Top 6 i superligaen 2013/14

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tror på nuværende tidspunkt på, at Fcm og sønderjyskE ender i top 6 i denne sæson. Det bliver spændende at følge.
Men hvis der ryger 3-4 fcm-spillere i dette transfer vindue, så kan det pludselig se meget anderledes ud.

Byd ind med jeres gæt på top 6

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af Jesper BW1100 »

1. FCK
2. FCN
3. EFB
4. RFC
5. FCM
6. AaB
7. SønderjyskE
8. OB
9. AGF
10. Brøndby
11. FCV
12. VFF

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af Acebone »

Det bliver interessant at se AGF-FCN i aften. Det er en kamp, Nordsjælland plejer at vinde, men jeg har ikke den store fidus til deres forsvar længere. Som det ser ud nu, er jeg slet ikke sikker på, de bliver top 2 igen. Subtoppen bliver mere tæt i år, tænker jeg.

Når transfervinduet stadig kører, er det nærmest umuligt at spå om. Et friskt bud på Superligaen 13/14:

1. FCK
2. EfB
3. RFC
4. FCN
5. FCM
6. AaB
7. AGF
8. SE
9. OB
10. VFF
11. BIF
12. FCV

Ud over FCK, er der dog ikke noget, jeg vil lægge mig fast på. Der kommer helt sikkert overraskelser.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af Acebone »

Fortjent 2-1 til AGF. Nordsjælland er ikke det samme hold, de har været de sidste par sæsoner. Det bliver noget af en opgave for Hjulmand at få skabt noget harmonisk ud af en så ændret trup. Jeg tror ikke på et godt efterår for dem.

Badcompany
Indlæg: 153
Tilmeldt: 8. jun 2011, 10:35

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af Badcompany »

Jeg er optimist i år.

1. FCM
2. FCK
3. Randers
4. FCN
5. Esbjerg
6. Aab

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af Ravnen »

Det er svært at konkludere noget ud fra sølle tre kampe, men FCK og FCN ligner ikke hold som skal dominere ligaen dette efterår, og det åbner op for at andre klubber kan komme til fadet. Det er måske også i det lys, at Steinlein i dag fjernede "Alt til salg"-skiltet, for vi er absolut et af de hold som har mulighed for at gøre os gældende i toppen.
Jeg tror heller ikke på OB, som hænger fast i "Troels Bech"-effekten.

Men meget kan jo ske.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Det er svært at konkludere noget ud fra sølle tre kampe, men FCK og FCN ligner ikke hold som skal dominere ligaen dette efterår, og det åbner op for at andre klubber kan komme til fadet. Det er måske også i det lys, at Steinlein i dag fjernede "Alt til salg"-skiltet, for vi er absolut et af de hold som har mulighed for at gøre os gældende i toppen.
Jeg tror heller ikke på OB, som hænger fast i "Troels Bech"-effekten.

Men meget kan jo ske.
Tror du får ret angående Ob, Kadrii ude 1/2 år med korsbåndsskade, så absolut deres bedste spiller i efteråret.
http://www.bold.dk/nyt/Trist-OB-melding ... -halvt-aar

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Top 6 i superligaen 2013/14

Indlæg af Acebone »

Synd for Kadrii, må man sige. Jeg tror også, OB får alvorligt svært ved at erstatte ham i efteråret. Nu gik det ellers lige fornuftigt for dem.
1. FCM
2. FCK
3. Randers
4. FCN
5. Esbjerg
6. Aab
Al ære værd med en smule optimisme, men skal vi ikke se, om vi overhovedet kan holde sammen på truppen, til transfervinduet smækker i?

Hvis alt går op i en højere enhed, vil jeg mene, vi kan håbe på medaljer. Men et raskt salg af et par profiler kan gøre vores hold meget, meget sårbart. Jeg kan ikke huske, hvornår et mesterhold har haft en så tynd trup, som vi har. Et mesterhold skal kunne holde til de skader og karantæner, der kommer i løbet af sæsonen. Kan vi det?

Jeg tror stadig på FCK som mester. Jeg vil vove at påstå, at de kan nå at købe sig ud af det, selvom det ikke bliver kønt.

Besvar