Bendtner til Åb

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Acebone »

jonas386 skrev:I læser jo tydeligvis som fanden læser biblen.
Det er egentlig sjældent i en debat, men jeg tror faktisk, det er dig, der skal læse dit eget oprindelige indlæg igennem igen og tænke lidt ekstra over de sætninger, du har nedfældet.
jonas386 skrev:Min kilde er den samme som rygtede Lumb til AaB og Ilsø til FCM da det var aktuelt. Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre navnet, det giver sig selv.
1. Det kan alle sige.
2. Det giver faktisk ikke sig selv. Er du børsnoteret? Eller er det ved udsigten til, at der ikke kommer flere af disse rygter? I så fald skal du selvfølgelig ikke røbe noget, for det er good stuff.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hvis vi nu leger at klatrekosten får ham overbevist om at ét år i Aalborg er lykken. Hvem skal så betale de 20 mio han hiver i løn?

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Acebone »

Arsene Wenger, den glade giver.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bendtner til Åb- OT

Indlæg af 974 »

Jesper BW1100 skrev:Hvis vi nu leger at klatrekosten får ham overbevist om at ét år i Aalborg er lykken. Hvem skal så betale de 20 mio han hiver i løn?
Hvor fedt synes du det er at kalde en kvinde for klatrekosten?

Jeg undrer mig over hvorfor du nu 2 gange føler trang til at skrive sådan - kunne man ikke bare kalde folk for det de hedder :?:

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

Acebone skrev:
jonas386 skrev:I læser jo tydeligvis som fanden læser biblen.
Det er egentlig sjældent i en debat, men jeg tror faktisk, det er dig, der skal læse dit eget oprindelige indlæg igennem igen og tænke lidt ekstra over de sætninger, du har nedfældet.
jonas386 skrev:Min kilde er den samme som rygtede Lumb til AaB og Ilsø til FCM da det var aktuelt. Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre navnet, det giver sig selv.
1. Det kan alle sige.
2. Det giver faktisk ikke sig selv. Er du børsnoteret? Eller er det ved udsigten til, at der ikke kommer flere af disse rygter? I så fald skal du selvfølgelig ikke røbe noget, for det er good stuff.
Well, hvis du kan finde de gamle transfertråde på debatside.dk vil du kunne finde det.

Indtil nu har han haft ret, både mht Lumb og Ilsø. Der er, igen, ikke tale om et rygte, men mere et sammentræf, hvad er det der er så svært at forstå?
Jeg skriver endda chancen for det sker er forsvindende lille, men at drømme altid er gratis.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Lund7400 »

Jeg forstår slet ikke din anvendelse af ordet sammentræf i denne sammenhæng. Hvori består det?
Hvad enten du vil det eller ej, er din tilegnede information formateret til et rygte i det øjeblik du vælger at offentliggøre det.
Det ændrer absolut intet på, ligegyldigt hvor ivrig du så ellers er, efter at få den hevet i land eller bare omfortolket til noget bare lidt mindre naivt. Kildekritik er dit fremtidige nøgleord, og så måske lidt sund fornuft.

sebastian94
Indlæg: 251
Tilmeldt: 23. aug 2009, 16:41
Geografisk sted: Skive

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af sebastian94 »

jonas386 skrev:I læser jo tydeligvis som fanden læser biblen.
Min kilde er den samme som rygtede Lumb til AaB og Ilsø til FCM da det var aktuelt. Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre navnet, det giver sig selv.
Det er faktisk rigtigt nok.. Den samme kilde har også informationer om, at Marvin Pourié er millimeter fra et skifte tilbage til Silkeborg da talentarbejddet i FCK ikke indeholder samme kvalitet som i Silkebog. Har netop også hørt, at Danmarks smukkeste mand Allan Gaarde genoptager sin fodboldkarriere i ren Paul Scholes stil, da han ikke er tilfreds med Aab har den mest stationær og fantasiforladte midtbane i superligaen.
Kom nu ind i kampen mand? Hvor paranoid og snot dum kan man lige være og tro, at den mest griske fodboldspiller vil skifte til Aab? Ja, de er uden sammenligning Danmarks internationale fodboldflagskib, meeeen.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Kongeren82 »

jonas386 skrev:I læser jo tydeligvis som fanden læser biblen.
Det gør dine egne tydeligvis også på debatside. Kan det tænkes det er dig den er gal med? :o

