Dong salg til Goldman Sachs

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.skrivunder.net/forum/78307/start/2075

Hvis du er imod salget, så skriv under på dette link. Du kan ligeledes følge med i, hvor mange stemmer der er imod salget.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af 974 »

TrueWolfMidt skrev:http://www.skrivunder.net/forum/78307/start/2075

Hvis du er imod salget, så skriv under på dette link. Du kan ligeledes følge med i, hvor mange stemmer der er imod salget.
....
OK
Hvorfor?
Er det blevet sådan noget "Vild med Dans Allan Simonsen" noget, hvor vi bare skal gøre det som en eller anden "sammensværgelse" ?

Eller har du nogle tanker bag?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har ikke sagt, at folk skal skrive under. Folk kan gøre hvad de har lyst til. ;)

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af 974 »

TrueWolfMidt skrev:Har ikke sagt, at folk skal skrive under. Folk kan gøre hvad de har lyst til. ;)
Så synes jeg ikke at det giver nogen mening at lave sådan et indlæg herinde :-)

Hvis jeg skulle følge dig/dit råd ville jeg da finde det mere interessant, hvis jeg vidste hvorfor?

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af Noe »

Dårlig idé at blande politik og fodbold.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af 974 »

Noe skrev:Dårlig idé at blande politik og fodbold.
I rigtigt mange lande, så er 3 af de største samtale-emner for mænd:

Fodbold, politik... ja og så naturligvis damer :P

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af Noe »

974 skrev:
Noe skrev:Dårlig idé at blande politik og fodbold.
I rigtigt mange lande, så er 3 af de største samtale-emner for mænd:

Fodbold, politik... ja og så naturligvis damer :P
Jeg er sikker på, at man kan finde alternative fora, hvor der kan diskuteres både politik og damer :)

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af PH1978 »

Men hvorfor? Kan du forklare det?

NyX
Indlæg: 460
Tilmeldt: 28. sep 2010, 20:32
Geografisk sted: København S.

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af NyX »

Der bliver jo nævnt hvis man er imod salget. Indforstået, at man i så fald forhåbentlig kender og (helst) har sat sig ind i tingene og i så fald har en ide med evt at skrive under.
Forummets overskrift er 'alt det andet' og keywords henleder ikke kun opmærksomheden på fodbold, så jeg vil mene at indlægget vel må betragtes som i orden. Hermed ikke sagt at det skal være et emne til debat, men så må retningslinjerne ændres eller også kunne man bare vælge at ignorere de indlæg emner kommentarer mv. der ikke direkte interesserer en eller lign.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af 974 »

NyX skrev:Der bliver jo nævnt hvis man er imod salget. Indforstået, at man i så fald forhåbentlig kender og (helst) har sat sig ind i tingene og i så fald har en ide med evt at skrive under.
Forummets overskrift er 'alt det andet' og keywords henleder ikke kun opmærksomheden på fodbold, så jeg vil mene at indlægget vel må betragtes som i orden. Hermed ikke sagt at det skal være et emne til debat, men så må retningslinjerne ændres eller også kunne man bare vælge at ignorere de indlæg emner kommentarer mv. der ikke direkte interesserer en eller lign.

Nu blev emnet så også flyttet hertil af en administrator - efter det startede med at stå i FCM forummet :-)

Man kunne jo have blevet foranlediget til at tro at den ene milliard ville gå til FCM fordi vi havde fået ny hovedsponsor haha ;-)

Og så er det vel stadig et debatforum?

NyX
Indlæg: 460
Tilmeldt: 28. sep 2010, 20:32
Geografisk sted: København S.

Re: Dong salg til Goldman Sachs

Indlæg af NyX »

974 skrev:

Nu blev emnet så også flyttet hertil af en administrator - efter det startede med at stå i FCM forummet :-)

Man kunne jo have blevet foranlediget til at tro at den ene milliard ville gå til FCM fordi vi havde fået ny hovedsponsor haha ;-)

Og så er det vel stadig et debatforum?
Åh, my bad :) Well der havde det i så fald, som bemærket, ikke megen berettigelse :!:

Besvar