Martin Ødegaard

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Martin Ødegaard

Indlæg af Administrator »

Nu har jeg lige set denne her for, faktisk første gang jeg ser noget med Ødegaard. Det bliver da spændende at følge ham, men jeg synes nu også at niveauet på hans modstandere vil have det rigtig svært i superligaen. Forsvarsspillerne går jo slet ikke til ham, så man kan kun gisne om han kan slå til i en liga der er et par niveauer over Tippeligaen.

https://www.youtube.com/watch?v=IBwAU3Tlawo[/video]

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4156
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Ravnen »

Han er hypet godt i vejret, det er da også flotte ting han laver! Det bliver spændende at følge om han kan holde ved i sin udvikling, for så er der da ingen tvivl om at han er en kommende stjerne.
Tænker at det perfekte move ville være at skifte til Ajax Amsterdam, der kunne de polere ham. Vi har jo selv set hvordan Lucas Andersen kunne alt i superligaen men har krævet en stor arbejdsindsats for at blive klar til mere.
Egentlig kan vi vel godt sammenligne Ødegaard og vores egen Pione Sisto. For begge handler det om at finde det helt rigtige skifte, når de engang skal videre. Deres nuværende bedrifter garanterer intet fremover. Ødegaard er yngre, og som med vores Victor Fischer tror jeg virkelig Ajax eller en anden hollandsk klub kunne være sagen.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af 974 »

Ja han er godt nok formidabel!

Det er jo ikke nemt for en forsvarsspiller at spille overfor en spiller der på SÅ let vis bare snurrer rundt om dem hele tiden :-)

Lidt skægt også at David Nielsen er træner på holdet

Besvar