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:
Acebone skrev:
jonas386 skrev:I læser jo tydeligvis som fanden læser biblen.
Det er egentlig sjældent i en debat, men jeg tror faktisk, det er dig, der skal læse dit eget oprindelige indlæg igennem igen og tænke lidt ekstra over de sætninger, du har nedfældet.
jonas386 skrev:Min kilde er den samme som rygtede Lumb til AaB og Ilsø til FCM da det var aktuelt. Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre navnet, det giver sig selv.
1. Det kan alle sige.
2. Det giver faktisk ikke sig selv. Er du børsnoteret? Eller er det ved udsigten til, at der ikke kommer flere af disse rygter? I så fald skal du selvfølgelig ikke røbe noget, for det er good stuff.
Well, hvis du kan finde de gamle transfertråde på debatside.dk vil du kunne finde det.

Indtil nu har han haft ret, både mht Lumb og Ilsø. Der er, igen, ikke tale om et rygte, men mere et sammentræf, hvad er det der er så svært at forstå?
Jeg skriver endda chancen for det sker er forsvindende lille, men at drømme altid er gratis.
Lol!!! Min ynglings gæst aabJonas folder sig ud i fuldt flor på hjemmebane og jeg først med nu!!! Øv, bøv.. Verdensklasse..

Yderligere citat debatside:
Eksil skrev:
AaB kan betale 3-5 procent af Bendtners løn, hvem forstiller du dig skal betale de resterende procenter?


Jeg forestiller mig ikke noget, jeg viderebringer blot et rygte. Han skulle dog være klar på at gå væsentligt ned i løn for at komme tilbage på rette spor. Naturligvis ikke bankelev løn, han vil stadig være langt den dyreste betalte i AaB, men der snakkes ikke en million om måneden eller det der ligner.

Igen, dette er naturligvis kun sidste udvej.

_________________
Lucas Andersen er fandeme ikke den nye Laudrup... Han er den første Lucas Andersen.


Her viderebringer Jonas som han selv udtrykker det altså et rygte?? Men jeg læser jo også bare som fanden læser biblen... Det fandme go humor:)))
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Mike80 »

Rygte eller sammentræf Jonas?! Vi forvirret.. (Se ovenfor)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Acebone »

Jeg håber bare, AaB venter med at hente Bendtner, til vi har været i Aalborg.

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

Du kan sådan set tolke det som du vil, men det er stadigvæk ikke et transferrygte som i at en spiller er på vej til en given klub. Der er, som jeg stadig har påpeget 38 gange, tale om at en sidste udvej kunne være DK. Både pga de nylige salg til udlandet via udlandet, men også pga DK har et tranfervindue der løber 24 timer ekstra ifht de fleste andre.

Af samme grund var der for et par år siden tale om Van der Vaart til FCK, han nåede dog at skrive med Tottenham hvorfor det ikke blev aktuelt.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Mike80 »

Der har da ikke meget med min tolkning på noget at gøre at du i den ene tråd slår stort op at der IKKE er tale om et rygte! (Gør enda opmærksom på at du nu gentager dig selv og skyder iøvrigt med skarpt på de folk som tvivler din troværdighed ved at udtrykke der læses bibel som fanden og bla. Bla.) I den anden tråd på hjemmebanen henviser du så, som du selv udtrykker det, blot til et rygte du viderebringer fra en meget troværdig og rigtig meget hemmelig kilde??

Igen vi forvirret?? Min tolkning nu du selv ligger op til den.. Du et pragteksemplar af en Lynge hjernevask hvor man sagtens kan bilde sig selv ind at Bendtner 2. prioritet efter det økonomiske i forhold til at underskrive ny kontrakt self. Er hans store beundring af AaB fantastiske talentarbejde!! Hehehe...

