliver selvflg ofte spurgt og til det svarer han blot at han mener han er god nok til at spille. Det er vel også fair nok, men han opsøger ikke medierne selv, han skriger ikke sin utilfreds ud på diverse medier etc. Han har lignet en tudekiks i visse situationer og selvtrænede i pausen på et tidspunkt, men det er vel også alt.

Jeg håber og tror på at Jacob vender tilbage til FCm på et tidspunkt. Vi kunne sagtens bruge ham og jeg tror han selv vil kunne finde sig tilrette her efter karrieren - og være mand nok til at indrømme at han ikke længere var god nok på samme måde som KEP.
Jeg kan følge dig et stykke hen ad vejen ifht. medierne, men jeg giver dog Steffen am ret i hans opsummering af problematikker, som medierne med rette har haft fat i.

Du vender meget tilbage til KEP situationen. Og dertil vil jeg sige, at jeg synes ikke, at vi kan forsvare vores egen dårlige sag med, at andre har dårlige sager. Og der findes ligeså mange gode som dårlige, det er ikke selvskrevet, at sådan et forløb her skal være lidt eller meget grimt.

ÅB og FCK var da ganske gode til fase koryfæer ud på en elegant facon så sent som sidste sæson.
Jeg skal ikke kunne sige om Pølsen og Kvist var mindre sultne, havde en mere smadret krop, eller bare var mere realistiske om deres niveau i det sidste år af karrieren end Polle, men FCM tilbød ham jo en mulighed for at stoppe og blive en del af trænerstaben. Dermed havde han vel muligheden for at trække sig tilbage, uden det kom til at se alt for grimt ud (noget af skaden var naturligvis sket), men Polle ønsker at slutte karrieren på en anden måde, og må jo selv mene, at han er god nok til at spille (i modsætning til KA og co.), og så står træneren vel med det dilemma, der er at spille med en spiller (som han ikke selv mener er god nok sportslig i øjeblikket), fordi han er en legende i klubben (ikke en option som jeg mener, vi skulle rode os ud i), og ellers må man lave skilsmissen, da spilleren ønsker at spille (og ikke er klar til at trække sig tilbage) og derfor beder om et klubskifte.

Jeg håber, at Poulsen får et eksotisk eventyr med familien i Australien, USA eller hvor det kan være, og derefter vender hjem til os. Forhåbentlig får man klaret afskeden på en nogenlunde ordentlig måde ved at Polle får lov til at skifte til udlandet og slutte karrieren med spilletid (og et eventyr), som han ønsker og må tro på, at han har niveau til.

Jeg havde da klart - som de fleste - håbet på, at han ville slutte sin karriere hos os, da han har været så enormt betydningsfuld for os, men et eller andet sted kan jeg da også anerkende, at han stadigvæk har en ærgerrighed og sult som fodboldspiller, der gør at han ikke stiller sig tilfreds med et års løn på bænken og et job i klubben bagefter. Der skal to parter til at bestemme, hvordan karrieren skal afsluttes, og i dette tilfælde bærer Poulsen bestemt også sin del af skyldes for, at det ikke bliver den mest elegante løsning.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af mousebreaker »

Stoffer skrev:
14. aug 2019, 08:45
mousebreaker skrev:
13. aug 2019, 17:04
Ja, det var måske ikke så smart at like det tweet som Poulsen gjorde men herregud, hvis der ikke skal mere til for at bringe folks pis i kog. Peter Ross har selvflg ret i at det KAN tolkes som værende dårlig stil, men i samme øjemed tillægger han også en hensigt hos Jacob Poulsen som muligvis slet ikke var til stede da han likede det tweet. Selvom det er ret oplagt at hensigten ikke nødvendigvis behøves at være rettet mod Okosun, men kunne være mod den manglende spilletid så fremlægger Peter Ross det som om at han kender Jacob Poulsens motiv med det like og fremlægger det som om at Poulsen har været ukollegial. Det synes jeg faktisk er meget værre end det like som Poulsen brugte.
Man skal efterhånden være digital analfabet, hvis man ikke ved, at forskellige motiver kan læses ind i et like. Hvorfor flere vinkler bør overvejes, hvis man er en eksponeret person. Der kan du ikke gemme dig bag dit subjektive motiv. Er det en katastrofe, nej slet ikke. Bidrager det negativt til en i forvejen uskøn sag, ja.
Du beskriver meget godt en af grundene til at de sociale medier kaldes internettets toilet. Det er laveste fællesnævner der regerer. Jeg ser dog ingen grund til at man skal hoppe med på den vogn som et intelligent menneske hvilket jeg vil gætte på Ross er, derfor kunne han jo godt lade være med at tildele folk et motiv de måske slet ikke har haft og derved skabe endnu mere virak.

