Debatside.dk

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Debatside.dk

Indlæg af Mike80 »

Bare en lille anbefaling herfra! Hvis ikke i allerede har været inde og klukke med på de respektive tråde i dette fora kan jeg absolut anbefale et besøg. Det tiltider verdensklasse at høre aalborgenserne boltre sig.

Kan stærkt anbefale tråden "hvorfor hade FCM" det go humor:)

Men også tråden dommerfejl og deres betydning har lige udviklet sig til en fantastisk debat om offsidereglen. Ingen formår rigtig at redegøre for den og flere guldkorn har set dagens lys.

Favoriten: Selv hvis bolden spilles bagud kan der være offside. En angriber er i offside position når han er nærmere mållinjen end både bolden og næstsidste forsvarer i det øjeblik bolden berøres af medspilleren"

Øhh mest NEJ:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
AlwaysFCM
Indlæg: 751
Tilmeldt: 21. sep 2010, 14:21
Geografisk sted: Herning

Re: Debatside.dk

Indlæg af AlwaysFCM »

Mike80 skrev:Bare en lille anbefaling herfra! Hvis ikke i allerede har været inde og klukke med på de respektive tråde i dette fora kan jeg absolut anbefale et besøg. Det tiltider verdensklasse at høre aalborgenserne boltre sig.

Kan stærkt anbefale tråden "hvorfor hade FCM" det go humor:)

Men også tråden dommerfejl og deres betydning har lige udviklet sig til en fantastisk debat om offsidereglen. Ingen formår rigtig at redegøre for den og flere guldkorn har set dagens lys.

Favoriten: Selv hvis bolden spilles bagud kan der være offside. En angriber er i offside position når han er nærmere mållinjen end både bolden og næstsidste forsvarer i det øjeblik bolden berøres af medspilleren"

Øhh mest NEJ:)
er det en ny hjemmeside? :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM
Indlæg: 751
Tilmeldt: 21. sep 2010, 14:21
Geografisk sted: Herning

Re: Debatside.dk

Indlæg af AlwaysFCM »

Nu har jeg lige tjekket hjemmsiden ud, og ved nu hvad det er for en hjemmeside. Vidste bare ikke aab's debatforum hed debatside.dk :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Debatside.dk

Indlæg af Acebone »

Debatsiden har længe været et sjovt sted at være fluen på væggen. Bortset fra 'graven er det den fanside, jeg læser mest. Jeg har været fristet til at oprette en bruger, men jeg holder mig i skindet, fordi jeg synes, underholdningen er af højeste klasse, når AaB'erne stryger ud ad en tangent helt selv.

Så hermed en opfordring: Læs med og del gerne morskaben herinde, men lad være med at blande jer. Guldkornene opstår helt af sig selv.

Vanvittige stemningsskift i kamptrådene, gængse udtryk som "kom nu i gang, røde pikhoveder" samt masser af had til Magnus Pehrsson, Dennis Marshall, København og FCM. Det er ikke småting.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatside.dk

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes godt nok at det er alt alt for groft, har de ingen der er ansvarlige for siden?

Se det her, der står derinde..:
alithebeast Mit had til den klub kan ikke beskrives. Kuhn, Bak, Thygesen eller hvilken som helst lortespiller eller ansat i og for den lorteklub fortjener at få flået halsen midt over og skidt i hullet. Pis lorteforlorneklub!
Det siger vist alt om det forum :!:

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Debatside.dk

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:Jeg synes godt nok at det er alt alt for groft, har de ingen der er ansvarlige for siden?
Jo, de har deres "debatjunta", og der bliver jævnligt delt advarsler ud, men fælles for folkene bag, er jo, at de er AaB-fans. Så der er carte blanche til at svine FCM.

Jeg kan ikke blive fortørnet over det, jeg morer mig bare over, hvor ynkeligt det er.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatside.dk

Indlæg af Noe »

Ravnen skrev:Jeg synes godt nok at det er alt alt for groft, har de ingen der er ansvarlige for siden?
Lad dem dog, det udstiller jo mere dem end os.
Det er i øvrigt blevet værre i takt med deres økonomiske og sportslige deroute. Hvis man har det i baghovedet, er det ofte ganske fornøjelig læsning derinde. Jeg uddeler gerne fem konkursbegæringer til tråden om deres potentielle afrikanske akademi. Jeg skal lige love for at de vrider sig i dobbeltmoralske kvaler derinde. Jeg kan forstå at vi er slavehandlere, mens de i ÅB mere er karakteriseret ved u-landshjælp, når de opererer. ;)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatside.dk

Indlæg af Ravnen »

Det var det specifikke indlæg som jeg citerede, jeg synes var alt for groft. Resten er jo ren legestue, små barnligheder :roll:

Brugeravatar
AlwaysFCM
Indlæg: 751
Tilmeldt: 21. sep 2010, 14:21
Geografisk sted: Herning

Re: Debatside.dk

Indlæg af AlwaysFCM »

Hvorfor har de så meget imod Hekler derinde? :) Hekler er en venlig mand.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Debatside.dk

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:Det var det specifikke indlæg som jeg citerede, jeg synes var alt for groft. Resten er jo ren legestue, små barnligheder :roll:
Jeg har nu set lignende ting derinde, og det får som oftest lov at passere med mindre grovhederne er rettet mod AaB.

