Lejesvende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Lejesvende

Indlæg af JBT »

Beklager, der skulle selvfølgelig ha stået CL kval, hvilket kun gør det endnu mere interessant ved at det er det næst største udstillingsvindue - og da de er på vej mod et flot resultat kan sende David på den største af alle scener, nemlig gruppespillet. 2-0 til Rosenborg nu, med ham på banen.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Lejesvende

Indlæg af ABT »

Tror ikke det er blevet nævnt herinde, men Kraev blev matchvinder i Gil Vicentes cup-kamp mod Aves for en uges tid siden, da han scorede sejrsmålet til 3-2 i overtiden.

I dag blev han matchvinder igen i sæsonpremieren mod selveste FC Porto, som de slog 2-1.

Flot! Få Dovbyk ud på et lignende ophold.
/ ABT

Billede

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Lejesvende

Indlæg af Steffen am »

Ganske hædderligt mål.

Fedt hvis han kan få åbnet op for sin potentiale og få lidt succes fra start :D
https://twitter.com/visaojogo/status/11 ... 5637097472

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Lejesvende

Indlæg af MFKM »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... gs-cl-sejr plads i startopstillingen, 2 assists til David og sikret europæisk gruppespil.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Lejesvende

Indlæg af JBT »

Ja, Rosenborg gør sgu hvad FCM ikke formår.
Ren klasse af Mr. David og co.
Håber han kommer hjem og gør kæmpe indflydelse

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Lejesvende

Indlæg af Acebone »

Super med David. Hvis vi holder fast i den nuværende formation, skal der laves penge på ham til vinter. Det kunne ellers også være spændende at få ham hjem.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Lejesvende

Indlæg af AltidFCM »

Ja, "Atkintola", som de kalder ham, har jo alle dage været en super spændende spiller. Nu præsterer han i en norsk storklub og på den europæiske scene, og når man ser ham i aften, ligner han jo en klassespiller på den højrekant. Men, så længe vi spiller uden kanter, og øv for det, så burde det være muligt at sælge for et fint beløb. Og det var vel også planen med den kontraktforlængelse inden Rosenborg-udlejningen.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Densestar7430 »

Kan muligvis blive rigtig ærgerligt for os, at vi gik med til at skrive en købsklausul ind i prisen på lejeaftalen...

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Lejesvende

Indlæg af AltidFCM »

Densestar7430 skrev:
14. aug 2019, 00:26
Kan muligvis blive rigtig ærgerligt for os, at vi gik med til at skrive en købsklausul ind i prisen på lejeaftalen...
Og har vi nu det? Medmindre du ved noget, så husker jeg denne udtalelse fra hans agent, da han blevet udlejet.

https://www.allnigeriasoccer.com/read_n ... ?nid=30966

Har vi mon aftalt den mulige pris - for ellers skader hans præstationer i hvert fald ikke :)

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Densestar7430 »

AltidFCM skrev:
14. aug 2019, 00:57
Densestar7430 skrev:
14. aug 2019, 00:26
Kan muligvis blive rigtig ærgerligt for os, at vi gik med til at skrive en købsklausul ind i prisen på lejeaftalen...
Og har vi nu det? Medmindre du ved noget, så husker jeg denne udtalelse fra hans agent, da han blevet udlejet.

https://www.allnigeriasoccer.com/read_n ... ?nid=30966

Har vi mon aftalt den mulige pris - for ellers skader hans præstationer i hvert fald ikke :)
Håber og krydser for, at vi ikke gjorde. Kan bare ikke se, hvorfor det skulle komme frem, hvis det ikke var tilfældet :)

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Acebone skrev:
13. aug 2019, 22:05
Super med David. Hvis vi holder fast i den nuværende formation, skal der laves penge på ham til vinter. Det kunne ellers også være spændende at få ham hjem.
Jeg tror der skal laves penge på ham til vinter. Så han må gerne brænde Europa af her i efteråret :D

Han har 1 år tilbage af sin kontrakt, når han vender retur til vinter, og jeg mener der er alt for stor risiko for, at han ikke bider sig fast i vores start 11 (På trods af Rosenborgs europæiske succes, så mener jeg klart vi spiller-for-spiller har et bedre hold end dem), og derefter skifter på en fri transfer eller til småpenge pga. kontraktudløb, så der skal smedes, mens jernet er varmt!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Lejesvende

Indlæg af JBT »

