Ulidelige Glen!

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ulidelige Glen!

Indlæg af 974 »

Steffen am skrev: Ok, Riddersholm påpeger at det er Steinlein der har ønsket at bryde dialogen.
Er det bedre?
Det kan jeg altså overhovedet ikke høre at han siger ?? :-)

Men pyt med det - det kan jo være det du mener at han siger :-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ulidelige Glen!

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
Steffen am skrev: Ok, Riddersholm påpeger at det er Steinlein der har ønsket at bryde dialogen.
Er det bedre?
Det kan jeg altså overhovedet ikke høre at han siger ?? :-)

Men pyt med det - det kan jo være det du mener at han siger :-)
Når, det kan jeg godt forstå vi ikke er enige om.
Jeg tænker på interviewet han giver ved banen, før kampen, og ikke i studiet.

Når vi ikke snakker om det samme er det i hvert fald svært at være enige ;)

Hvis man skal konkludere ud fra kun det han siger i det interview du har postet, er mit indtryk at de har været lige gode om det.
Der er som jeg nævnte i en anden tråd selvfølgelig altid 2 sider af enhver sag, men det er uomtvistelig at det ikke er optimalt med 2 voksne mennesker, der ikke kan give hinanden et indtryk.

Og meget kan man sige om både Riddersholm og Steinlein, og for den sags skyld også Ankersen. Men der er ingen af dem der har sået tvivl i mit sind om at de alle har FCM nært og så virker det bare endnu mere "fjollet", i mangel af bedre ord.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ulidelige Glen!

Indlæg af 974 »

arrh.. ok Steffen - så giver det mere mening :-)

en del af min skuffelse vedr. Glen går også på at han ikke bare lader tingene være - han er givetvis et sted som han sætter stor pris på nu!

Og så er det jo netop den kendsgerning at han altid har haft en stor stjerne hos mig der forstærker det...
Men skal da også indrømme at jeg af og til har "forsvaret" ham lidt blindt-agtigt, når han har sagt noget smådumt :-)

Nu når det så ikke skal gøres mere, så er det lidt nemmere at kritisere ham -
lidt som vi alle også gør mod Ståle :-)

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Ulidelige Glen!

Indlæg af mousebreaker »

Vedr det med hukommelsen.

Det var sæsonen forinden at spillerne måtte æde junk og konkursen truede. Havde intet med mesterskabssæsonen at gøre.

Fra mit synspunkt er det komplet latterligt at GR ikke blev årets træner og mindst ligeså latterligt at det i stedet blev Michelsen. Efter sigende er den eneste grund til at det ikke blev Glen, den upopularitet han har hos sine kolleger.

Næste gang burde Jacob Michelsen være et god bud på årets træner hvis de hiver medaljer hjem i Sønderjyske (som de formodentlig gør) - nu har han i stedet fået den på forhånd og titlen går til Ståle for en klart mindre præstation end den Glen lavede sæsonen forinden

Latterligt og devaluerende for den prisuddeling.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Ulidelige Glen!

Indlæg af Saemala »

Problemet med den prisdeling er at den går efter kalender året.
Glen præsterede en god forårs sæson, men han trænede jo slet ikke i efteråret, og jeg mener personligt ikke at vi spillemæssigt var så gode i foråret, at Glen kunne gøre op for at have misset efteråret.
Høvdingen af Herning

Besvar