Jess Thorup.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Jess Thorup.

Indlæg af PH1978 »

Acebone skrev:BS er ledig på markedet...
Det er der nok en grund til.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Acebone »

PH1978 skrev:
28. aug 2017, 18:07
Det er der nok en grund til.
Ved godt du prøver at være spydig, men det er dog en relativt ny ting, at han er ledig. ;)

Sendt fra min stentavle

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Sander »

Efter at riddersholms og mesterskabseffekten forsvandt med manchester kampen, hvad har Thorup bidraget positivt med?

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Acebone »

Sander skrev:
30. aug 2017, 20:55
Efter at riddersholms og mesterskabseffekten forsvandt med manchester kampen, hvad har Thorup bidraget positivt med?
Ahhh, klassisk trickspørgsmål.

Brunsviger?

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Christian »

Acebone skrev:
30. aug 2017, 22:25
Sander skrev:
30. aug 2017, 20:55
Efter at riddersholms og mesterskabseffekten forsvandt med manchester kampen, hvad har Thorup bidraget positivt med?
Ahhh, klassisk trickspørgsmål.

Brunsviger?
:lol:

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Kongeren82 »

Acebone skrev:
30. aug 2017, 22:25
Sander skrev:
30. aug 2017, 20:55
Efter at riddersholms og mesterskabseffekten forsvandt med manchester kampen, hvad har Thorup bidraget positivt med?
Ahhh, klassisk trickspørgsmål.

Brunsviger?
+1

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Sander »

kære thorup tilhængere?

d. 30.8 stillede jeg spørgsmålet:

Efter at riddersholms og mesterskabseffekten forsvandt med manchester kampen, hvad har Thorup bidraget positivt med?

ingen svar fra jer??????

svært at svare på???

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Mike80 »

Kære Sander

Den 11/6 skrev jeg følgende opfordring:

"Du har været tilmeldt ulvegraven i Ca. 6mdr. I den tid har du skrevet 46 indlæg som alle har det tilfælles at du udelukkende udtrykker dig negativt om Steinlein, Ankersen, Thorup (mest af alt) og FCM sådan generelt. Jeg har intet imod at debatører ytrer deres holdning og også selvom den ikke altid er positiv, men hvis du vil vinde lidt tillid som ny debatør herinde vil jeg da personligt råde dig til også engang imellem at ytre dig positivt, så vi andre rent faktisk tror på du godt kan lide klubben bare engang imellem.

Blot et råd som du kan tage til dig eller lade være for nej jeg bestemmer ikke mere herinde end du gør."

Du har nu skrevet 71 indlæg og er stadig 99,9% FCM negativ. Du tog ikke rådet til dig og for mig kan du lige så godt være en tilfældig debatør på udebane, som blot forsøger at piske en negativ stemning op da du på intet tidapunkt har udvist glæde over eller omkring ting som sker i klubben. Det tror jeg efterhånden en del andre debatører ligesom jer har gennemskuet, så det nok deri du skal finde dit svar eller mangel på samme.

Hvis du ønsker et svar og reelt vil debatten, så bevis dig selv og få nogle nuancer ind i dine indlæg. Så kan det være andre (mig selv inkl.) Kan begynde at tage sig seriøst og bruge tid på at svare dine indlæg/spørgsmål.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Acebone »

Sander skrev:
10. sep 2017, 08:57
kære thorup tilhængere?

d. 30.8 stillede jeg spørgsmålet:

Efter at riddersholms og mesterskabseffekten forsvandt med manchester kampen, hvad har Thorup bidraget positivt med?

ingen svar fra jer??????

svært at svare på???
Ingen gider at svare dig, fordi du er totalt endimensionel og uinteressant.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Stoffer »

Overvejelser om hvordan man bør ansætte en ny træner: http://statsbomb.com/2017/09/the-right- ... l-coaches/

Det beskriver samtidig, hvorfor klubben ikke bare sådan lige har smidt Thorup ud, han passer (fortsat) på en hel del kriterier. Tried and tested og alt det.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Steffen am »

Stoffer skrev:
12. sep 2017, 16:50
Overvejelser om hvordan man bør ansætte en ny træner: http://statsbomb.com/2017/09/the-right- ... l-coaches/

Det beskriver samtidig, hvorfor klubben ikke bare sådan lige har smidt Thorup ud, han passer (fortsat) på en hel del kriterier. Tried and tested og alt det.
Tak for delingen af linket :)

Også en af grundene til at den engelske liga sakker bagud til den spanske, til trods for at have mange flere penge.
ALT for stor udskiftning i trænerstaberne.

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Jess Thorup.

Indlæg af UlvenFraNord »

Brian Priske vil i følge et medie gerne tilbage til FCM. Det er da oplagt?!?

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Benzo »


Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Steffen am »

Kunne helt sikkert være oplagt :D

Mit ønske scenerie er Priske som assistent og KBB ned på akademiet.
Men har svært ved at se det ske, og er noget af en ledelse øvelse.
Kunne være fedt dog.

Hvis han skal ind på holdet igen, er der i hvert fald et hierarki der bliver ændret,
hvori den øverste sportslige ledelse har en udfordring.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Stoffer »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thor ... ngere-tid/

Et interview med Thorup. Det cementerer det indtryk, som jeg i forvejen har. Jeg synes ikke, at hans mentalitet er den rette. Jeg kræver ikke, at han stiller sig op og gør os til mesterskabsfavoritter eller noget i den stil, men han virker simpelthen ikke hell-bent på, at vi skal vinde så meget som muligt. Det er fair nok, at han er realistisk om truppen, og hvad man kan forvente. Derfra og så til, at alt er fint i klubben fordi man har været i et europæisk er ikke i tråd med realistiske forventinger - det er at hvile på lauerbærene (og selvom det var vildt fedt og super flot, så er el gruppespil altså hellere ikke større, og bør slet ikke være relevant ifht. selvtestrækkelighed hos en træner).

Låst