1. Division

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

1. Division

Indlæg af Noe »

Mange fortæller om en historisk stærk første division. Måske er den pumpet kunstigt op: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divisi ... ned-i-loen

Horsens skærer kraftigt, og går så langt som at nedlægge talentarbejdet. Det er et meget kraftigt signal, og ligner en begyndende dødskamp.

Jeg har intet ønske om at se hverken Horsens eller Vejle dreje nøglen om, men det er åbenbart dyrt at ligge i skyggen af Superligaen. For mig giver det kun mening at udvidde Superligaen, så der er plads til store fodboldbyer som Viborg, Horsens, Vejle, (Kolding) og f.eks. Næstved.

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: 1. Division

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg kan ikke lade være med at tænke at AC Horsens kan blive, som Hobro, en fantastisk rugekasse for FCM.
Hvis man køber en angriber og en stærk højre back på Esben Ruud niveau er det bare afsted med Andre Rømer, Marco Larsen, Mikkel Duelund og Paul Unuachu til AC Horsens sammen med Sonni Nattestad i foråret og være med til at sikre Horsens stabilitet og overlevelse i 1. Division. Med masser af spilletid kan nogle af dem så komme tilbage og bidrage til en slagkraftig trup som kan holde FCM med i toppen af Superligaen og, skulle det ske en dag, Europa League. Nogle kan måske tage en sæson mere i første division, her tænker jeg mest på Unuachu som har lang vej igen.

Besvar