Bendtner til Åb

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Bendtner til Åb

Indlæg af Kongeren82 »

Har i mange år læst med herinde, uden dog at mene jeg havde det store at byde ind med. Den anden dag sidder jeg så stille og tjekker konkurrenternes hjemmeside (http://www.debatside.dk) og falder over flg. breaking news.: :lol:
jonas386
Titel: Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Okay, her kommer bomben. Nicklas Bendtner... Inden i tænker "vrøvl" og andet, så læs videre engang.

Jeg har fra en rimeligt pålidelig kilde at Bendtner har fået lidt af et selvtillidsknæk, eller realitetssans vil nogen måske mene herover foråret. Både fordi han stortset ikke fik spilletid i Juve, og fordi han fik karantæne fra landsholdet og derfor måske ikke er så uundværlig som han gik og troede. Dette kan også ses i de klubber han forhandler med for tiden, det er ikke kun europas top længere, langt fra.
Hvertfald, Bendtner forhandler lige nu med en 2-3 klubber fra noget blødere ligaer end PL og Serie-A, og har sagt (til min kilde) at han ikke er helt afvisende overfor et stop i DK, dette skyldes, og det er her AaB kommer ind i billedet de to nylige angriber salg til PL, og han godt kan se DK som en mellemstation mod tilbagekomsten mod de helt store ligaer. FCK er naturligvis det oplagte bud her, men tør de vente så længe? Det skal nævnes dette nødvendigvis kun er relevant for Nicklas hvis ikke der dukker noget andet op. FCN er et andet bud, men det strider imod deres transferstrategi. Den eneste klub, udover de 2 førstnævnte der er interessante for ham (ifølge min kilde) er faktisk AaB. Hvorfor spørger folk så. Simpelt det er pga vores talentarbejde og den dermed øgede interesse fra udlandet der gør Nicklas kunne se sig selv i AaB trøjen, og at en enkelt god sæson i det danske vil kunne sende ham tilbage til England.
Dermed er det selvfølgelig langt fra sikkert at Bendtner skrifter til DK, da der er bud fra andre, og mere attraktive klubber, og der er selvfølgelig også kun tale om en sidste udvej, og FCK er nok mere relevant for ham. Men ville lige dele det med jer. Tror nu heller ikke det bliver til noget, det ville overraske mig meget, men drømme er jo altid gratis.
Mht løn kunne man nok godt finde en lokal sponsor eller 3 der vil skyde i for at få sådan et navn til det nordjyske.
http://debatside.dk/viewtopic.php?f=25& ... start=1350

Mazter81
Indlæg: 350
Tilmeldt: 11. aug 2009, 22:17
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Mazter81 »

LOL

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hold kæft hvor er det stor humor!!
Bendtner har afvist Frankfurt og Malaga fordi han ikke vil gå ned i løn. Men pga. AaBs ungdomsarbejde er han villig til at ville spille et år i Aalborg. Yes sir! Den er lige i vinkel!
Det eneste der skulle kunne bekræfte dette rygte var hvis Bendtner kunne få fripas til samtlige beværtninger i Jomfru Ane Gade hver torsdag, fredag og lørdag. Så tror jeg sq ham og klatrekosten ville bide på.
Tilbage til det seriøse. Jeg har aldrig haft ham jonas386 beskyldt for at være den hurtigste knallert på molen efter hans deltagelse herinde i bl.a. talenttråden med Fischer vs. Lucas Andersen.
Men derfra og så til at kunne få sig selv til at poste noget sådant er der immervæk langt... Det er fandme sjovt; på en helt og aldeles tåkrummende og ynkelig måde.

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

Hvis du læser indlægget igennem kan du også se der ikke er tale om et direkte rygte, men mere et sjovt sammentræf. Jeg understreger vist også et par gange at der er virkeligt lille sandsynlighed for det sker, hvis chancen overhovedet er det.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Kongeren82 »

jonas386 skrev:Hvis du læser indlægget igennem kan du også se der ikke er tale om et direkte rygte, men mere et sjovt sammentræf. Jeg understreger vist også et par gange at der er virkeligt lille sandsynlighed for det sker, hvis chancen overhovedet er det.
Tro mig Jonas386, jeg har læst det igennem flere gange og det er lige sjovt hver gang :D

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

Kongeren82 skrev:
jonas386 skrev:Hvis du læser indlægget igennem kan du også se der ikke er tale om et direkte rygte, men mere et sjovt sammentræf. Jeg understreger vist også et par gange at der er virkeligt lille sandsynlighed for det sker, hvis chancen overhovedet er det.
Tro mig Jonas386, jeg har læst det igennem flere gange og det er lige sjovt hver gang :D
Det må du skam gerne synes ;)
Jeg vil så også gerne understrege her, som jeg også har gjort det på debatside.dk at det naturligvis er helt urealistisk med Bendtner, men det blot er noget Bendtner selv har sagt at HVIS han skulle tilbage til DK ville der kun være 3 interessante klubber for ham.
Der er så ting som løn osv der selvfølgelig er problemet, og at han nok har mere attraktive tilbud andre steder.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Kent »