Det fakta at han er født og opvokset på Amager, hvor venner, famile, byturer, mulighed for spilletid i mesterklub med Champions league og bedre økonomi, kærestens bosted (du fortsætter selv) ALT sammen er lidt langt væk fra nordjylland! Det self. Bare luft når først han ser Lynges fantastiske ungdomsarbejde..

Hahahaha.. Stop med at gøre dig selv til grin!! Eller... Nej fortsæt bare:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

Der har da ikke meget med min tolkning på noget at gøre at du i den ene tråd slår stort op at der IKKE er tale om et rygte! (Gør enda opmærksom på at du nu gentager dig selv og skyder iøvrigt med skarpt på de folk som tvivler din troværdighed ved at udtrykke der læses bibel som fanden og bla. Bla.) I den anden tråd på hjemmebanen henviser du så, som du selv udtrykker det, blot til et rygte du viderebringer fra en meget troværdig og rigtig meget hemmelig kilde??
Nej, det gør jeg egentlig ikke, folk må tro det eller lade være, man skal bare lade være med at læse det som om at jeg skriver at Bendtner pt (altså på daværende tidspunkt) var i kontakt med AaB eller andet, for det var naturligvis ikke tilfældet. Og jeg skriver rygte da det er en ubekræftet sandhed der ikke er bekræftet af hovedpersonerne selv. Det kræver ikke den store kunnen indenfor dansk at læse det som hvad det rent faktisk er. Og selvfølgelig gentager jeg mig selv, folk forstår jo tydeligvis ikke essensen i første, anden, eller 3. omgang.

Jeg kan naturligvis ikke afsløre min kilde, det giver lidt sig selv, det ser du jo aldrig folk gøre, hverken på debatide.dk eller her på graven. Eller nogen som helst andre sider. Div medier oplyser jo heller ikke kilder når de får noget at vide. Troværdigheden må du selv bestemme, men samme kilde oplyste mig både om Lumb og Ilsø salget. Han har også været med et par andre, men det har været af anden karakter, og ikke noget der har interesseret mig synderligt (eks, Søren Berg til FCV, og Zimling til Esbjerg dengang det var)
Igen vi forvirret?? Min tolkning nu du selv ligger op til den.. Du et pragteksemplar af en Lynge hjernevask hvor man sagtens kan bilde sig selv ind at Bendtner 2. prioritet efter det økonomiske i forhold til at underskrive ny kontrakt self. Er hans store beundring af AaB fantastiske talentarbejde!! Hehehe...
Jeg kan virkelig ikke finde ud af om du troller, eller om du vitterligt bare er dum. Jeg påpeger vist flere steder at der her ikke er tænkt på det økonomiske, hvilket heller ikke er Bendtners hovedpine, men en evt ny klubs ansvar. Igen viser du at du har problemer med at læse, jeg skriver at han har fået øjnene op, og grundet AaBs salg af Helenius til PL (og FCKs til Cardiff), hvilket selvfølgelig hænger sammen med talentarbejdet. Talentarbejdet som iøvrigt gør klubben interessant for klubber i udlandet og derved også et fint udstillingsvindue. Det skal dog siges at udtalelsen fra Bendtner kom inden AaBs første opgør med Gori, hvorfor evt europæisk bold også kunne have lokket ifht andre danske klubber.
Det fakta at han er født og opvokset på Amager, hvor venner, famile, byturer, mulighed for spilletid i mesterklub med Champions league og bedre økonomi, kærestens bosted (du fortsætter selv) ALT sammen er lidt langt væk fra nordjylland! Det self. Bare luft når først han ser Lynges fantastiske ungdomsarbejde..
Har du overhovedet læst mit post? Jeg skriver at klubber som FCN og FCK selvfølgelig har langt mere interesse (sikkert også BIF, de blev dog ikke nævnt) for manden hvorfor at chancen også er forsvindende lille hvis han nu skulle være DK. Men du kan jo selv se hvilke klubber manden forhandler med for tiden. Først var det tysk sub-top hold, så et hollandsk, og nu Basel i Schweiz. Det er ikke ligefrem toppen af poppen han er ude i længere, og hvis han skal meget længere ned så er DK sikkert noget mere tillokkende end ligaer på samme niveau. Og så er Aalborg en noget mere interessant by end skodhuller som Herning Ikast eller Randers.
Hahahaha.. Stop med at gøre dig selv til grin!! Eller... Nej fortsæt bare:)
Det er nu ikke mig der er til grin, det er tilgengæld til grin at hverken du eller dine bondske medfans ikke magter at læse et indlæg, men ser et eller andet og tolker det på uhyre kreative måder. Det er fair nok i synes det er et dumt rygte, og urrealistisk, det mener jeg også selv det er (altså urrealitisk), men det gør det ikke mindre interessant ifht at poste det blandt medfans. Jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle være specielt meget til grin, jeg argumenterer for hvorfor, jeg forklarer at jeg er klar over det er urrealistisk, og jeg har realitetssans nok til at se at der findes klubber mere interessante.
Samtidig virker det til grin (nu du selv nævner det) at du skyder mig i skoene at være ophavsmanden til at AaBs ungdomsarbejde skulle være godt når det nu ikke er noget jeg har sagt, men som Bendtner har sagt i følge min kilde. Man er velkommen til at tro på det er noget jeg har fundet på, men kan ikke se hvorfor det skulle være til grin. Havde du fået stukket samme rygte er jeg 100% sikker på du havde postet det her også.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af pr0j3ct »

