Evander da Silva Ferreira

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Due »

Tænker vi nok får brug for en tråd om ham ;)

Er der nogen der kender til han situation omkring arbejdstilladelse?
Er det i orden og har han trænet?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af THenry »

Jeg ved, at der er sat gang i processen med alt papirarbejdet, men hvor langt man er kommet med det, og hvor længe det forventes at tage, har jeg ingen ide om.

Han må i hvert fald ikke spille kamp før det er på plads, så han er sikkert ikke i truppen til i morgen, men er der nogen, der har spottet ham i Ikast i forbindelse med træning?

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af admin 3 »

THenry skrev:
1. sep 2018, 11:46
Jeg ved, at der er sat gang i processen med alt papirarbejdet, men hvor langt man er kommet med det, og hvor længe det forventes at tage, har jeg ingen ide om.

Han må i hvert fald ikke spille kamp før det er på plads, så han er sikkert ikke i truppen til i morgen, men er der nogen, der har spottet ham i Ikast i forbindelse med træning?
Så vidt jeg ved må han ikke deltage i træningen før der er en arbejdstilladelse på plads

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af THenry »

admin 3 skrev:
1. sep 2018, 11:49
THenry skrev:
1. sep 2018, 11:46
Jeg ved, at der er sat gang i processen med alt papirarbejdet, men hvor langt man er kommet med det, og hvor længe det forventes at tage, har jeg ingen ide om.

Han må i hvert fald ikke spille kamp før det er på plads, så han er sikkert ikke i truppen til i morgen, men er der nogen, der har spottet ham i Ikast i forbindelse med træning?
Så vidt jeg ved må han ikke deltage i træningen før der er en arbejdstilladelse på plads
Det tror jeg er helt rigtigt.

Jeg var også mere interesseret i at finde ud af, om han er i DK pt., eller om han er hjemme i Brasilien, der er vel nogle praktiske ting, der skal på plads i forbindelse med sådan en flytning? :)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Ravnen »

Jeg hørte et sted at arbejdstilladelsen er i hus, de var kørt til København dagen efter kontrakten blev underskrevet og det blev klaret.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Sniper »

Han lagde en selfie ind på Instagram igår med “Herning” som påskrift. Så går ud fra han er i DK. Jeg har også set ham med flere personer der godt kunne være far og mor og muligvis kæreste eller søster. Og selvfølgelig hans agent. De var alle i loungen i torsdags.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af SimonH »

Både hans søster, ham selv og en eller anden Geraldo (tror det er søsterens kæreste) følger jeg på Instagram. De udforsker i hvertfald Herning ser det ud til. De var også på plads mod Malmø.
Senest rettet af SimonH 1. sep 2018, 12:38, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Ravnen »


Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Sniper »

Ravnen skrev:
1. sep 2018, 12:37
Han var der til Malmø kampen: https://scontent-cdt1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BFF2C25
Skulle det forestille Evander?? ;)

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af AltidFCM »

Ravnen skrev:
1. sep 2018, 12:37
Han var der til Malmø kampen: https://scontent-cdt1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BFF2C25
Han var på plads, ja, men det der er ikke Evander :D

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Ravnen »

Sikker?

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Acebone »

Man kan sammenligne med billedet på fcm.dk:

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/br ... idtjylland

Det er en anden gut.

Danne
Indlæg: 59
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Danne »

Korrekt han var til kampen, men det er i hvert fald ikke ham på billedet.

Han kan ses i dette album; https://www.instagram.com/p/BnMIZIoncIL ... =flystentz

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Benzo »

Når nu det første billed man ser i det album er Kraev, troede jeg lige du lavede en joke.. Men kan da godt se han sidder og giver thumbs up på billed nr 2 :)

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Evander da Silva Ferreira

Indlæg af Diebesten »

Vores unge talent er blevet normineret til "golden boy". En titel som Mbappe vandt sidste år!

Der er meget godt for hans og vores omdømme, at han bliver nævnt.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -list.html

Derudover kan det nævnes at denne titel regnes for at være "ungdommens ballon dor"

Besvar