Kongeren82 skrev:
jonas386 skrev:Hvis du læser indlægget igennem kan du også se der ikke er tale om et direkte rygte, men mere et sjovt sammentræf. Jeg understreger vist også et par gange at der er virkeligt lille sandsynlighed for det sker, hvis chancen overhovedet er det.
Tro mig Jonas386, jeg har læst det igennem flere gange og det er lige sjovt hver gang :D
Så vidt jeg har hørt, så var det heller ikke grundet lønnen, at Malaga og Frankfurt blev afvist, men grundet deres manglende talentarbejde. Bendtner kunne ikke se sig selv spille i klubber, der ikke havde talentarbejde, der var godt nok til at sende spillere til Ajax' reservehold. Vi ved jo alle, at talentarbejdet står Bendtners hjerte nært, og det er derfor han tidligere har valgt både Arsenal og Juventus. Desuden har han altid haft en drøm om at komme under Poul Erik Andreassens vinger, da han kan huske fra sin barndom hvordan han fik Erik Bo Andersen til at blomstre.

At man overhovedet kan få sig til at skrive sådan et 'rygte' er pinligt, og helt uden realitetssans - men fyldt med den nordjyske selvfedme, der mener at alt, der foregår omkring Limfjorden er verdensklasse. Det nordjyske talentarbejde har gjort at Bendtner synes AaB er interessant - det er jo så absurdt, at man ikke en gang ville forsøge sig med den 1. april.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af pr0j3ct »

Sjovt sammentræf - rimelig pålidelig kilde - pga vores talentarbejde etc.

Det er fan.. god griner det her :)

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

men fyldt med den nordjyske selvfedme, der mener at alt, der foregår omkring Limfjorden er verdensklasse
Det er tilgengæld helt åndsvagt sjovt at en mand fra Herning, der samtidig er FCM fan skriver det der. Det minder mig lidt om dengang der var en bruger herinde der beskyldte BIF for at have AGF syge og mente at de konstant var verdensmestre så snart de havde vundet 3 i træk. Det er jo ellers kendte FCM dyder, men fair nok.
Hvis du nu kendte en der tidligere havde arbejdet sammen med en topspillers agent og han fortalte dig et sådan rygte, så er jeg sikker på du nok også ville poste det herinde.

Hvis du, eller andre, kunne læse og forstå på samme tid, så ville det være mere end tydeligt at jeg flere gange understreger at det ikke skal ses som et rygte og at Bendtner på ingen måde er på vej til AaB, men blot et sjovt sammentræf.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Ravnen »

Haha. De må have nogle særdeles rige lokale sponsorer deroppe, Bendtners løn er ikke pebernødder :mrgreen:

Afsenderen må more sig kongeligt over reaktionerne ;)

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Kongeren82 »

Ravnen skrev:Haha. De må have nogle særdeles rige lokale sponsorer deroppe, Bendtners løn er ikke pebernødder :mrgreen:

Afsenderen må more sig kongeligt over reaktionerne ;)
Mon ikke Bendtner går på kompromis med lønnen, når han er så duperet over talentarbejdet Åb :-P

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Sv: Bendtner til Åb

Indlæg af PH1978 »

AaB tilhængerne er heller ikke helt med på idéen :-D

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Acebone »

HAHAHAHA!

Den anonyme, men alligevel pålidelige kilde. Bendtners skjulte kærlighed til AaB-projektet. "Her kommer bomben." Love it!

Jeg har tårer i øjnene. Seriøst, jonas, du må ikke skrive den slags. Jeg er ikke sikker på, det kan være sundt at grine så meget, som jeg lige har gjort.

Jeg synes, det er synd at pådutte AaB-fans generelt noget for dette her. Det er trods alt så langt ude af proportioner, at de fleste nordjyder må ryste på hovedet af det. Det er en ren jonas-special, men vildere og mere virkelighedsfjern, end jeg hidtil har set.

Tak for at dele den, Kongeren. Har holdt lidt sommerferie fra debatsiden, men jeg kan mærke, at jeg skal ind og kigge med igen. Den lader til at være i topform.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg er nødt til at krybe til korset og indrømme at mine anonyme kilder (læs: Påskeharen) faktisk også lige har bekræftet historien med Bendter. I samme øjemed skulle der arbejdes på en Plan B, der skal sende Fernando Torres på en lejeaftale til Aalborg. Han skulle eftersigende være skuffet over at Mourinho foretrækker Lukaku og Ba fremfor ham. Derfor skulle han se AaB med den tidligere stjerne i italiensk fodbold Allan Gaarde ved roret, som en perfekt mellemstation. Lønnen skulle øjensynligt finansieres af Gaardes forsikrings- og erstatningspenge fra sagen hvor David Nielsen invaliderede ham for livet.

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

I læser jo tydeligvis som fanden læser biblen.
Min kilde er den samme som rygtede Lumb til AaB og Ilsø til FCM da det var aktuelt. Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre navnet, det giver sig selv.

Besvar