Talenter i Norden.

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

Kalder AaB Jonas!

http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/dans ... e-talenter

Kan jo deaværre ikke længere hente din famøse talent liste for nordiske talenter frem men mener du kun du have Victor på en 8. Plads? Der må du sku tage affære.. Det da en skandale at så anerkendt et magasin kan have Victor i top 50 når de samtidigt totalt overser Nordens 2. Største talent (måske der største men man er vil beskeden) i Lucas! Sys du burde skrive til magasinet og ikke mindst Ajax som også har overset ham i deres cl trup.. ;) (og før du svarer så havde han som du siger nok stensikkert været med hvis kontrakt forholdene havde været iorden)

Kan du ikke poste din talent liste igen?

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af jonas386 »

Well, nu mener jeg også jeg fremhævede at Viktor var blandt de største, mener også jeg havde ham længere op end nummer 8, kan dog ikke finde den.
Desuden kunne Ajax ikke hive Lucas med da de ikke har skrevet under med ham endnu, han skriver først under på Torsdag hvor han bliver 18.

Nu har jeg ikke set listen, og kan derfor ikke kommentere på den, ligeledes giver det fin mening at Fischer er med frem for Lucas, det er jo ikke ligefrem fordi AaB/suppen får den store opmærksomhed udenfor DK, her er Æresdivisionen logisk nok noget mere promoveret. Lucas synes jeg i øvrigt har vist mere end Fischer, Lucas var, indrømmet, ikke noget at råbe hurra for i foråret, mens han har løftet sit spil betydeligt her i pausen hvor han jo også har været medvirkende til det flotte AaB spil. Om vi så kan holde niveauet heroppe tvivler jeg mere på.

Jeg er i øvrigt ikke i tvivl om Fischer nok får spilletid før Lucas i Ajax, men det er jo også kun logisk, han har jo været i klubben længere tid og kender systemet osv. Men utvivlsomt 2 kæmpetalenter som vi er mere end heldige at være vidner til på samme tid. De er ikke søskende, men mener ikke vi har haft 2 så åbenlyse talenter siden Laudrup brødrende brillerede på landsholdet.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

Hvorfor er denne tråd blevet reduceret til kun 2 indlæg nu? Indeholdte jo en verdensklasse analyse hvor AaB Jonas rangerede Nordens største talenter bla. Repræsenteret med stortalentet Lucas Andersen på en flot 2. Plads og der var også blevet plads til det lidt mere beskedne talent victor Fischer som befandt sig omkring nr. 8.

Denne tråd var så oplagt at skulle følges op på? Er der nogen som kan redde tidligere indlæg eller er de væk for good??

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af jonas386 »

Det var slet ikke i den her tråd. Så det er nok derfor.
Jeg mener stadig at Fischer er dygtig, men at han er overhypet og usynlig i 90% af tiden. Han mangler overblik, men det kommer nok med alderen. Han har fået et plus i min bog efter straffesparket mod Armenien, men resten af tiden (med bold) søgte han egen chance fremfor at spille en bedre placeret medspiller.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:Det var slet ikke i den her tråd. Så det er nok derfor.
Jeg mener stadig at Fischer er dygtig, men at han er overhypet og usynlig i 90% af tiden. Han mangler overblik, men det kommer nok med alderen. Han har fået et plus i min bog efter straffesparket mod Armenien, men resten af tiden (med bold) søgte han egen chance fremfor at spille en bedre placeret medspiller.
Ok. Kan du huske hvad tråden fra dengang hedder? Ja, jeg self. Ikke overrasket over din holdning omkring Fischer og faktisk ligenøjagtigt derfor tråden fra dengang er så vigtig for mig! For den fortæller om noget rigtig godt hvad man er oppe imod når man kaster sig i en "debat" med dig:) (sammen med dit nye stjerneskud af en tråd "Bendtner rygtet")

Men lad os opsummere på hvad du indtil videre er oppe imod i vores Lucas vs. Fischer:

De begge årgang 94.

Her er fjolserne foruden undertegnede og resten af os bønder her i fc muh!

Frank de boer: Antal førsteholdskampe for Ajax taler for sig selv?

