Viborg FF

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Jeg synes, Viborg fortjener sin egen tråd, så det ikke drukner i snakken om alle de andre klubber.

Det tog åbenbart hårdt på viborgenserne at tabe til vores samarbejdsklub, Thisted:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divisi ... in-graense

Fantastisk deroute, de tager sig. Anden turneringskamp i træk, hvor fansene går amok på egne folk. :lol:

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Viborg FF

Indlæg af PH1978 »

Uinteressant.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Jeg ved ikke, jeg synes nu, det er meget interessant, at vores ærkerivaler taber til vores samarbejdsklub. For at være ærlig, så morer det mig stort!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Viborg FF

Indlæg af Steffen am »

Tænker hvis man synes det er uinteressant kan man jo bare ignorere tråden.

Jeg må indrømme jeg også synes det er ret morsomt.

Nu har de så fået flere skader, det er lidt ærgerligt for Viborg, til gengæld kan man så lærer betydningen af at have egen udviklede spillere, som de bliver straffet for med UEFA's nye 21 (4+4) regel. Altså at trupstørrelsen bliver begrænset, hvis ikke mindst er egen udviklet.

Inden sæsonen var Viborg en af mine favoritter i 1. division. Det må jeg indrømme de ikke er længere, deres trup er simpelthen for smal.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Viborg FF

Indlæg af Ravnen »

Selvfølgelig er det interessant og samtidig vildt morsomt at en samarbejdsklub vinder over VFF i 1. division :-)

God ide med tråden her.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Cirkus Viborg kører derudaf og fyrer cheftræneren efter én runde spillet:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vibo ... ny-moelby/

Det var virkelig, VIRKELIG hårdt at tabe til Thisted. :lol:

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Viborg FF

Indlæg af Steffen am »

Hold da op et cirkus og en mærkelig timing.
Nu har jeg ikke fulgt så meget med i VFF, men kunne ligne at træneren er blevet offer for mange skader (og smalle trup (manglende talentarbejde)).

Men begynder at tro på der går endnu længere tid, inden vi kommer til at slå dem igen, med mindre vi trækker dem i runde 3 af pokalen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Vi må nøjes med at lade Thisted slå dem for os.

Det skal blive spændende at se, hvor længe Steffen Højer og Ralf Pedersen bliver siddende. Man må gå ud fra, at den konstruktion ikke er permanent.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Viborg FF

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:
2. aug 2017, 13:00
Vi må nøjes med at lade Thisted slå dem for os.

Det skal blive spændende at se, hvor længe Steffen Højer og Ralf Pedersen bliver siddende. Man må gå ud fra, at den konstruktion ikke er permanent.
Mit gæt er, at den nye træner bliver den tidligere Sønderjyske træner Lars Søndergaard som rykkede til Aab og her blev fyret.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Viborg FF

Indlæg af Ravnen »

Jeg gætter på en ny omgang med Ove Christensen ;-)

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

TrueWolfMidt skrev:
2. aug 2017, 19:00
Mit gæt er, at den nye træner bliver den tidligere Sønderjyske træner Lars Søndergaard som rykkede til Aab og her blev fyret.
Og tidligere Viborg-træner ej at forglemme. Jeg er ikke sikker på, de vender tilbage til ham (eller han til dem).

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Viborg FF

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
2. aug 2017, 23:35
TrueWolfMidt skrev:
2. aug 2017, 19:00
Mit gæt er, at den nye træner bliver den tidligere Sønderjyske træner Lars Søndergaard som rykkede til Aab og her blev fyret.
Og tidligere Viborg-træner ej at forglemme. Jeg er ikke sikker på, de vender tilbage til ham (eller han til dem).
Hører Allan Kuhn er favorit hos bookmakerne. Den jeg desvære ikke se.

Ove C kunne være et frisk bud, men mon ikke han er gammel nok til at have sagt stop.

Du, Acebone, skyder lidt Lars Søndergaard ned.

Mest sandsynlig er vel en 1. divisions træner de 'stjæler' eller køber fri af en anden klub.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Der var en på bold.dk, der foreslog Jonas Dal. Det ville være underligt med en så inkarneret FCM-mand, men Viborg kan formentlig give Kjellerup et tilbud, der er for godt at takke nej til.

Man kunne også forestille sig, de kørte videre med Højer og Pedersen til et mere oplagt navn er fri på markedet.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Viborg FF

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
3. aug 2017, 10:32
Der var en på bold.dk, der foreslog Jonas Dal. Det ville være underligt med en så inkarneret FCM-mand, men Viborg kan formentlig give Kjellerup et tilbud, der er for godt at takke nej til.

Man kunne også forestille sig, de kørte videre med Højer og Pedersen til et mere oplagt navn er fri på markedet.
Jonas Dals aftale med Kjellerup skal ses i lyset af hans gamle aftale med EfB.
Selvom han var fyret måtte han ikke tage et cheftrænerjob i SL og 1. Div. Så derfor han lavede en aftale med 2. Div' Kjellerup.
Men han må dog gå fra Kjellerup uden økonomisk kompensation når EfB aftalen udløber og et bedre tilbud ender i postkassen.


Jonas Dal kunne vel som sådan godt give mening profilmæssigt osv.
Men ja, ville være mærkeligt og lidt ærgerligt med hans FCM historier og stadig bor i Ikast.

Brugeravatar
levis
Indlæg: 179
Tilmeldt: 16. aug 2009, 11:25

Re: Viborg FF

Indlæg af levis »

Fodsvedsforeningen forstærker sig med Pierre Larsen fra Helsingørs overskudslager på 1-årig leje. Rigtig fed signalværdi...

Er der egentlig nogen der kan kaste lys over, hvordan Morten Jensen har formået at holde sig til magten i VFF i så mange år?

Besvar