Kommer Silkeborg nu ind i det 21. århundrede?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Kommer Silkeborg nu ind i det 21. århundrede?

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Silkeborgs planer om at skulle have en investor ind udefra er ikke rigtigt blevet nævnt herinde derfor tænkte jeg at jeg og måske andre kunne blive klogere via denne tråd.

1. Er det rigtigt forstået at SIF kun vil sælge fodbolddelen, hvilket er max 3 talenter og så en gammel trup?
2. Hvem tror de selv gider investere i det, hvor sponsormarkedet i området er voldsomt presset af FCM, AGF, Vejle, etc.
3. Dyne larsen virker til måske til at ville gå ind i det, men hvis man bruger hans golfeventyr som reference så virker han ikke som en der vil ligge voldsomt mange penge i klubben og jeg har også svært ved at se hvilken know-how han kan komme ind med ift. f.eks. Næstved og Helsingørs nye ejere.
4. Jeg har stadigvæk svært ved at se hvad strategien skal være i SIF, hvor de ikke investere i truppen og på nær Gammelby og Skov heller ikke har for vane at lave kæmpe salg.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dyn ... silkeborg/

Jeg håber at nogle af i andre kan gøre mig klogere og vi kan få en lille debat om vores kedelige naboklub.

Nicolai

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Kommer Silkeborg nu ind i det 21. århundrede?

Indlæg af oros »

@ Nicolai.

Svaret er, at de er ligeså kedelige næste år og næste år og næste år og næ.......................

Larsen forventer ikke at han behøver tage den helt store tegnebog frem, læste jeg et sted. Han skal jo kun købe 51%. Så skal fans og andet godtfolk købe de resterende 49%. Han ryster et par dyner og sælger dem på tilbud..

Nå, ordnung muss sein. Der skal tilføres kapital i en grad, som jeg ikke kan forestille mig Lars Larsen vil. Især fordi det er over en længere årrække. Det er jo ikke nok at købe det nuværende. Der skal virkelig sparkes røv!
Men det er sikkert godt for Papirfabrikken..

Besvar