Jeg er enig i at JPs like ikke bidrager til noget positivt i en i forvejen uskøn sag. Han burde helt holde sig fra at kommentere noget som helst FCM relateret ubegrundet på de sociale medier i den her tid, inkl et like.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af hviid »

mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 07:51
Du beskriver meget godt en af grundene til at de sociale medier kaldes internettets toilet. Det er laveste fællesnævner der regerer. Jeg ser dog ingen grund til at man skal hoppe med på den vogn som et intelligent menneske hvilket jeg vil gætte på Ross er, derfor kunne han jo godt lade være med at tildele folk et motiv de måske slet ikke har haft og derved skabe endnu mere virak.

Jeg er enig i at JPs like ikke bidrager til noget positivt i en i forvejen uskøn sag. Han burde helt holde sig fra at kommentere noget som helst FCM relateret ubegrundet på de sociale medier i den her tid, inkl et like.
Det var jo ikke bare det tweet, men det var også hans opførsel i den første kamp, hvor han gik ud for at varme op for sig selv i pausen. Han undskyldte sig med, at han ikke lige havde opfanget, at de andre spillere stadig var i omklædningsrummet. Jeg nægter at tro på, at han efter +17 år som professionel fodboldspiller ikke lige har tænkt, at det var et skidt signal at sende ved at gå ud og varme op alene, når nu han var på bænken for første gang i lang tid, og der var fokus fra pressen på ham.
Ligesom jeg også tvivler på, at han bare likede det tweet, fordi han mente at han var bedre end Okosun. Det kender han altså mekanismerne i fodboldverdenen for godt til, han kritiserer jo sin træner offentligt.
Fair nok at han er sur og skuffet over at ryge på bænken, men jeg synes faktisk, at han sætter sig selv over holdet i disse situationer.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Ravnen »

Det der overrasker mig mest er at det er vores anfører, som alt andet lige burde være den spiller som har den tætteste kontakt med cheftræneren. Det undrer mig at Kenneth ikke har forberedt Jakob på at nogle andre var ved at overhale ham, men reelt ved vi jo ikke om han har det. At anføreren demonstrativt går ud og varmer op i pausen er en absurd situation. Man kan godt frygte problemet stikker dybere, og det er derfor der reageres så kraftigt, men det er jo ren spekulation. Men hvor er det en skam at Jakobs tid i FCM skal ende på den her måde.

Jeg synes heller ikke forløbet med Dal Hende og Onuachu er så elegant, er det virkelig kun fordi at de skal sælges, at de er helt og aldeles væk fra truppen. De kunne begge have bidraget til vores europæiske kampe, som vi alle ved er altafgørende for klubben. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor, uden dog at jeg dog tror der er noget sammenhæng..!

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af hviid »

Ravnen skrev:
15. aug 2019, 12:08
Det der overrasker mig mest er at det er vores anfører, som alt andet lige burde være den spiller som har den tætteste kontakt med cheftræneren. Det undrer mig at Kenneth ikke har forberedt Jakob på at nogle andre var ved at overhale ham, men reelt ved vi jo ikke om han har det. At anføreren demonstrativt går ud og varmer op i pausen er en absurd situation. Man kan godt frygte problemet stikker dybere, og det er derfor der reageres så kraftigt, men det er jo ren spekulation. Men hvor er det en skam at Jakobs tid i FCM skal ende på den her måde.
Ja, det undrer også mig, specielt da han vist privat er gode venner med Kristian Bak. Tvivler på at Kenneth Andersen har sat anføreren af uden at have fået grønt lys af Priske og Bak.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af tubbe93 »

hviid skrev:
15. aug 2019, 13:08
Ravnen skrev:
15. aug 2019, 12:08
Det der overrasker mig mest er at det er vores anfører, som alt andet lige burde være den spiller som har den tætteste kontakt med cheftræneren. Det undrer mig at Kenneth ikke har forberedt Jakob på at nogle andre var ved at overhale ham, men reelt ved vi jo ikke om han har det. At anføreren demonstrativt går ud og varmer op i pausen er en absurd situation. Man kan godt frygte problemet stikker dybere, og det er derfor der reageres så kraftigt, men det er jo ren spekulation. Men hvor er det en skam at Jakobs tid i FCM skal ende på den her måde.
Ja, det undrer også mig, specielt da han vist privat er gode venner med Kristian Bak. Tvivler på at Kenneth Andersen har sat anføreren af uden at have fået grønt lys af Priske og Bak.
Chefen skal forhåbentlig ikke have godkendt noget som helst af sine assistenter! Hvis Kenneth Andersen ikke synes, at Jakob Poulsen er den bedste til pladsen, så er det hans beslutning.
At de så sagtens kan have en diskussion, og Kenneth Andersen formentlig kan blive overbevist af saglige argumenter er noget andet.
Men hvis et privat venskab mellem Bak og Jakob Poulsen kan betyde, at han spiller frem for bedre spillere (i trænerens øjne), så bør de fandeme alle tre blive fyret!
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Steffen am »