Jeg er i modsatte lejr, mener klart han har en plads på holdet så skidt som det ellers står til hos flere andre spilleres niveau, så kan man altid lave skejs på ham senere hen. Selv uden den sjoveste part af Europa endnu har fundet sted. Og hvem ved, et systemskifte kan jo sket relativ hurtigt, hvor han godt kunne blive en bærende spiller, men vi får se.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Lejesvende

Indlæg af Jesper BW1100 »

THenry skrev:
14. aug 2019, 14:24
Acebone skrev:
13. aug 2019, 22:05
Super med David. Hvis vi holder fast i den nuværende formation, skal der laves penge på ham til vinter. Det kunne ellers også være spændende at få ham hjem.
Jeg tror der skal laves penge på ham til vinter. Så han må gerne brænde Europa af her i efteråret :D

Han har 1 år tilbage af sin kontrakt, når han vender retur til vinter, og jeg mener der er alt for stor risiko for, at han ikke bider sig fast i vores start 11 (På trods af Rosenborgs europæiske succes, så mener jeg klart vi spiller-for-spiller har et bedre hold end dem), og derefter skifter på en fri transfer eller til småpenge pga. kontraktudløb, så der skal smedes, mens jernet er varmt!
Babajide har nu 2 år tilbage af kontrakten til vinter. Hans kontrakt løber til udgangen af 2021.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ba ... senborg-bk

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Lejesvende

Indlæg af THenry »

Jesper BW1100 skrev:
14. aug 2019, 15:19
THenry skrev:
14. aug 2019, 14:24
Acebone skrev:
13. aug 2019, 22:05
Super med David. Hvis vi holder fast i den nuværende formation, skal der laves penge på ham til vinter. Det kunne ellers også være spændende at få ham hjem.
Jeg tror der skal laves penge på ham til vinter. Så han må gerne brænde Europa af her i efteråret :D

Han har 1 år tilbage af sin kontrakt, når han vender retur til vinter, og jeg mener der er alt for stor risiko for, at han ikke bider sig fast i vores start 11 (På trods af Rosenborgs europæiske succes, så mener jeg klart vi spiller-for-spiller har et bedre hold end dem), og derefter skifter på en fri transfer eller til småpenge pga. kontraktudløb, så der skal smedes, mens jernet er varmt!
Babajide har nu 2 år tilbage af kontrakten til vinter. Hans kontrakt løber til udgangen af 2021.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ba ... senborg-bk
Argh. Tak. Det er jo bare positivt :D

Så kan han evt. få et halvt til at vise, om han kan lave en "Mabil", hvis ikke der ligger et fint bud til vinter. Jeg tror dog stadigvæk, at han får det svært, hvis konkurrenterne hedder Wikheim, Mabil, Anderson og Brumado (David kunne godt være angriber i vores system, hvilket han bl.a. spillede i Jerv).
Senest rettet af THenry 14. aug 2019, 16:33, rettet i alt 2 gange.

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Lejesvende

Indlæg af ChristianJ »

THenry skrev:
14. aug 2019, 16:29
Jesper BW1100 skrev:
14. aug 2019, 15:19
THenry skrev:
14. aug 2019, 14:24


Jeg tror der skal laves penge på ham til vinter. Så han må gerne brænde Europa af her i efteråret :D

Han har 1 år tilbage af sin kontrakt, når han vender retur til vinter, og jeg mener der er alt for stor risiko for, at han ikke bider sig fast i vores start 11 (På trods af Rosenborgs europæiske succes, så mener jeg klart vi spiller-for-spiller har et bedre hold end dem), og derefter skifter på en fri transfer eller til småpenge pga. kontraktudløb, så der skal smedes, mens jernet er varmt!
Babajide har nu 2 år tilbage af kontrakten til vinter. Hans kontrakt løber til udgangen af 2021.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ba ... senborg-bk
Argh. Tak. Det er jo bare positivt :D

Så kan han evt. få et halvt til at vise, om han kan lave en "Mabil", hvis ikke der ligger et fint bud til vinter. Jeg tror dog stadigvæk, at han får det svært, hvis konkurrenterne hedder Wikheim, Mabil, Anderson og Brumado (David kunne godt være angriber i vores system, hvilket han bl.a. spillede i Jerv).
Kunne det ikke tænkes at vi sælger Mabil, specielt hvis vi ikke kommer i Europa? Virker ikke som om han passer ind i vores nye system overhovedet. Så kan David komme hjem, og tage kampen op med specielt Wikheim / Brumado. Man kan så revurdere til sommer, men Wikheim virker ikke til at være interesseret i at forlænge sin kontrakt, så kunne nu godt se der kan blive plads til David, hvis tingene flasker sig (og han er god nok).

Besvar