Viborg FF

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Viborg FF

Indlæg af UlvenFraNord »

Dyrk lige stillingen, Viborg sidst i 1. division med tre nederlag i tre kampe :-D

http://www.bold.dk/fodbold/danmark/nordicbet-liga

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Viborg FF

Indlæg af oros »

UlvenFraNord skrev:
13. aug 2017, 16:34
Dyrk lige stillingen, Viborg sidst i 1. division med tre nederlag i tre kampe :-D

http://www.bold.dk/fodbold/danmark/nordicbet-liga
Tjae.. bum, bum... Med Viborg på den placering er det næststørste derby dødt og begravet. Æret være dets minde..
Esbjerg - som ikke rigtig gider hade SE - vil gerne overtage. Lige nu forsøger de sig med lidt hundesvømning efter kutterne er trukket på land. Det synes at være en svær proces.
AaB - "Kongen af Danmark" bolcherne - vil også gerne overtage. I denne sæson er det vel det nærmeste, vi kommer et derby. Vi skal derfor tage os i agt for dette:
http://www.fiskerforum.dk/erhvervsnyt/a ... n-24042017
Jeg vil mene, at vi skal score minimum fire mål for at besejre disse "klap i skaller" :idea:

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Viborg FF

Indlæg af CasperBW »

Omend jeg fryder mig over alt skidt der sker for VFF, så er det sørgerligt for dansk fodbold og ikke mindst os og vores fankultur, hvis VFF ikke kommer tilbage i superligaen i løbet af de næste 2 år. Derbyet er bare højdepunktet for vores fankultur i løbet af sæsonen. Det giver omtale, opmærksomhed og vækker interessen hos mange unge der dermed bliver draget mod miljøet.

Man kan håbe at VFF klarer sig i pokalen, dog trak de AaB i næste runde, så der er de vel også så godt som ude.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Silkeborg med deres nye stadion er vel også et bud på et erstatningsderby.

Mon ikke Viborg kommer op igen på et tidspunkt. Det plejer de jo.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Viborg FF

Indlæg af oros »

Silkeborg med deres nye stadion er vel også et bud på et erstatningsderby.
Håbet er lysegrønt.. Nej, det tror jeg ikke.
Hvis Viborg er flere sæsoner om at rykke op igen - og det ligner det her fra sæsonstart - så synes jeg, vi skal booste opgørene mod AaB. Vi har i nyere tid haft opgør om mesterskab med dem feks. Jeg husker tydeligt hvordan de svinede Riddersholm i almindelighed og FCM i særdeleshed for ganske få sæsoner siden.
Rent praktisk/økonomisk er der også langt støre potentiale i disse kampe end kampe mod Silkeborg. Så kan vi altid give de vissengrønne én på hatten, hvis de dukker op igen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

AaB-rivaliseringen var primært interessant, fordi vi dystede om mesterskabet de år. Det samme kan siges om FCK (ført an af Glen og Ståle). Viborg-rivaliseringen er der uanset resultaterne. Der er ikke nogen, der kan erstatte det, men jeg glæder mig nu alligevel til at indtage Silkeborgs nye stadion. Deres gamle stadion var en kæmpe hæmsko for en god duel på lægterne.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Viborg FF

Indlæg af Steffen am »

UlvenFraNord skrev:
13. aug 2017, 16:34
Dyrk lige stillingen, Viborg sidst i 1. division med tre nederlag i tre kampe :-D

http://www.bold.dk/fodbold/danmark/nordicbet-liga
Mon ikke de kommer op igen.
Hvis de er lidt mindre uheldige med skader end de har været, skal de med deres signing fra Ajax nok komme en lille smule op igen.

Må indrømme jeg inden sæsonstarten havde kigget på 1. division, og tænkt 5 hold som skulle konkurrere om oprykning.

Esbjerg sejler,
Vejle er en kæmpe lottokupon, selvom de dog har lavet nogle interessante danske signings
og Vendsyssel og Fremad Amager kan bestemt ikke afskrives men er der ikke helt endnu.

Ud fra dette måtte Viborg så være favoritter, men indtil videre er jeg i hvert fald glad for at jeg ikke har sat penge på dem.

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Viborg FF

Indlæg af CasperBW »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fred ... -i-viborg/

Fadæsen fortsætter. Allerede 7 point op til play-off pladserne i en stærk 1. division. Det er på ingen måder umuligt endnu, men det er godt nok en ringe start og de må være meget bekymret i Viborg pt.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Det er virkelig utroligt; nu troede man lige de var kommet tilbage på sporet, og så sætter de en 2-0-føring over styr hjemme. Grinagtigt.

Håber Vejle rykker op i år, har altid godt kunnet lide dem, og de har et spændende hold pt. Kunne godt se Dom bombe i Superligaen.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Viborg FF

Indlæg af tatoo »

Acebone skrev:
24. aug 2017, 12:21
Det er virkelig utroligt; nu troede man lige de var kommet tilbage på sporet, og så sætter de en 2-0-føring over styr hjemme. Grinagtigt.

Håber Vejle rykker op i år, har altid godt kunnet lide dem, og de har et spændende hold pt. Kunne godt se Dom bombe i Superligaen.
Fredericia spiller VFF ud af banen, og ja Dom er en klon af Onuachu, bare bedre teknisk så ham tror jeg godt vi kunne bruge.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Viborg FF

Indlæg af PH1978 »

tatoo skrev:
Acebone skrev:
24. aug 2017, 12:21
Det er virkelig utroligt; nu troede man lige de var kommet tilbage på sporet, og så sætter de en 2-0-føring over styr hjemme. Grinagtigt.

Håber Vejle rykker op i år, har altid godt kunnet lide dem, og de har et spændende hold pt. Kunne godt se Dom bombe i Superligaen.
Fredericia spiller VFF ud af banen, og ja Dom er en klon af Onuachu, bare bedre teknisk så ham tror jeg godt vi kunne bruge.
Der har vi allerede Sørloth, som viser bedre takter end Paul. Oplægget til Rilwan, var ikke kommet havde det været Paul. Omvendt, så var de to hænder i brystet, det gule kort og den usynlige indsats i anden halvleg, heller ikke kommet, havde det været Paul.

Min tanke er, at der er større potentiale i Sørloth.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Viborg FF

Indlæg af Acebone »

Det går så godt i Viborg, at man har bestemt sig for at gøre ordningen med Højer og Pedersen permanent:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vibo ... permanent/

Besvar