Sisto

Om FC Midtjylland og Black Wolves
nicolas41
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. jul 2016, 20:12

Re: Sisto

Indlæg af nicolas41 »

Hej til jer kære venner dansk,
Jeg er en fransk journalist, der tager sig af den nordiske fodbold og jeg ønskede at dele de bedste øjeblikke af Pione Sisto din klub Midtjylland.
Faktisk har jeg lavet en video af hans bedste mål og færdigheder, have det sjovt dette er for dig!
Skuffet, at der ikke, men han har været meget trofast til klubben at kende henvendelser fra andre klubber,

https://www.youtube.com/watch?v=Yzh669SaVmU

Med venlig hilsen

Nicolas

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Sisto

Indlæg af Steffen am »

nicolas41 skrev:Hej til jer kære venner dansk,
Jeg er en fransk journalist, der tager sig af den nordiske fodbold og jeg ønskede at dele de bedste øjeblikke af Pione Sisto din klub Midtjylland.
Faktisk har jeg lavet en video af hans bedste mål og færdigheder, have det sjovt dette er for dig!
Skuffet, at der ikke, men han har været meget trofast til klubben at kende henvendelser fra andre klubber,

https://www.youtube.com/watch?v=Yzh669SaVmU

Med venlig hilsen

Nicolas
Velkommen til
og god video :D

Kender du til andre klubber der har vist interesse for Sisto?
Nogle franske?

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af 974 »

nicolas41 skrev:Hej til jer kære venner dansk,
Jeg er en fransk journalist, der tager sig af den nordiske fodbold og jeg ønskede at dele de bedste øjeblikke af Pione Sisto din klub Midtjylland.
Faktisk har jeg lavet en video af hans bedste mål og færdigheder, have det sjovt dette er for dig!
Skuffet, at der ikke, men han har været meget trofast til klubben at kende henvendelser fra andre klubber,

https://www.youtube.com/watch?v=Yzh669SaVmU

Med venlig hilsen

Nicolas
Do not miss his goal from Under 21 2015

I think it is a brilliant goal from him :-)

https://www.youtube.com/watch?v=c2AlikxOL0c

nicolas41
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. jul 2016, 20:12

Re: Sisto

Indlæg af nicolas41 »

Steffen am :
Tak for din støtte!
Så er der Köln, Inter og Porto var forbi, men Celta er i god form;)
Ellers i Frankrig er et lille pantry for klubber der var Lille, men det gør ikke Osse ..
974: Right desværre for ophavsret dig, at jeg ikke kunne ..

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Ravnen »

Herlig video, dejligt at se alle de gode aktioner :-)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er der forlydender om, at det er Celta Vigo han forhandler med ?

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Sisto

Indlæg af FCM2000 »

Det bliver sevilla måske Betis sevilla ?? :-)

Byttehandel
Senest rettet af FCM2000 31. jul 2016, 17:07, rettet i alt 1 gang.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:Det bliver sevilla måske Betis sevilla ?? :-)
Har du et link der kan bekræfte det ? men spændende. Følger spændt med fra syden.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Sisto

Indlæg af Christian »

Tillykke til Sisto med skiftet. Håber virkelig du får succes i Celta.

Jeg er dog virkelig ærgeligt over at han rejser, og kan med sikkerhed sige, at det er det salg i klubbens historie som har påvirket mig mest :cry:

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Sisto

Indlæg af Steffen am »

Men man kan så glæde sig til når han kommer tilbage på MCH Arena og spiller d. 15. september :mrgreen: :mrgreen:

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi får vel lejlighed til at sige ordentligt farvel til Pione på et tidspunkt. Nogle som har en ide om hvornår det kunne risikere at blive ? Håber virkelig at stadion er fyldt den dag hvor han skal hyldes og siges farvel til.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Sisto

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:Vi får vel lejlighed til at sige ordentligt farvel til Pione på et tidspunkt. Nogle som har en ide om hvornår det kunne risikere at blive ? Håber virkelig at stadion er fyldt den dag hvor han skal hyldes og siges farvel til.
Det kunne da være fedt, og det må man håbe også.
Afhænger nok også af Celta Vigos program, der er trods alt en del kampdatoer der falder sammen.

Men lad os se, hvis nu Celta Vigo kommer og spiller en gældende kamp f.eks. d. 15. septemeber, kan man se og hylde ham der
(Hyldning er dog først efter kampen i så fald ;) )

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Sisto

Indlæg af mousebreaker »

Kan da være vi ramler sammen med Celta i EL gruppespil ;)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Sisto

Indlæg af PH1978 »

Steffen am skrev:
TrueWolfMidt skrev:Vi får vel lejlighed til at sige ordentligt farvel til Pione på et tidspunkt. Nogle som har en ide om hvornår det kunne risikere at blive ? Håber virkelig at stadion er fyldt den dag hvor han skal hyldes og siges farvel til.
Det kunne da være fedt, og det må man håbe også.
Afhænger nok også af Celta Vigos program, der er trods alt en del kampdatoer der falder sammen.

Men lad os se, hvis nu Celta Vigo kommer og spiller en gældende kamp f.eks. d. 15. septemeber, kan man se og hylde ham der
(Hyldning er dog først efter kampen i så fald ;) )
Tjah, så vil jeg da håbe at folk magter at opføre sig ordentligt og ikke pifte og råbe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Sisto

Indlæg af Saemala »

PH1978 skrev:
Steffen am skrev:
TrueWolfMidt skrev:Vi får vel lejlighed til at sige ordentligt farvel til Pione på et tidspunkt. Nogle som har en ide om hvornår det kunne risikere at blive ? Håber virkelig at stadion er fyldt den dag hvor han skal hyldes og siges farvel til.
Det kunne da være fedt, og det må man håbe også.
Afhænger nok også af Celta Vigos program, der er trods alt en del kampdatoer der falder sammen.

Men lad os se, hvis nu Celta Vigo kommer og spiller en gældende kamp f.eks. d. 15. septemeber, kan man se og hylde ham der
(Hyldning er dog først efter kampen i så fald ;) )
Tjah, så vil jeg da håbe at folk magter at opføre sig ordentligt og ikke pifte og råbe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det tror jeg aldrig nogensinde vil ske, med en spiller der skifter til udlandet. Havde det været til FCK, Brøndby eller lignende, havde det været en anden sag!
Høvdingen af Herning

Besvar