Transfer vinter 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

SimonH skrev:
6. dec 2018, 20:53
Jeg tvivler på at vi har budt på Joels bror.

Bach bak sagde i 6. December interviewet, at han kom til at kigge på Adam i stedet for Joel, og at han ikke mente at han var væsentlig bedre end vores andre backs, da han så kiggede på Joel efterfølgende, så var han virkelig imponeret.

Der er to klubber, som kan have budt på Adam i forhold til de 3-4 mio kr. i transfer. Det er BIF og AGF.

BIF mangler en højreback hvis Larsson smutter, og Gammelby har vist sig at være langt fra et niveau, som et prisskilt på 11 mio. burde være til.

AGF mangler en højreback snart, hvis mikanovic smutter.
Detaljen er vel at Bach Bak ikke synes at han var bedre end de andre backs på det tidspunkt, så vi kan vel godt være inde i billedet nu. Mon ikke også det vil være mere tiltalende for Adam at spille med sin bror på et mesterhold frem for at tage til Aarhus. BIF viser ikke meget tillid til Gammelby, hvis han ikke får chancen indtil sommer, men de kan selvfølgelig aldrig udelukkes.

Nicolai

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af SimonH »

Nicolai Kammersgaard skrev:
7. dec 2018, 11:55
SimonH skrev:
6. dec 2018, 20:53
Jeg tvivler på at vi har budt på Joels bror.

Bach bak sagde i 6. December interviewet, at han kom til at kigge på Adam i stedet for Joel, og at han ikke mente at han var væsentlig bedre end vores andre backs, da han så kiggede på Joel efterfølgende, så var han virkelig imponeret.

Der er to klubber, som kan have budt på Adam i forhold til de 3-4 mio kr. i transfer. Det er BIF og AGF.

BIF mangler en højreback hvis Larsson smutter, og Gammelby har vist sig at være langt fra et niveau, som et prisskilt på 11 mio. burde være til.

AGF mangler en højreback snart, hvis mikanovic smutter.
Pointen er vel at han ikke har niveauet til at spille med sin bror.
Detaljen er vel at Bach Bak ikke synes at han var bedre end de andre backs på det tidspunkt, så vi kan vel godt være inde i billedet nu. Mon ikke også det vil være mere tiltalende for Adam at spille med sin bror på et mesterhold frem for at tage til Aarhus. BIF viser ikke meget tillid til Gammelby, hvis han ikke får chancen indtil sommer, men de kan selvfølgelig aldrig udelukkes.

Nicolai

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af TheLegend »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... r-fremtid/

Hvor jeg dog håber, at det her er totalt indirekte spin for at få ham ned i pris. Det er en no brainer!

Hvis man er parat til at smide 18 for Drexler, som man ikke har set præstere for holdet endnu, så burde man virkelig slå til, når en 20-årig brasilianer viser de takter på banen, som han gør. Please Billede

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af mnm123 »

TheLegend skrev:
8. dec 2018, 10:16
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... r-fremtid/

Hvor jeg dog håber, at det her er totalt indirekte spin for at få ham ned i pris. Det er en no brainer!

Hvis man er parat til at smide 18 for Drexler, som man ikke har set præstere for holdet endnu, så burde man virkelig slå til, når en 20-årig brasilianer viser de takter på banen, som han gør. Please Billede

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Klart det er spin. Der skal ikke lægges pres på Evanders skulder inden
slutspillet og en pokal turnering hvor vi er favoritter, det jeg hører er at han
bliver Fcm spiller fra sommer.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af SimonH »

mnm123 skrev:
8. dec 2018, 10:24
TheLegend skrev:
8. dec 2018, 10:16
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... r-fremtid/

Hvor jeg dog håber, at det her er totalt indirekte spin for at få ham ned i pris. Det er en no brainer!

Hvis man er parat til at smide 18 for Drexler, som man ikke har set præstere for holdet endnu, så burde man virkelig slå til, når en 20-årig brasilianer viser de takter på banen, som han gør. Please Billede

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Klart det er spin. Der skal ikke lægges pres på Evanders skulder inden
slutspillet og en pokal turnering hvor vi er favoritter, det jeg hører er at han
bliver Fcm spiller fra sommer.
Ydermere skal det siges, at det interview minede om en steinlein, der stod og grinte og ikke altid var lige troværdig.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af FCM2000 »

vedr. Evander

Andersen har sagt, at vi slet ikke har set det fulde potentiale Evander han har, og han håber at ledelsen køber Evander, for det Evander viser til træning er af høj klasse.

Drexler 18 mill / Evander 18 mill, Drexler er 28 og Evander er 20
Potentialet er størst for Evander frem for Drexler

Poulsen bliver 36 til sommer Evander ligner en der kan tage over for Poulsen

Evander har noget de 3 andre (Sparv, poulsen og Okusun) ikke har, nemlig at han kan sætte en mand og rykke hurtig frem med bolden.
Evander og Okusun på midten den kunne være spændende at se, Okusun har noget Sparv og Poulsen ikke har nemlig hovedspillet og stor fysisk.

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af Fcm5600 »

Evander er god, og det ser lovende ud indtil videre. Som jeg har forstået det har Fcm indtil udløbet med at forlænge uden at det påvirker prisen.
Hvis man bruger optionen nu og han så får en grim skade i foråret, hvor står man så? Så vent bare, hvis han fortsæt gør det godt i foråret, så laver Fcm en 5-års kontrakt.

