Køb af trøje

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Køb af trøje

Indlæg af TheLegend »

Halløjsa! Nu skal i endelig flytte/slette tråden, hvis jeg skriver den det forkerte sted.

Jeg har bare i virkelig lang tid gået med en drøm om at anskaffe mig den første FCM trøje der blev lanceret. Jeg vil enormt gerne købe den af en af jer, eller af en i måske kendte, som den ikke betyder så meget for.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Køb af trøje

Indlæg af 974 »

TheLegend skrev:
2. okt 2019, 16:14
Halløjsa! Nu skal i endelig flytte/slette tråden, hvis jeg skriver den det forkerte sted.

Jeg har bare i virkelig lang tid gået med en drøm om at anskaffe mig den første FCM trøje der blev lanceret. Jeg vil enormt gerne købe den af en af jer, eller af en i måske kendte, som den ikke betyder så meget for.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Du er ikke "The Legend" hvis du ikke allerede selv har den haha :idea:

Er det evt. den med Midtbank som der vises her
https://www.fcm.dk/om-fcm/historie

ja det er det da vist nok nu jeg lige søgte lidt mere :-)
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 099fe956c/

Jeg har nogle stykker der minder om dem, men de er vist lige lidt nyere og 2 af dem er i hvert fald Claus Madsen trøjer, og han kom jo først til i 2002
Og så har jeg en anden som så nok er fra 2001 muligvis, men den forbliver helt sikkert i min egen varetægt :D

Jeg husker egentligt ikke jeg har set så mange med det store FCM logo, som dem på det sidste billede har?

Hekler, Thomas Lund har dem måske?
Men er man stadig dedikeret fan, så bliver det nok svært at fravriste trøjen fra nogen :-)

Jeg krydser fingre

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Køb af trøje

Indlæg af TheLegend »

Det kan du helt sikkert have en pointe i, prøver at sikre en ordentlig natsøvn her

Det er nemlig lige præcis den trøje du linker til, som jeg er interesseret i - når det så er sagt, så er en trøje med Claus Madsen bagpå også helt suveræn. Men jeg går ikke ud fra, at det er en trøje du er interesseret i at sælge?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Køb af trøje

Indlæg af PH1978 »

TheLegend skrev:Halløjsa! Nu skal i endelig flytte/slette tråden, hvis jeg skriver den det forkerte sted.

Jeg har bare i virkelig lang tid gået med en drøm om at anskaffe mig den første FCM trøje der blev lanceret. Jeg vil enormt gerne købe den af en af jer, eller af en i måske kendte, som den ikke betyder så meget for.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg købte min på Ikast Stadion, og kunne aldrig finde på at skille mig af med den.


Sent from my iPhone using Tapatalk

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Køb af trøje

Indlæg af TheLegend »

Det forstår jeg mega godt. Det må være så fedt at have den.

Besvar