Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af SimonH »

Kongeren82 skrev:
30. nov 2018, 07:25
https://www.soccerbase.com/players/play ... r_id=84140

Vores guldfugl Drexler lader til at have fået en sløv start for FC Köln. 14 kampe (næsten fuld tid i alle) i 2. Bundesliga med 0 mål so far, dog med 6 assists.

Gad vide om hans gode sæson i Holstein Kiel, var en enlig svale :?:
6 assists er dog stadig rimeligt godt.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Kongeren82 »

SimonH skrev:
30. nov 2018, 08:04
Kongeren82 skrev:
30. nov 2018, 07:25
https://www.soccerbase.com/players/play ... r_id=84140

Vores guldfugl Drexler lader til at have fået en sløv start for FC Köln. 14 kampe (næsten fuld tid i alle) i 2. Bundesliga med 0 mål so far, dog med 6 assists.

Gad vide om hans gode sæson i Holstein Kiel, var en enlig svale :?:
6 assists er dog stadig rimeligt godt.
Helt enig og de ligger også nr 2 i 2. Bundesliga - men han scorede trods alt 12 mål i 31 kampe, året forinden.

Oh, well det kapitel er selvfølgelig også ovre og kan vi signe Evander istedet, så går der nok ikke længe før alle har glemt Drexler ;)


Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Benzo »

Brækket ankel og ude 2-3 måneder.. Virkeligt ærgeligt for Mikkel, god bedring !

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

Glen kommer rundt omkring. Fra Nord- til Sønderjylland:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/off ... e-traener/

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Lund7400 »

Det er dårlig stil af Glen. Han skulle aldrig have taget det job i VFF, hvis han var bevidst om, at ethvert trænerjob i Superligaen (som må være præmissen, når SønderjyskE er) vil være nok til at han smutter. Så skulle han have haft is i maven et par måneder mere, enhver ved at der sker noget omkrign vinterpausen.

Forstår godt Vendsyssel føler sig taget ved næsen, også selvom de kontraktmæssige forhold er overholdt!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:
19. dec 2018, 11:43
Det er dårlig stil af Glen. Han skulle aldrig have taget det job i VFF, hvis han var bevidst om, at ethvert trænerjob i Superligaen (som må være præmissen, når SønderjyskE er) vil være nok til at han smutter. Så skulle han have haft is i maven et par måneder mere, enhver ved at der sker noget omkrign vinterpausen.

Forstår godt Vendsyssel føler sig taget ved næsen, også selvom de kontraktmæssige forhold er overholdt!
Nu vil jeg helst ikke være en ordkløver.
Men skal vi ikke bruge VEN eller til nød VeFF som forkotelse for Vendsyssel.

VFF giver sådan nogle grimme billeder ;)


I øvrigt enig. Ser ikke god ud.
Håber dog Vendsyssel er blevet kompenseret i en eller anden grad, eller de bliver det, når de finder ud af at det ikke giver mening at have overgang 1. februar.

Ikke meget stabilitet Vendsyssel har haft omkring deres stab.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af mousebreaker »

respekten for Glen er for nedadgående, tæt på nulpunktet. At han forlod FCM er fint nok det kan jeg forstå, men den måde han fik det hele sovset til efterfølgende var alt andet end pæn. Nu laver han dette nummer mod Vendsyssel. Jeg synes det begynder at tegne et billede af Glens personlighed som jeg ikke bryder mig om
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke Glen troede at han var færdig med trænergerningen, og så efter den første tid i sportsdirektør-jobbet bare kunne mærke at det ikke var det rigtige. Det vælger jeg at tro.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
19. dec 2018, 23:56
Mon ikke Glen troede at han var færdig med trænergerningen, og så efter den første tid i sportsdirektør-jobbet bare kunne mærke at det ikke var det rigtige. Det vælger jeg at tro.
Jeg er 110% sikker på at Glen ikke troede han var færdig med at være træner. Hvorfor skulle han ellers indføre den klausul i sin kontrakt?
Man kan dog så godt undre sig over at Vendsyssel ikke sikrede sig bedre i den forbindelse ved at Glen ikke kunne skifte til andre i ligaen end de 3 store samt udlandet. Det ændrer dog ikke ved at Glen udviser ekstrem dårlig stil.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af DenStolteJyde »

mousebreaker skrev:
20. dec 2018, 06:38
Ravnen skrev:
19. dec 2018, 23:56
Mon ikke Glen troede at han var færdig med trænergerningen, og så efter den første tid i sportsdirektør-jobbet bare kunne mærke at det ikke var det rigtige. Det vælger jeg at tro.
Jeg er 110% sikker på at Glen ikke troede han var færdig med at være træner. Hvorfor skulle han ellers indføre den klausul i sin kontrakt?
Man kan dog så godt undre sig over at Vendsyssel ikke sikrede sig bedre i den forbindelse ved at Glen ikke kunne skifte til andre i ligaen end de 3 store samt udlandet. Det ændrer dog ikke ved at Glen udviser ekstrem dårlig stil.
Jeg tror ikke der er tale om nogle klausuler eller lignende, jeg tror egentlig bare han har været ansat på en funktionær kontrakt, en kontrakt hvor han så har haft en måneds opsigelse til udgangen af en måned.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Saemala »

Thorup og Gent fået en fremragende start ude mod det suveræne tophold, Genk.
Vi mangler danske toptrænere i udlandet, så kunne være fedt med noget succes for Thorup, efter en overordnet fin start på eventyret.
Hvis man skulle have lyst, så kan man se kampen på tv3sport/Viaplay nu.

Edit: Genk udligner så på kæmpe koks samtidig med jeg skriver.
Høvdingen af Herning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
26. dec 2018, 20:53
Thorup og Gent fået en fremragende start ude mod det suveræne tophold, Genk.
Vi mangler danske toptrænere i udlandet, så kunne være fedt med noget succes for Thorup, efter en overordnet fin start på eventyret.
Hvis man skulle have lyst, så kan man se kampen på tv3sport/Viaplay nu.

Edit: Genk udligner så på kæmpe koks samtidig med jeg skriver.
Forlyder jo i øvrigt at Thorup arbejder på at få tilknyttet Sørloth på en lejeaftale.
Lidt interessant.

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Flemse »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/7467789
Hvis den handel bliver til noget, må det vel kaste nogle udviklingspenge af sig :-)

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

Flemse skrev:
10. jan 2019, 12:36
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/7467789
Hvis den handel bliver til noget, må det vel kaste nogle udviklingspenge af sig :-)
Ugh, "rødbedefarvet pas". Hader den formulering. Det er ikke unikt for Danmark. Stort set alle lande i EU bruger den farve eller nuancer deraf.

Besvar