Jonas Dal

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: RE: Re: Jonas Dal

Indlæg af PH1978 »

Steffen am skrev:Klaus Egelund har twettet.

"Jonas Dal er fyret, Niels Frederiksen fyret... kan det passe det hele tiden er træneren det er galt med i #EfB #sldk"
Det er næppe kun trænerne det er galt med. Men omvendt, så var Niels Frederiksen holdt med at præstere. Dal fik ej heller vist fremgang i en ellers gratis sæson.

Men, ledelsen har ikke gjort det let for trænerne. Enig.

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jonas Dal

Indlæg af Steffen am »

Men så var det vel netop heller ikke nogen gratis sæson? ;)

Esbjerg med Dal
FC Midtjylland - Esbjerg fB 2-1

Esbjerg uden Dal
Esbjerg fB - AC Horsens 1-2

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Jonas Dal

Indlæg af TrueWolfMidt »

Men ikke Fcm henter Jonas hjem og tilknytter ham vores u - spillere, når han nu lige har sundet sig lidt.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Jonas Dal

Indlæg af 974 »

TrueWolfMidt skrev:Men ikke Fcm henter Jonas hjem og tilknytter ham vores u - spillere, når han nu lige har sundet sig lidt.
Kunne da sikkert være fint...

Men så må det da være lidt af et tilbageslag for Jonas Dal, og det tror jeg altså ikke han umiddelbart har lyst til, hvis han fortsat har ambitioner om at skulle være cheftræner et sted.

Jeg tror mere at han finder en ny klub et niveau længere nede, hvor han kan få lov til at opfylde/udbygge hans trænerambitioner

Alternativt blive assistent-træner i en mellemstor klub

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Jonas Dal

Indlæg af Steffen am »

Spændende at følge i hvert fald.

Lige nu er der vel Wierghorst, T. Frank, Ove C og så Jonas Dal i den danske trænermølle?
Så vidt jeg ved er der ingen klubber uden træner PT.

Men mon ikke Jonas Dal kommer i betragtning første gang en 1. divisionsklub skifter træner.

I forhold til FCM, var Jonas Dal vel primært reserveholdstræner, som nu Søren Bjerg har ansvaret for.
Så enten er der andre der skal dregraderes eller også skal Jonas Dal have mindre ansvar, end han tidligere havde. Kan jeg ikke umiddelbart se for mig,
men hvis han skulle kommer tilbage i en anden akademi-træner rolle, ville jeg da heller ikke have noget imod det. :)

Besvar