Ståle tilbage til FCK

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Ståle tilbage til FCK

Indlæg af Ravnen »

Ariel Jacobs blev fyret. Var det for hurtigt, han har trods alt lige vundet mesterskabet med FCK, og for kort tid siden gik snakken på kontraktforlængelse?
Men det er vist 11 kampe de ikke har vundet, i række. Spillet har set håbløst ud, hvad kunne man ellers gøre?

Ståle kommer så tilbage, og det må vel siges at være ret fornuftigt. Kan han mon vende skuden hurtigt?

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Ravnen skrev:Ariel Jacobs blev fyret. Var det for hurtigt, han har trods alt lige vundet mesterskabet med FCK, og for kort tid siden gik snakken på kontraktforlængelse?
Men det er vist 11 kampe de ikke har vundet, i række. Spillet har set håbløst ud, hvad kunne man ellers gøre?

Ståle kommer så tilbage, og det må vel siges at være ret fornuftigt. Kan han mon vende skuden hurtigt?
Ren panikhandling af FCK. De starter nu fra scratch, og alle deres nye spilere skal vænne sig til en ny træner. Ståle selv skal også sadle om taktisk, da han ikke kan spille med samme taktik som med det hold han tidligere trænede.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Ståle kommer så tilbage, og det må vel siges at være ret fornuftigt. Kan han mon vende skuden hurtigt?
Personligt kan jeg ikke se det fornuftige i det og er enig med FCM fan, at det er ren panikhandling. Syntes Ariël er en god træner, som ikke har haft nemme vilkår. Det er over Ariël og spillerne der er de primære at bebrejde, efter min mening.
Jeg har også min tvivl om at ståle rent faktisk kan få vendt skuden for FCK. Senest havde han jo en N'doye til at hive pointene hjem, selv når FCK spillede dårligt og FCK som hold er absolut ikke blevet bedre siden.

Ståle har jo så også vist sig, ikke at kunne præstere som træner siden FCK og FCK kørte vel mere eller mindre på autopilot, i en stor del af perioden under Ståle. Så nu når han reelt skal til at "træne" dem, samt at redde situationen, er spørgsmålet om han reelt er dygtig nok til det.

Men bliver i alt fald spændene at følge

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

De har følt de skulle gøre et eller andet... Og prøver så Ståle igen.

Men er problemet ikke nærmere fejlindkøb og den øvrige ledelse ? (CV).
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

tgjensen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 11. jun 2009, 13:32

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af tgjensen »

De har ikke vundet i 11 kampe. ELLEVE. Selv FC Vestsjælland, der er i Superligaen for første gang, har formået at vinde. Det kan godt være at spillermaterialet ikke er til at dominere ligaen, men den er trods alt bedre end en del andre hold. Det har intet med spillermaterialet at gøre, og alt med mentaliteten, og det er immervæk trænerens ansvar.

thooomsen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 9. jun 2011, 11:13

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af thooomsen »

Hvordan er det så gået efter Ståle kom hjem?....

:lol: :lol:

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af Noe »

Hvor skulle vi vide det fra? Vi koncentrerer os om guldduellen med ÅB.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ståle kom, effekten udeblev og ny er CV fyret. ;) Griner lidt i overskygget og håber de mister både 1,2,3 pladsen. :lol:

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af Ravnen »

Arh, det går da trods alt noget bedre, de tabte meget i starten af sæsonen som er ekstra dyrt nu.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Arh, det går da trods alt noget bedre, de tabte meget i starten af sæsonen som er ekstra dyrt nu.
Ja og det koster at spille 2-2 mod Esbjerg og tabe til Fcn 2-1. Er bare ved at få nok af alt det københavneri. København mig her og der og alle vegne og altid københavn. Håber det bliver 2 jyske hold der tager de første 2 pladser, så må Brøndby og Fck sloges om 3 og 4 pladsen.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af Ravnen »

Ja det er jeg helt enig med dig i :!:

NyX
Indlæg: 460
Tilmeldt: 28. sep 2010, 20:32
Geografisk sted: København S.

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af NyX »

Spørgsmålet er vel om ståles position er meget bedre såfremt de taber yderligere i resten af sæsonen. At bygge nyt op kunne sagtens betyde, at han også er 'for gammel'

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af Ravnen »

Ja det kan sagtens ske. På mange måder har hans tid i FCK hængt sammen med CV.
Generelt er FCK generelt faldet en klasse ned sportsligt efter Flemming Østergaard røg ud. De er svært at se den langsigtede plan i FCK.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af Cortez »

http://www.bt.dk/superligaen/fik-kloe-a ... til-ansvar
Er det en presset nordmand, der taler her?

Når man får 60% (mit uvidenskabelige og uunderbyggede estimat) af al mediedækning på fodbold i DK med hvad der tilhører af branding og eksponering, så finder jeg det meget hult, det den gode nordmand udtaler her.

/Cortez

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ståle tilbage til FCK

Indlæg af TrueWolfMidt »


Besvar