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af CasperBW »

Fcm5600 skrev:
8. dec 2018, 13:15
Evander er god, og det ser lovende ud indtil videre. Som jeg har forstået det har Fcm indtil udløbet med at forlænge uden at det påvirker prisen.
Hvis man bruger optionen nu og han så får en grim skade i foråret, hvor står man så? Så vent bare, hvis han fortsæt gør det godt i foråret, så laver Fcm en 5-års kontrakt.
Enig, vi kan lige så godt lade Vasco løbe risikoen for at han bliver fodboldinvalid, taget for smugling af kokain, eller pander en taxa chauffør ned det næste halve år. Vilkårene i forbindelse med et evt. Køb er på plads, så ingen grund til unødige risici.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af SimonH »

CasperBW skrev:
8. dec 2018, 13:32
Fcm5600 skrev:
8. dec 2018, 13:15
Evander er god, og det ser lovende ud indtil videre. Som jeg har forstået det har Fcm indtil udløbet med at forlænge uden at det påvirker prisen.
Hvis man bruger optionen nu og han så får en grim skade i foråret, hvor står man så? Så vent bare, hvis han fortsæt gør det godt i foråret, så laver Fcm en 5-års kontrakt.
Enig, vi kan lige så godt lade Vasco løbe risikoen for at han bliver fodboldinvalid, taget for smugling af kokain, eller pander en taxa chauffør ned det næste halve år. Vilkårene i forbindelse med et evt. Køb er på plads, så ingen grund til unødige risici.
Jeg er uenig. Det ville imo være bedre at købe med det samme, da evander og de ofte tvivlsomme agenter på de egne, kan blive fristet af en bedre mulighed. Han er fremragende, og bliver kun bedre.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af TheLegend »

Lige præcis. Fortsætter han sådan her bare lidt endnu, så kommer der jo bare en stor klub fra Tyskland, Frankrig eller Spanien, som tilbyder en dobbelt så god løncheck. (Hvis dette ikke er for sent). Og så kan vi være nok så romantiske omkring vores elskede klub, men så kommer FCM nok ikke i første række længere.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af Jesper BW1100 »

TheLegend skrev:
8. dec 2018, 13:57
Lige præcis. Fortsætter han sådan her bare lidt endnu, så kommer der jo bare en stor klub fra Tyskland, Frankrig eller Spanien, som tilbyder en dobbelt så god løncheck. (Hvis dette ikke er for sent). Og så kan vi være nok så romantiske omkring vores elskede klub, men så kommer FCM nok ikke i første række længere.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Præcis. Vil vi have Evander tror jeg vi skal slå til i vintervinduet. Der vil være større klubber der får øjnene op for ham, hvis han fortsætter sådan her.
Og så er det lettere ligegyldigt, at vi har en aftale med Vasco til sommer, hvis Evander selv kan få muligheden for en større liga og langt højere løn. Så skriver han næppe under med os.
Ovenstående er jeg også ret ovebevist om klubben er fuldt ud opmærksom på, så mon ikke man forsøger at få lavet aftalen her til vinter

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af Saemala »

Ud fra Svends interview efter kampen, så er der ikke noget at være urolig for. Vi har købsoptionen på ham, så hvis vi vil have ham, så får vi ham også. Så er det lidt ligegyldigt hvad der ellers er af interesse. Desuden så virker han meget fornuftig og nede på jorden, så mon ikke han kan se fordelen i at blive lidt, og så tage skridtet videre til næste sommer.
Høvdingen af Herning

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af CasperBW »

Ankersen har udtalt, mener det var i sort snak, at man havde forhandlet Evander personlige forhold på plads, da man lavede lejeaftalen med købsoption.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af THenry »

Saemala skrev:
8. dec 2018, 14:58
Ud fra Svends interview efter kampen, så er der ikke noget at være urolig for. Vi har købsoptionen på ham, så hvis vi vil have ham, så får vi ham også. Så er det lidt ligegyldigt hvad der ellers er af interesse. Desuden så virker han meget fornuftig og nede på jorden, så mon ikke han kan se fordelen i at blive lidt, og så tage skridtet videre til næste sommer.
Yes. Jeg blev også meget glad for at høre det interview med Svend, da jeg også frygtede - ligesom SimonH -, at der kunne ske et eller andet mystisk, ligesom da Ørgaard havde en kontrakt med Julius Aghahowa, som vi desværre aldrig fik at se på Heden...det lyder til, at vi har fat i den lange ende ift. Evander. Svend sagde ligefrem, at jo bedre Evander spiller og viser sig frem nu, desto bedre er det for FCM.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af FCM2000 »

Fcm5600 skrev:
8. dec 2018, 13:15
Evander er god, og det ser lovende ud indtil videre. Som jeg har forstået det har Fcm indtil udløbet med at forlænge uden at det påvirker prisen.
Hvis man bruger optionen nu og han så får en grim skade i foråret, hvor står man så? Så vent bare, hvis han fortsæt gør det godt i foråret, så laver Fcm en 5-års kontrakt.
Tror også det er det man spekulere i + man vil se ham i flere kampe

Låst