Morten Olsen: Havde enda Lucas Andersen med på ligalandsholdet så burde have set talentet og udtaget ham istedet??

World soccer magasin:
http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/dans ... e-talenter

Tidligere Ajax profil og holdkammerat for begge Tony alderwiereld:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... til-madrid
(Dumt at anbefale det dyrere alternativt for tror godt Lucas kunne købes fri og Christian Eriksen stadig ville være dk's dyreste)

Det må føles mærkeligt at alle andre tager så meget fejl når nu din vurdering er så klar eller hvad tænker du Jonas?

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

Og så glemte jer også lige de her fjolser:

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/04/11/141315.htm

Kan lige så godt udstille os alle sammen i på én gang:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev: Ok. Kan du huske hvad tråden fra dengang hedder?
Desværre, ingen anelse.
Ja, jeg self. Ikke overrasket over din holdning omkring Fischer og faktisk ligenøjagtigt derfor tråden fra dengang er så vigtig for mig! For den fortæller om noget rigtig godt hvad man er oppe imod når man kaster sig i en "debat" med dig:) (sammen med dit nye stjerneskud af en tråd "Bendtner rygtet")
Jeg har intet mod Fischer, og jeg håber ham alt det bedste i Ajax, jeg synes bare stadig han er for en-øjet (eller hvad man skal sige) når han har bolden. Det minder mest af alt om Ronaldo i starten af United. Masser af gå på mod, og iver for at vise hvad han kan, men for det meste bliver der et træk eller 2 for meget, og det ender ud i sandet, og det er ærgeligt, for med et lidt bedre overblik ville han kunne spille en medspiller fri, og en chance ville have været opstået. Istedet ender det i ingenting. Og det er synd. Han gjorde det mod Malta, mod Armenien, i Ajax og han gjorde det under U-17 VM. Men det kommer jo nok. Indimellem ender det dog godt, og det ser helt vanvittig ud, men for det meste ender det i intet.
Bendtner rygtet var nu godt nok, men det blev aldrig aktuelt for ham at skifte tilbage til dansk fodbold. FCK og/eller BIF havde nok været foretrukket langt over AaB, som naturligvis heller ikke ville have økonomien til en sådan transfer.

Men lad os opsummere på hvad du indtil videre er oppe imod i vores Lucas vs. Fischer:

De begge årgang 94.

Her er fjolserne foruden undertegnede og resten af os bønder her i fc muh!
Frank de boer: Antal førsteholdskampe for Ajax taler for sig selv?
Både ja, og nej. Det er normal kotume i Ajax at man venter et år før man bliver kørt helt ind på førsteholdet, og Fischer kom til Ajax et år før, og Lucas er udset en del spilletid denne sæson. Det var også planen lige inden sidste sæson sluttede men små skader kom i vejen.
Morten Olsen: Havde enda Lucas Andersen med på ligalandsholdet så burde have set talentet og udtaget ham istedet??
Fischer spiller fast, det giver god mening. Andet ville være mærkeligt.
Det er en mening, ligesom jeg har min, det er dog logisk Fischer er højt på den liste da han spillede fast for Ajax på det givende tidpunkt. Hypen omkring ham er simpelthen større.
Tidligere Ajax profil og holdkammerat for begge Tony alderwiereld:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... til-madrid
(Dumt at anbefale det dyrere alternativt for tror godt Lucas kunne købes fri og Christian Eriksen stadig ville være dk's dyreste)
Det er to forskellige spilletyper. Hvis Atletico mangler en kant spiller der er meget direkte i sit spil vil det være decideret dumt at hente Lucas. Hvis de derimod manglede en 10'er (og der kun var Fischer og Lucas at vælge imellem) ville jeg til hver en tid foretrække Lucas over Fischer.
Man behøver ikke være ekspert for at se det er to helt forskellige spillertyper der er tale om med hver deres spidskompetencer.
Det må føles mærkeligt at alle andre tager så meget fejl når nu din vurdering er så klar eller hvad tænker du Jonas?
Ifht hvad? De Boer har flere gange udtalt at Lucas er et helt utroligt talent, og kan nogle helt vilde ting. Og her snakker vi altså om en mand der har spillet på hold med en fyr som Dennis Bergkamp, eller Clarence Seedorf, i rigtigt mange år, mon ikke der skal en smule til for at lade ham stå tilbage med åben mund?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... s-andersen