Deres billedtråd har været modereret mange gange, fordi der har været postet de mest afskyelige ting i den. Jow, jow, det er hyggeligt i Aalborg.

Desværre bliver trådene slettet, når de bliver for gamle - kamptråden til FCM-AaB, hvor Frank blev matchvinder til allersidst, var legendarisk.

OB-AaB-tråden (6-0) er der stadig: http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=14032

Og ja, Hekler hader de også. Men han tager så nogle gange til genmæle derinde.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Debatside.dk

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:Debatsiden har længe været et sjovt sted at være fluen på væggen. Bortset fra 'graven er det den fanside, jeg læser mest. Jeg har været fristet til at oprette en bruger, men jeg holder mig i skindet, fordi jeg synes, underholdningen er af højeste klasse, når AaB'erne stryger ud ad en tangent helt selv.
Fuldstændig enig. Debatsiden er også den side jeg kigger mest med på. Ikke for det sportslige eller fordi jeg følger Aab, men den side er rent griner og ikke mindst deres overdrevne had til primært FCM, samt stort set alle andre superligaklubber. Deres kamptråde er også en fornøjelse at følge. Hvordan deres udtalelser kan gå fra den ene yderlighed til den anden, på et splitsekund, det giver lidt til smilebåndet. Det ene øjeblik er de i himlen og Aab Über Alles, der er simpelthen ikke det der ikke er godt og det bedste ved Aab. Det næste minut, hader de klubben, træneren, spillerne, sportsdirektøren osv. og er klar til at smide sæsonkort ud, samt aldrig mere komme på stadion til en kamp :roll: Det er generelt en fornøjelse, som Acebone rigtigt nok siger, at være en flue på væggen, på debatsiden. :D
Noe skrev:Det er i øvrigt blevet værre i takt med deres økonomiske og sportslige deroute. Hvis man har det i baghovedet, er det ofte ganske fornøjelig læsning derinde. Jeg uddeler gerne fem konkursbegæringer til tråden om deres potentielle afrikanske akademi. Jeg skal lige love for at de vrider sig i dobbeltmoralske kvaler derinde. Jeg kan forstå at vi er slavehandlere, mens de i ÅB mere er karakteriseret ved u-landshjælp, når de opererer. ;)
Godt skrevet er fuld ud enig, kunne ikke sige det bedre selv.
Ja tråden om deres mulige akademi, det er klart en af de bedre. Deres dobbeltmorale er hovedrystende griner.

Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: Debatside.dk

Indlæg af Hekler »

AlwaysFCM skrev:Hvorfor har de så meget imod Hekler derinde? :) Hekler er en venlig mand.
Det er nemlig rigtigt.
Jeg er bare for kendt til det sted ;-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
AlwaysFCM
Indlæg: 751
Tilmeldt: 21. sep 2010, 14:21
Geografisk sted: Herning

Re: Debatside.dk

Indlæg af AlwaysFCM »

Hekler skrev: Det er nemlig rigtigt.
Jeg er bare for kendt til det sted ;-)
V.I.P-Hekler ;)

Nå, men nu har nogle nordjyder fundet ud af, at vi tjekker deres "humørsvingende" forum ud, og prøver at provokerer lidt igen. Eller det tror jeg, kan ikke helt tyde nogle af indlæggende derinde - hvad der menes, ved ikke om det bare er mig :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Debatside.dk

Indlæg af pr0j3ct »

AlwaysFCM skrev:
Hekler skrev: Det er nemlig rigtigt.
Jeg er bare for kendt til det sted ;-)
V.I.P-Hekler ;)

Nå, men nu har nogle nordjyder fundet ud af, at vi tjekker deres "humørsvingende" forum ud, og prøver at provokerer lidt igen. Eller det tror jeg, kan ikke helt tyde nogle af indlæggende derinde - hvad der menes, ved ikke om det bare er mig :)
Det er jævnligt de henter lidt udtalelser herinde fra, så det lyder meget sandsynligt :)

Brugeravatar
AlwaysFCM
Indlæg: 751
Tilmeldt: 21. sep 2010, 14:21
Geografisk sted: Herning

Re: Debatside.dk

Indlæg af AlwaysFCM »

pr0j3ct skrev:Det er jævnligt de henter lidt udtalelser herinde fra, så det lyder meget sandsynligt :)
Kan kun finde på et ord, til at svar dig med. Det er tilgængeld et meget dybt og betydningsfuldt ord, der beskriver min holdning til dem meget godt. Ordet er:

SUK!
FC Midtjylland

Besvar