Andre klubbers gøren og laden

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Bigdaddy
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. aug 2014, 14:47

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Bigdaddy »

Steffen am skrev:
23. jun 2017, 12:58
Der er nogle der kalder os for bonderøve,
nu er jeg en af dem der er ganske ok med det, og stolt af mit ophav.

However, er nu alligevel glad nok for at vi ikke har problemer med køer på banen.

Det her er simpelthen for sjov :lol:
Botev Plovdiv - AEL Limasol friendly

Billede

Billede

https://www.youtube.com/watch?v=1DBNrb7XkG4
Nu er det ikke fordi jeg absolut skal undergrave dit bondecred, men er du helt sikker på det der er en ko?

Rettelse: Godt ord igen. Man kan se skyggen af nogle patter senere i filmen. :lol:

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

Skal vi ikke samle alt med Riddersholm og AGF her, tænker det er en mere passende tråd?
ThygeM skrev:
30. sep 2017, 09:52
Glen er uden tvivl en dygtig træner - synes dog det begynder at tegne sig et billede af at han ikke er særlig autoritetstro. Kom ham ikke også op og toppes med de højere magter i FCM?

Bliver spænende at se hvor hurtigt gymnasterne får smadret DN og hans karriere.
Jo, Glen er i hvert fald sin egen.
Synes man må have respekt for at han i hvert fald altid kan se sig selv i øjnene. Men nej, det er ikke sikkert hans stædighed altid er til hans fordel.

Og ja, AGF er i hvert ved at have en proven record af at destruere trænerkarrierer.
Cortez skrev:
30. sep 2017, 10:23
Jo, Glenn kunne ikke sammen med Steinlein i FCM. Tror ikke det var det rigtige skridt for AGF. Og jeg forstår faktisk ikke at DN gider tage jobbet. Mange, mange dygtige trænere har brændt nallerne tidligere, så måske skal grunden til de elendige resultater findes andre steder? Som jeg har kunnet høre på vandrørene var der næsten intet fundament at bygge et professionelt miljø ovenpå. Hvis det har været tilfældet, kan man jo ikke regne med at ligge i top 6 i løbet af 2 år.
En kritik der har været før.
Ingen fundament og ingen ordentlig talent arbejde, som selvfølgelig også var grunden til at Viktor Fischer og Mikkel Duelund valgte FCM.

At de har snakket om et stadion i al den tid jeg kan huske, er jo også efterhånden ved at være en farce.
Men AGF er vel ved at tabe opmærksomhedskonkurrencen med Randers, så kan jeg godt forstå de lige skruer op for galehuset igen.

Men hold fast hvor er det vanvittigt med det antal trænere de har været igennem. Og ikke mindst forskellige trænere.
Fra Riddersholm til David Nielsen, har de endnu et systemskifte, og Nielsen kan starte forfra.

Fenris
Indlæg: 84
Tilmeldt: 11. jul 2014, 12:45

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Fenris »

Mht. AGF og Glen, så synes jeg det er vanvittig utålmodigt/urealistisk af klubben at holdet skulle præsterer meget bedre end de gør.
Man skal huske på at ca. halvdelen af deres start-11 er nye spillere i klubben - fra i sommers.
Klubben evner bare ikke kontinuitet.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Acebone »

mousebreaker skrev:
30. sep 2017, 10:20
AGF er bare et galehus, dårlig ledet gennem de sidste 25 år hvor kampene på de interne linjer mellem amatørafdelingen og den profesionelle har ødlagt alle muligheder for fremskridt . Den slags sætter sine spor. Jeg har dog tiltro til at Jacob Nielsen kan få vendt skuden (eller rettere er i gang med det).
Hvad får dig egentlig til at tro det, mousebreaker?

For mig at se er Jacob Nielsen selv dybt fedtet ind i de problemer, AGF altid døjer med. Jeg synes, han virker dybt uprofessionel med alt sit nossesnak til medierne, hver gang AGF's ret middelmådige hold har fået en øretæve. Duncan er ude at sige i pressen, at det skaber uro, og det har jeg godt nok fuld forståelse for. Jeg synes, det er vildt upassende for en direktør med alle de desperate udtalelser.

Derudover virker JN bare som et usympatisk menneske, må jeg sige. Jeg håber aldrig, han sætter sine ben som andet end modstander i FCM.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

Blev fyret i en bil på en parkeringsplads?
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... en-pplads/

Mener lidt om dagene med Poul Hansen.
Dog kan man sige denne gang vidste Riddersholm det dog trods alt før medierne gjorde.


EDIT:
Werge er heller ikke enig.
Ego'en Riel er åbenbart hentet uden Riddersholm accept.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... um=twitter

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Treco »

Glen var fyret allerede inden sæsonen startede David ville bare have Europa kampene med for Lyngby. Det er helt tydligt at man fra ledelsens side ingen respekt hhavde for Glen til sidst. Det gik vel allerede galt november sidste år. Nu er det så tredje træner Jacob Nielsen har hentet ind hvis ikke David får succes peger pilen vel på ham.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

Treco skrev:
1. okt 2017, 23:43
Glen var fyret allerede inden sæsonen startede David ville bare have Europa kampene med for Lyngby. Det er helt tydligt at man fra ledelsens side ingen respekt hhavde for Glen til sidst. Det gik vel allerede galt november sidste år. Nu er det så tredje træner Jacob Nielsen har hentet ind hvis ikke David får succes peger pilen vel på ham.
Tror godt du kan sige når i stedet for hvis.
Kan simpelthen ikke se David Nielsen få succes i det hus.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

Og lige lidt mere AGF stof, fra den gode Klaus Egelund
http://ekstrabladet.dk/plus/sportogspil ... gf/6849870

Nogle af de ting jeg synes der stikker mest ud.
- Der har været en stor udrensning af ungdomstrænere, Riddersholm vist ikke har været enig i

- Fyrringen af BS var imod Riddersholms ønske

- Jacob Nielsens kommentar til pressen om spillertruppen, der har været malplaceret

- Riddersholm blev ansat til det lange seje trak, men i forløbet blev målsætningen omkring top 6, ændret fra ledelsen til at være et krav nu.


