Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af pdole »

Forfærdelig situation de to gamle ulve Bøge & Hvilsom er endt i. Har Hvilsom skrevet hvad der siges på en snap til Bøge, så ser det vel skidt ud for Sønderjydske. Men ellers en fin kammerat ham Bøge, tager lige en kopi af en snap og rister sin kammerat :roll:
Håber der er nogle mellem regninger vi ikke har hørt om - ellers er det venskab da vist fortid..

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af 974 »

pdole skrev:
9. apr 2018, 17:03
Forfærdelig situation de to gamle ulve Bøge & Hvilsom er endt i. Har Hvilsom skrevet hvad der siges på en snap til Bøge, så ser det vel skidt ud for Sønderjydske. Men ellers en fin kammerat ham Bøge, tager lige en kopi af en snap og rister sin kammerat :roll:
Håber der er nogle mellem regninger vi ikke har hørt om - ellers er det venskab da vist fortid..
Tror ikke man skal skabe mere dramatik end der er :-)

De skulle eftersigende normalt være bedste venner, så mon ikke de selv har styr på hvad der er oppe og nede i den "sag"

Haysen mv. hævder jo hårdnakket at der ikke oppefra er dikteret "lad jer tabe", men enhver har jo kunne stille scenarier op for hvordan det ville komme til at se bedst ud for holdet i det videre slutspil.
Når de så ser at det bedste slutspil ikke kan nås, så tænker jeg da at de rutinerede spillere hurtigt får dikteret ud at nu skal der lige slappes lidt af :-)
Det er vel sådan noget almindelig hierarki der træder i kraft tror jeg

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af UlvenFraNord »

Hvordan dælen får man fat i en snapchat besked?

»Jesper Bøge er rigtig, rigtig ked af det. Mest fordi, at Mads Hvilsom nu tror, at det er Bøge, der er gået videre med beskeden i forsøget på at ødelægge noget for Sønderjyske. Men det er det på ingen måde,« siger bestyrelsesformanden og fortsætter:

»Beskeden er ad andre veje havnet hos mig. Den landede på mit bord dagen efter sidste spillerunde i grundspillet, og jeg vil gerne understrege, at det hverken er Jesper Bøge eller nogle andre spillere, der har givet den videre til mig,« forklarer Lars Kühnel, der ikke vil fortælle, hvordan han så er kommet i besiddelse af den belastende Snapchat-besked.


https://www.bt.dk/superligaen/hobro-bos ... is-vi-ikke

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

Det er så underlig en sag. Tak til den håbløse nedrykningsstruktur for at skabe en hel anden type underholdning, end man havde regnet med...

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Flemse »

UlvenFraNord skrev:
9. apr 2018, 22:13
Hvordan dælen får man fat i en snapchat besked?

»Jesper Bøge er rigtig, rigtig ked af det. Mest fordi, at Mads Hvilsom nu tror, at det er Bøge, der er gået videre med beskeden i forsøget på at ødelægge noget for Sønderjyske. Men det er det på ingen måde,« siger bestyrelsesformanden og fortsætter:

»Beskeden er ad andre veje havnet hos mig. Den landede på mit bord dagen efter sidste spillerunde i grundspillet, og jeg vil gerne understrege, at det hverken er Jesper Bøge eller nogle andre spillere, der har givet den videre til mig,« forklarer Lars Kühnel, der ikke vil fortælle, hvordan han så er kommet i besiddelse af den belastende Snapchat-besked.


https://www.bt.dk/superligaen/hobro-bos ... is-vi-ikke
Hvis det er en Snap-chat besked sendt udelukkende til Jesper Bøge, så kan den jo kun være endt andre steder end ved ham, hvis han i første omgang selv har taget et screenshot af den. Og hvis det efterfølgende ikke er ham selv, der har sendt dette screenshot videre, må hans telefon så enten være blevet stjålet eller hacket. Umiddelbart lyder det ikke så sandsynligt...

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Flemse skrev:
10. apr 2018, 13:16
UlvenFraNord skrev:
9. apr 2018, 22:13
Hvordan dælen får man fat i en snapchat besked?

»Jesper Bøge er rigtig, rigtig ked af det. Mest fordi, at Mads Hvilsom nu tror, at det er Bøge, der er gået videre med beskeden i forsøget på at ødelægge noget for Sønderjyske. Men det er det på ingen måde,« siger bestyrelsesformanden og fortsætter:

»Beskeden er ad andre veje havnet hos mig. Den landede på mit bord dagen efter sidste spillerunde i grundspillet, og jeg vil gerne understrege, at det hverken er Jesper Bøge eller nogle andre spillere, der har givet den videre til mig,« forklarer Lars Kühnel, der ikke vil fortælle, hvordan han så er kommet i besiddelse af den belastende Snapchat-besked.


https://www.bt.dk/superligaen/hobro-bos ... is-vi-ikke
Hvis det er en Snap-chat besked sendt udelukkende til Jesper Bøge, så kan den jo kun være endt andre steder end ved ham, hvis han i første omgang selv har taget et screenshot af den. Og hvis det efterfølgende ikke er ham selv, der har sendt dette screenshot videre, må hans telefon så enten være blevet stjålet eller hacket. Umiddelbart lyder det ikke så sandsynligt...
Mener Hobros bestyrelsesformand sagde at en anden i truppen havde lånt Bøges telefon.
Men synes ikke det var tydeligt om det var med eller uden Bøges tilladelse.