jonas386 skrev:Nej, det gør jeg egentlig ikke, folk må tro det eller lade være, man skal bare lade være med at læse det som om at jeg skriver at Bendtner pt (altså på daværende tidspunkt) var i kontakt med AaB eller andet, for det var naturligvis ikke tilfældet. Og jeg skriver rygte da det er en ubekræftet sandhed der ikke er bekræftet af hovedpersonerne selv. Det kræver ikke den store kunnen indenfor dansk at læse det som hvad det rent faktisk er. Og selvfølgelig gentager jeg mig selv, folk forstår jo tydeligvis ikke essensen i første, anden, eller 3. omgang.
jonas386 skrev:Hvis du læser indlægget igennem kan du også se der ikke er tale om et direkte rygte, men mere et sjovt sammentræf. Jeg understreger vist også et par gange at der er virkeligt lille sandsynlighed for det sker, hvis chancen overhovedet er det.
jonas386 skrev:Jeg har fra en rimeligt pålidelig kilde at Bendtner
Ahh.. Jonas, skal vi nu ikke lige lade en sjov historie være en sjov historie, inden du dømmer os alle til at være ude af stand til at læse. For at bruge din egen sætning, så kræver det jo ikke den store kunnen indefor dansk, at skrive hvad det rent faktisk er.

Du skriver selv det er fra en ret pålidelig kilde, du giver oven i købet eksempler på tidligere rygter der også holdte og blev til noget. Men bliver du gået lidt på klingen i dit/din rygte/historie, begynder du selv at rode rundt i rygte og sammetræf og trække lidt i land.

Jeg vil personligt mene at hvis man komme med noget fra en påligelig kilde, så er det da et rygte. Hvor sammetræf så kommer ind i billedet ved jeg ikke.

Det er et stort rygte du kom med og derfor må du da også forstå at nogle vælger ikke at tro på det, uanset din kildes troværdighed eller ej.

Men fair nok, en Bendtner til Aab , det ville være en kanon signing af jer og skulle det en dag ske, vil jeg da gerne være den første til at ønske jer tillykke. Men skulle Bendtner en dag ende i AAb, tvivler jeg på at det er grundet jeres talentarbejde, men i stedet fordi, han gerne vil tilbage og spille i rødt og hvidt ;)

Besvar