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af jonas386 »

Jeg må iøvrigt indrømme jeg nyder vores små sammenstød/debatter Mike. Selvom vi er uenige holder du dem på et, forholdsvist, sagligt niveau. Det letter jeg på hatten for. Også selvom du sikkert ikke bryder dig om mig :)

Vi bliver sikkert sjældent enige, men en god debat skal man aldrig kimse af.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Administrator »

@jonas

Du vil altså have Fischer "rettet ind til højre" for at blive en af mængden?

Man kan altid lære en angriber at aflevere, men man kan ikke lære ham at ville score mål.

Når han bliver ældre, vil han nyde godt af den erfaring han får ved alle sine forgæves forsøg på at drible forbi en modstander, men ting tager tid.

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af jonas386 »

Du vil altså have Fischer "rettet ind til højre" for at blive en af mængden?
Nej, han er en frisk type, og en anderledes type, det skal der også være plads til, men mere blik for sine medspillere ville ikke skade.
Man kan altid lære en angriber at aflevere, men man kan ikke lære ham at ville score mål.
Både og. Nogle angribere har hele pakken mht overblik, målfarlighed osv. De fleste andre har et par spidskompetencer. Fischer mangler overblik, jeg er ikke i tvivl om hans afleveringer er fine, men det er overblikket der mangler, og det er ikke noget man bare lærer. Det kan selvfølgelig læres, men det er meget svært. Man kan så håbe resten af hans evner kommer til at veje op for dette. Nu ved jeg ikke om du så U/17 EM for et par år siden, men her sad man for det meste og tænkte "Hvad har Ajax dog betalt 10 millioner for her?" mens han andre gange viste sine kvaliteter. Han spillede ikke dårligt, han var bare meget en-sporet i sit spil. Selvfølgelig, hvis han får puttet denne del på sit spil er der ingen tvivl om han kan nå virkelig langt. Men som det er nu skal han helst ikke videre fra Ajax før han har fået det lært lidt bedre hvertfald. Jeg ved ikke om det er noget man skal ligge noget i, men i sidste kamp var han på bænken alle 90 minutter, var der tale om en skade, eller?
Når han bliver ældre, vil han nyde godt af den erfaring han får ved alle sine forgæves forsøg på at drible forbi en modstander, men ting tager tid.
Forhåbentligt, men jeg er bare ikke sikker på det er noget han kommer til at lære mens han er i Ajax, og så bliver det måske for sent. Men jeg håber da han får bygget den del på.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:
Mike80 skrev: Ok. Kan du huske hvad tråden fra dengang hedder?
Desværre, ingen anelse.

Øv.. Andre som kan huske den? For kan heller ikke finde den når jeg søger dine indlæg frem:(
Ja, jeg self. Ikke overrasket over din holdning omkring Fischer og faktisk ligenøjagtigt derfor tråden fra dengang er så vigtig for mig! For den fortæller om noget rigtig godt hvad man er oppe imod når man kaster sig i en "debat" med dig:) (sammen med dit nye stjerneskud af en tråd "Bendtner rygtet")
Men lad os opsummere på hvad du indtil videre er oppe imod i vores Lucas vs. Fischer:

De begge årgang 94.

Her er fjolserne foruden undertegnede og resten af os bønder her i fc muh!
Frank de boer: Antal førsteholdskampe for Ajax taler for sig selv?
Både ja, og nej. Det er normal kotume i Ajax at man venter et år før man bliver kørt helt ind på førsteholdet, og Fischer kom til Ajax et år før, og Lucas er udset en del spilletid denne sæson. Det var også planen lige inden sidste sæson sluttede men små skader kom i vejen.

