Målsætning

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Målsætning

Indlæg af oros »

Der kommer en målsætning, når transfervinduet smækker i, lover Steinlein i denne artikel:
Det lyder jo fornuftigt - selv om jeg egentlig gerne ville vente helt til runde 22 er færdigspillet....

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Målsætning

Indlæg af 974 »

oros skrev:Der kommer en målsætning, når transfervinduet smækker i, lover Steinlein i denne artikel:
Det lyder jo fornuftigt - selv om jeg egentlig gerne ville vente helt til runde 22 er færdigspillet....
Du venter bare ;-)

Jeg modtager gerne en målsætning - tror at det kan være med til at hæve niveauet i hele forårsscenariet, for både spillere, fans osv, såfremt man siger at der sigtes højt
Omvendt kan en målsætning om en top 4 placering både være med til at sænke det hele lidt, og holde benene på jorden
Jeg tror på det første - tror vi skal bruge den eufori der kan opstå hvis der sigtes højt

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Målsætning

Indlæg af Kent »

Hvorfor står dette indlæg i dette forum?

Men anyways, så er det med målsætning jo en lang gang trækken tid ud og helgardering, hvor udmeldingerne hele tiden moderes:

Før sæsonen: "Vent til sommertransfervinduet lukker" (så har vi også spillet 7-8 runder og kan bedre ramme)
Efter sommervinduet lukker: "Vent til vinterpausen" (så har vi spillet over halvdelen af kampene)
I vinterpausen: "Vent til vintervinduet er lukket"
Før forårs-sæsonstarten: "Vent til efter de 4 første runder i foråret"
osv :-)

Mit gæt er, at vi melder ud, at vi går efter top-2 - og vil spille med om mesterskabet til det sidste. Det vil være både ambitiøst og realistisk.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Målsætning

Indlæg af oros »

974 skrev:
oros skrev:Der kommer en målsætning, når transfervinduet smækker i, lover Steinlein i denne artikel:
Det lyder jo fornuftigt - selv om jeg egentlig gerne ville vente helt til runde 22 er færdigspillet....
Du venter bare ;-)

Jeg modtager gerne en målsætning - tror at det kan være med til at hæve niveauet i hele forårsscenariet, for både spillere, fans osv, såfremt man siger at der sigtes højt
Omvendt kan en målsætning om en top 4 placering både være med til at sænke det hele lidt, og holde benene på jorden
Jeg tror på det første - tror vi skal bruge den eufori der kan opstå hvis der sigtes højt
Hmmm...ja, jeg er en forsigtig mand. Vi skal møde både FCK og AaB i løbet af forårets første fire kampe. Kommer vi godt igennem dem - dvs. uden nederlag - så kan vi evt. melde ambitiøst ud derefter. Men det er værd at huske på, at det er fokus på 'præstationen', som Riddersholm kalder det, der har givet de flotte resultater. Det, tror jeg, vi skal fortsætte med!

Mon ikke målsætningen bliver meldt ud i et antal points man vil opnå i foråret? I givet fald gætter jeg på tallet 30 der modsvarer resultatet i '13

Besvar