tubbe93 skrev:
15. aug 2019, 15:16
hviid skrev:
15. aug 2019, 13:08
Ravnen skrev:
15. aug 2019, 12:08
Det der overrasker mig mest er at det er vores anfører, som alt andet lige burde være den spiller som har den tætteste kontakt med cheftræneren. Det undrer mig at Kenneth ikke har forberedt Jakob på at nogle andre var ved at overhale ham, men reelt ved vi jo ikke om han har det. At anføreren demonstrativt går ud og varmer op i pausen er en absurd situation. Man kan godt frygte problemet stikker dybere, og det er derfor der reageres så kraftigt, men det er jo ren spekulation. Men hvor er det en skam at Jakobs tid i FCM skal ende på den her måde.
Ja, det undrer også mig, specielt da han vist privat er gode venner med Kristian Bak. Tvivler på at Kenneth Andersen har sat anføreren af uden at have fået grønt lys af Priske og Bak.
Chefen skal forhåbentlig ikke have godkendt noget som helst af sine assistenter! Hvis Kenneth Andersen ikke synes, at Jakob Poulsen er den bedste til pladsen, så er det hans beslutning.
At de så sagtens kan have en diskussion, og Kenneth Andersen formentlig kan blive overbevist af saglige argumenter er noget andet.
Men hvis et privat venskab mellem Bak og Jakob Poulsen kan betyde, at han spiller frem for bedre spillere (i trænerens øjne), så bør de fandeme alle tre blive fyret!
Jeg synes på det man hører, at der er et ret fladt hierarki, så selvom KA står på toppen kan han næppe gå imod KBB og Priske, hvis de er enige.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af mousebreaker »

@Steffen
Det tror jeg simpelthen ikke på. KA vil til enhver tid kunne overtrumfe sine assistenter selvom de er enige om en vej, mens Kenneth foretrækker en anden. Det er jeg ikke i tvivl om, ellers hører alting op!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af JBT »

Ja, alt andet vil da været latterligt, men KA virker også selv som lidt af en vat-arm udadtil nogle gange, og forstår ikke hvor mange stjerne han egentlig selv burde have på skuldrene.

At JP potentielt sidder og spiser røde bøffer og drikker merlot med Bak, er business der skal blandes uden om fodbolden, vendekåber har vi allerede nok af i klubben.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af Steffen am »

Nu kender jeg selvfølgelig ikke de præcise beslutningsprocesser, men ret sikker på at hierarkiet er ret fladt.

Men det er jo ikke aktuelt at diskutere her, om det så passer at KBB og JP er tætte personligt, har vi da i hvert fald et bevis på at det ikke gør nogen forskel, så om ikke andet kan vi da tage det som et tegn imod indspisthed.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af mousebreaker »

At man har et fladt hieraki er ikke ensbetydende med at der ikke er nogen der skal træffe den afgørende beslutning. Det betyder blot at flere bliver hørt inden chefen tager sin beslutning. Det kan så godt være at han vælger at gå flertallets vej, men man skal ikke tro de sidder og træffer beslutningerne ved håndsoprækning
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 22:11
At man har et fladt hieraki er ikke ensbetydende med at der ikke er nogen der skal træffe den afgørende beslutning. Det betyder blot at flere bliver hørt inden chefen tager sin beslutning. Det kan så godt være at han vælger at gå flertallets vej, men man skal ikke tro de sidder og træffer beslutningerne ved håndsoprækning
For meget familiære i fcm... That why!!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af JBT »

Lugter det af JP i en AGF trøje, eftersom at de i dag offentligt, har ytret ønske om en gardering til midtbanen? De har i hvertfald nok af lønkroner at kaste efter ham, og han burde vel sagtnes kunne spille sig på. Når alle bud til ham er lagt på bordet, og et af dem siger udlandet 5 min i lukketid, ja så tror jeg at det er af den sti han går.

Besvar