Ja, Fischer blev hentet et år før men blev først indlemmet i senior førsteholdstruppen 1/7-12 altså én måned før de hentede Lucas. Han havde udelukkende spillet ungdomsfodbold i klubben op til. Forskellen er iøvrigt at man trods alt med Victor måtte forvente en længere indkøring, da han modsat Lucas ikke havde vist sit værd på højeste niveau, da Ajax købte ham.
Det er en mening, ligesom jeg har min, det er dog logisk Fischer er højt på den liste da han spillede fast for Ajax på det givende tidpunkt. Hypen omkring ham er simpelthen større.

Det jo netop det sjove! VI har hver vores mening men der bare mange flere af de ikke klubfarvede som deler MIN holdning,! ja, tingene hænger tit sammen som du siger som Feks kan udlede denne: Større hype (fordi) fast spilletid (fordi) bedre spiller (fordi) større talent;)
Tidligere Ajax profil og holdkammerat for begge Tony alderwiereld:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... til-madrid
(Dumt at anbefale det dyrere alternativt for tror godt Lucas kunne købes fri og Christian Eriksen stadig ville være dk's dyreste)
Det er to forskellige spilletyper. Hvis Atletico mangler en kant spiller der er meget direkte i sit spil vil det være decideret dumt at hente Lucas. Hvis de derimod manglede en 10'er (og der kun var Fischer og Lucas at vælge imellem) ville jeg til hver en tid foretrække Lucas over Fischer.
Man behøver ikke være ekspert for at se det er to helt forskellige spillertyper der er tale om med hver deres spidskompetencer.

Hvis atl. Madrid bruger 112 mio på en 19 årig spiller fra ajax med 26 førsteholdskampe køber de ham pga. Udviklingspotentialet og talentet og ikke fordi de lige nu mangler en venstre kant spiller.. Come on??! Mundgejl...
Det må føles mærkeligt at alle andre tager så meget fejl når nu din vurdering er så klar eller hvad tænker du Jonas?
Ifht hvad? De Boer har flere gange udtalt at Lucas er et helt utroligt talent, og kan nogle helt vilde ting. Og her snakker vi altså om en mand der har spillet på hold med en fyr som Dennis Bergkamp, eller Clarence Seedorf, i rigtigt mange år, mon ikke der skal en smule til for at lade ham stå tilbage med åben mund?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... s-andersen
Ja, synd Ronald (som kommer med udtagelsen) ikke er førsteholdstræner i Ajax men talenttræner når nu han ser dette kæmpe talent:) Ajax har lige solgt Eriksen og det præcist ét år siden de hentede Lucas! Vi ses i denne tråd igen om 6 mdr. Til videre evaluering.. Ikke flere undskyldninger:)

Ps. Må konstatere min citeren i denne tråd ikke er super lykkes så håber du kan finde rundt i det stadig:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af jonas386 »

Citeringen fungerer ikke helt nej, men jeg tror det går. Prøver at hive det ud du skriver.
Ja, Fischer blev hentet et år før men blev først indlemmet i senior førsteholdstruppen 1/7-12 altså én måned før de hentede Lucas. Han havde udelukkende spillet ungdomsfodbold i klubben op til. Forskellen er iøvrigt at man trods alt med Victor måtte forvente en længere indkøring, da han modsat Lucas ikke havde vist sit værd på højeste niveau, da Ajax købte ham.
Lucas spiller pt med reserverne (som spiller i næstbedste række) og har nu scoret 3 mål i 2 kampe. Hvordan hans spil har været ved jeg dog ikke, men planen med Lucas er at køre ham ind henover den her halvsæson da der har været nogle problemer mht at flytte til Holland og sådan. Noget Fischer dog har været noget bedre til.