Meget underlig sag, på flere måder.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af PH1978 »

Steffen am skrev:
Flemse skrev:
10. apr 2018, 13:16
UlvenFraNord skrev:
9. apr 2018, 22:13
Hvordan dælen får man fat i en snapchat besked?

»Jesper Bøge er rigtig, rigtig ked af det. Mest fordi, at Mads Hvilsom nu tror, at det er Bøge, der er gået videre med beskeden i forsøget på at ødelægge noget for Sønderjyske. Men det er det på ingen måde,« siger bestyrelsesformanden og fortsætter:

»Beskeden er ad andre veje havnet hos mig. Den landede på mit bord dagen efter sidste spillerunde i grundspillet, og jeg vil gerne understrege, at det hverken er Jesper Bøge eller nogle andre spillere, der har givet den videre til mig,« forklarer Lars Kühnel, der ikke vil fortælle, hvordan han så er kommet i besiddelse af den belastende Snapchat-besked.


https://www.bt.dk/superligaen/hobro-bos ... is-vi-ikke
Hvis det er en Snap-chat besked sendt udelukkende til Jesper Bøge, så kan den jo kun være endt andre steder end ved ham, hvis han i første omgang selv har taget et screenshot af den. Og hvis det efterfølgende ikke er ham selv, der har sendt dette screenshot videre, må hans telefon så enten være blevet stjålet eller hacket. Umiddelbart lyder det ikke så sandsynligt...
Mener Hobros bestyrelsesformand sagde at en anden i truppen havde lånt Bøges telefon.
Men synes ikke det var tydeligt om det var med eller uden Bøges tilladelse.

Meget underlig sag, på flere måder.
Sikkert... Den gode klassiske : Min konto er blevet hacket.


Sent from my iPhone using Tapatalk

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Sisto

Indlæg af 974 »

Hvis Southampton redder røven i PL, hvilket de nok ikke gør

Så skulle de være ret interesserede i at købe Sisto, som måske kan få lov at komme dertil for 150.000.000 kr :-)
Hvis han da også selv vil

https://www.bt.dk/fodbold/premier-leagu ... betingelse

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af UlvenFraNord »

Det er svært at se Southampton som et skridt op ad. Hvis Pione spiller et godt VM kunne det skabe interesse fra klubber fra en hylde over Celta og Southampton.

Har vi egentlig en videresalgsklausul?

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af 974 »

Enig og tænker at han befinder sig nogenlunde dernede som det er nu

Mener da at vi har en endog ganske fin videresalgsklausul
Synes der var noget med præstationsklausul + videresalg på ialt 40%, men er ikke helt sikkert på hvordan det var skruet sammen :-)
Men eks. 20% af 15 millioner kroner er da heller ikke så skidt ;-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
28. apr 2018, 13:57
Enig og tænker at han befinder sig nogenlunde dernede som det er nu

Mener da at vi har en endog ganske fin videresalgsklausul
Synes der var noget med præstationsklausul + videresalg på ialt 40%, men er ikke helt sikkert på hvordan det var skruet sammen :-)
Men eks. 20% af 15 millioner kroner er da heller ikke så skidt ;-)
Mener det er noget med 25 % af det der er over 50 millioner, eller sådan noget i den stil.

Er usikker på procentsatsen, men ja, den skulle være ret god, og det er noget med fra et beløb af, og opad, i de store tal.

I de små tal er der selvfølgelig også lidt uddannelsespenge, men det er et mindre beløb relativt.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af HKP »

Stor bedrift af Lössl i aftenens kamp i Chelsea.... redder helt utroligt et hovedstød fra AC i det 83’ minut op på stolpen og har dermed betydelig andel i overlevelse.... kunne godt blive årets redning i PL....

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Johan Dahlin er ikke helt tilfreds med træningskulturen i Malmø FF
https://www.expressen.se/kvallsposten/s ... elt-sjukt/

Ærgerligt for både Johan, MFF og vores svenske ven Flodisar.

Men hvis man skal prøve at være lidt positiv omkring det, kan det også læses som en ros af FCM's træningsmiljø.

Håber dog de får rettet op på det :)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Ravnen »

Vores guldhelt fra 15, Jesper Lauridsen, er tilbage i superligaen med Esbjerg :-)

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af CasperBW »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/k ... rierestop/

Gode gamle Thomas Røll indstiller karrieren. Imponerende han har kunne blive ved så længe på forholdsvist højt niveau!

Besvar