Sammenhold med at Riddersholm havde været åbenmundet overfor bestyrelsen, Andersson var væk som sportschef og at kontrakten udløb til sommer, giver det mere og mere mening.

Og i øvrigt 3. gang Nielsen fyrer en træner efter en sejr.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Acebone »

Kan ikke læse EB plus, men tak for at opridse pointerne.

Det lange, seje træk er der bare ikke tålmodighed til i AGF, uanset hvad de siger.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

Hov, vigtig pointe jeg glemte.

AGF var bange for at Randers ville lave træner rotation og nappe David Nielsen,
hvilket også var en medvirkende årsag til at det var nu.

Acebone skrev:
2. okt 2017, 15:34
Kan ikke læse EB plus, men tak for at opridse pointerne.

Det lange, seje træk er der bare ikke tålmodighed til i AGF, uanset hvad de siger.
Så lidt :)
Nej, virker ikke sådan. Og vel også derfor de har underpræsteret i så mange år, og også derfor jeg simpelthen bare ikke kan se David Nielsen blive en succes i Aarhus.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Acebone »

Steffen am skrev:
2. okt 2017, 15:38
AGF var bange for at Randers ville lave træner rotation og nappe David Nielsen,
hvilket også var en medvirkende årsag til at det var nu.
Ohhh! Det havde jeg end ikke overvejet. Det ville selvfølgelig have været forfærdeligt for netop JN og PC.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af mousebreaker »

Acebone skrev:
30. sep 2017, 21:55
mousebreaker skrev:
30. sep 2017, 10:20
AGF er bare et galehus, dårlig ledet gennem de sidste 25 år hvor kampene på de interne linjer mellem amatørafdelingen og den profesionelle har ødlagt alle muligheder for fremskridt . Den slags sætter sine spor. Jeg har dog tiltro til at Jacob Nielsen kan få vendt skuden (eller rettere er i gang med det).
Hvad får dig egentlig til at tro det, mousebreaker?

For mig at se er Jacob Nielsen selv dybt fedtet ind i de problemer, AGF altid døjer med. Jeg synes, han virker dybt uprofessionel med alt sit nossesnak til medierne, hver gang AGF's ret middelmådige hold har fået en øretæve. Duncan er ude at sige i pressen, at det skaber uro, og det har jeg godt nok fuld forståelse for. Jeg synes, det er vildt upassende for en direktør med alle de desperate udtalelser.

Derudover virker JN bare som et usympatisk menneske, må jeg sige. Jeg håber aldrig, han sætter sine ben som andet end modstander i FCM.
Jeg synes Jacob Nielsen gjorde det super godt i Randers. Han blev så headhunted til AGF formodentlig fordi han også har den benhårde side at det er "my way or the highway". Der skulle tages et opgør med amatørafdelingen hvis man nogensinde skulle videre og som jeg forstår det var det allerede noget han sikrede sig ved ansættelsen.

Jeg er så til gengæld enig i at han alt for ofte lader temperamentet løbe i pressen. Det var også et af de store spørgsmålstegn da Glen blev ansat, fordi de begge er glade for at ytre sig til pressen. Kunne de to komme overens var et tema dengang og det viste sig så at det kunne de ikke.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af mousebreaker »

Nu er den tråd her måske ikke den helt rigtige, men her kommer det alligevel..
Jeg har en polsk kollega som fortalte mig lidt om en episode i polsk fodbold i aftes.

Legia Warszawa spillede ude mod Lech Poznan og tabte kampen 3-0.
Som en selvfølgelig ting i den splittergale "fankultur" de har i Polen, så blev spillerbussen så stoppet af ders egne fans efter kampen og så fik hele spillertruppen nogle tæsk!!

Så kan de måske spille lære at spille bedre næste gang synes moralen at være....

Problemerne med diverse fanklubber herhjemme synes pludselig ikke så store...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
2. okt 2017, 16:47
Nu er den tråd her måske ikke den helt rigtige, men her kommer det alligevel..
Jeg har en polsk kollega som fortalte mig lidt om en episode i polsk fodbold i aftes.

Legia Warszawa spillede ude mod Lech Poznan og tabte kampen 3-0.
Som en selvfølgelig ting i den splittergale "fankultur" de har i Polen, så blev spillerbussen så stoppet af ders egne fans efter kampen og så fik hele spillertruppen nogle tæsk!!

Så kan de måske spille lære at spille bedre næste gang synes moralen at være....

Problemerne med diverse fanklubber herhjemme synes pludselig ikke så store...
Kan du sige.
Lyder godt nok vildt.
https://twitter.com/rightbankwarsaw/sta ... 5130322944

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Andre klubbers gøren og laden

Indlæg af Steffen am »

Lille skriv fra Sorgenfri om AGF
https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... an-priske/

Hvis de får Priske, er det helt sikkert godt for AGF,
men kan godt nok ikke lade være med at gentagende gange blive forbavset over den klub.
AGF-ledelsen forklarer, at man ikke ser den store spillestilsmæssige forskel på David Nielsen og Glen Riddersholm, men at de har hver deres stil (læs personlighed).
Er lidt i tvivl om det siger noget om min fodboldforståelse eller AGF's. Men synes nu at kunne øjne forskel på Lyngbys indstilling til kampene og AGF's (?)


Duncan er i hvert fald blevet slået på plads
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... gge-fremad

Besvar