Efterårets profil

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Efterårets profil

Indlæg af Mike80 »

Kasper kusk ifølge trænerne: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ka ... ets-profil

Det havde jeg ikke set komme? Jeg sys kusk er en dygtig og kampafgørende spiller, men har slet ikke set ham som den profil i ligaen? (Sys faktisk han var bedre samme tid sidste år) En midtbane spiller som for ligaens nr. 2 indtil 14 runde havde scoret 4 mål og lavet 1 assist.. Det må da i den grad være udtryk for, at der har manglet profiler!? Det self. Altid nemt at fremhæve sine egne men sys det en skandale at selv fagfolk (trænere) ikke er i stand til at se længere end offensiv spillerene.. Dalsgaard, Emil Larsen?! Det nemt at være farvet men det undrer mig at en mand som Erik ikke får mere kredit? Han spiller med en 19 årig ny spiller i klubben som sidemand og har alligevel præsteret at være en del af ligaens bedste forsvar med 16 inkasserede mål i 17 kampe?

Hvad sys i?

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Efterårets profil

Indlæg af 974 »

Synes at det virker meget fornuftigt!

Tror at han er en af de spillere som alle trænerne har oppe og vende grundigt i forberedelserne til kampene.
Var han ikke også inde og gøre en god figur til en landskamp eller to?

Jeg synes at det er godt at det er rart at det ikke er blevet en FCK eller Brøndby spiller!

Jeg mener at de har fået al for meget fokus i dette efterår
Stille og roligt er det dog stadig FCM og AaB der ligger og skraber point nok sammen til at holde de to øverste pladser, så måske er det meget godt at fokus er på de 2 andre :)

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Efterårets profil

Indlæg af oros »

Det er svært at være uenig Mike!

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Efterårets profil

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes Duncan burde have været efterårets profil..

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Efterårets profil

Indlæg af Mike80 »

Ståle har Erik som efteråretsprofil!? -Så det behøver ikke være så svært at være uenig.. ;)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Efterårets profil

Indlæg af TrueWolfMidt »

Med mine fcm briller på, vil jeg nok vælge Erik Sviatchenko, som jeg synes har præsteret på højt plan. Håber at, han kommer til England eller tyskland hvis han forlader fcm.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Efterårets profil

Indlæg af DenStolteJyde »

Nu har BT's Morten Crone Sejersbøl og BT's læsere så valgt deres bud på efterårets hold, der er blevet plads til enkelte FCM'ere.. Alt i alt ser det således ud:

Læsernernes Hold/Mortens hold

Lukas Hradecky/Lössl

Peter Ankersen/Peter Ankernsen - Boulahrouz/Lasse Nielsen - Erik Sviatchenko/Erik Sviatchenko - Pierre Bengtson/Pierre Bengtson

Kusk/Kusk - Delaney/Delaney - Sloth/Izunna* - Szymanowski/Emil Larsen

Dalgaard/Dalgaard - Duncan/Duncan

Efterårets træner: Ståle/Ståle/(Glen)


4 FCM'ere i Mortens opstilling og en vis respekt for det Glen har opnået med drengene.. Det er vel ikke så skidt endda..

Særligt kan jeg godt lide Mortens kommentar til Izu:
Han er måske den mest undervurderede spiller i Superligaen. Fremragende som skærm foran forsvarskæden. Han er forudseende, hårdtarbejdende, en god bolderobrer og sikker i sit pasningsspil.
Alligevel noget af en mærkat at få sat på sig..

Læs selv mere her: http://www.bt.dk/superligaen/her-er-lae ... eren-uenig

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Efterårets profil

Indlæg af Mike80 »

Ja, vi er helt naturligt nok rigtig flot repræsenteret på div. Efteråretshold! Der netop kommet et lille overblik på fcm.dk.

http://fcm.dk/nyheder/ulvene-dominerer- ... terårshold

Disse afstemninger giver altid et mærkeligt billed, da de to storklubber med deres flere fans selvsagt altid bliver de store stemmeslugere.

Hvis vi tager Brøndby og FCK ud af afstemningen har vi løssl, erik, Juelsgaard og Glen på læsernes hold.

Mht. Til Izunna har han rigtig nok været overset i lang tid efterhånden men syntes faktisk ikke har har spillet op til sit højeste niveau i netop dette efterår? Jeg sys klart at Superligaens mest undervurderede spiller er Patrick Banggaard! 19 år og fuldstændig uimponeret.. Havde han spillet i FCK eller Brøndby var han allerede i periferien til den pressen ville forsøge at skrive på landsholdet! Men det vel bare jydeholdenes lod i kampen mod københavneriet..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Besvar