Fischer er dog henvist til bænken lige pt, var bænket i sidste runde (inden landsholdspausen) og forventes at være bænket i morgen også. Jeg går udfra det netop er fordi han er lidt for usynlig når han spiller, bortset fra momenter.
Det jo netop det sjove! VI har hver vores mening men der bare mange flere af de ikke klubfarvede som deler MIN holdning,! ja, tingene hænger tit sammen som du siger som Feks kan udlede denne: Større hype (fordi) fast spilletid (fordi) bedre spiller (fordi) større talent;)
Der er også en milliard eksperter der mener at Frederik Holst er et mega talent og at Brøndby blander sig i medalje kampen i år. Så at mange mener det ser jeg ikke som en kvalitet. Fischer er en sjælden type, især i dansk fodbold, og derfor er det klart han slår hurtigere igennem.
Hvis atl. Madrid bruger 112 mio på en 19 årig spiller fra ajax med 26 førsteholdskampe køber de ham pga. Udviklingspotentialet og talentet og ikke fordi de lige nu mangler en venstre kant spiller.. Come on??! Mundgejl...
Jeg tror godt du kan være ret sikker på at hvis Atletico smider 112+ millioner for en spiller er han udset en plads som fast mand. Udviklingen også selvfølgelig, men det er altså også med en forventning at han kan gøre sig i start-11'eren med det samme.
Ja, synd Ronald (som kommer med udtagelsen) ikke er førsteholdstræner i Ajax men talenttræner når nu han ser dette kæmpe talent:) Ajax har lige solgt Eriksen og det præcist ét år siden de hentede Lucas! Vi ses i denne tråd igen om 6 mdr. Til videre evaluering.. Ikke flere undskyldninger:)
Arh ja, forkert De Boer, pointen er dog den samme. Nemlig at han mener at Lucas er noget helt utroligt. Vejen til førsteholdet er ikke vanvittig lang, problemet er lidt at man har hentet Bojan, og han virker til at have lang snor på trods af han gør det decideret ringe. Der er dog heller ikke nogen dansker der kommer til at overtage for Eriksen, selvom både Fischer og Lucas har sagt de er klar til at tage pladsen.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:Citeringen fungerer ikke helt nej, men jeg tror det går. Prøver at hive det ud du skriver.
Ja, Fischer blev hentet et år før men blev først indlemmet i senior førsteholdstruppen 1/7-12 altså én måned før de hentede Lucas. Han havde udelukkende spillet ungdomsfodbold i klubben op til. Forskellen er iøvrigt at man trods alt med Victor måtte forvente en længere indkøring, da han modsat Lucas ikke havde vist sit værd på højeste niveau, da Ajax købte ham.
Lucas spiller pt med reserverne (som spiller i næstbedste række) og har nu scoret 3 mål i 2 kampe. Hvordan hans spil har været ved jeg dog ikke, men planen med Lucas er at køre ham ind henover den her halvsæson da der har været nogle problemer mht at flytte til Holland og sådan. Noget Fischer dog har været noget bedre til.

Fischer er dog henvist til bænken lige pt, var bænket i sidste runde (inden landsholdspausen) og forventes at være bænket i morgen også. Jeg går udfra det netop er fordi han er lidt for usynlig når han spiller, bortset fra momenter.

Fischer har spillet 5 af 6 kampe fra start i denne sæson og var også i start 11 seneste kamp d. 14 mod Zwolle. Eneste start på bænken var mod Groningen forud for landskampen som du siger. Mht. hvorvidt han starter eller ikke imorgen mener jeg også der skal et taktisk aspekt ind over. Jeg kunne sagtens se Fischer blive omfret for en mere defensiv orienteret spiller ude mod Barcelona.
Det jo netop det sjove! VI har hver vores mening men der bare mange flere af de ikke klubfarvede som deler MIN holdning,! ja, tingene hænger tit sammen som du siger som Feks kan udlede denne: Større hype (fordi) fast spilletid (fordi) bedre spiller (fordi) større talent;)
Der er også en milliard eksperter der mener at Frederik Holst er et mega talent og at Brøndby blander sig i medalje kampen i år. Så at mange mener det ser jeg ikke som en kvalitet. Fischer er en sjælden type, især i dansk fodbold, og derfor er det klart han slår hurtigere igennem.

Ok? Jeg syntes nu ellers hypen omkring højreback positionen i dk. pt. ligger i Esbjerg (helt fortjent) Men hvis du mener at kan henvise til en mia. eksperter som mener dette må du gerne smide bare et par link for det lyder spændende.
Hvis atl. Madrid bruger 112 mio på en 19 årig spiller fra ajax med 26 førsteholdskampe køber de ham pga. Udviklingspotentialet og talentet og ikke fordi de lige nu mangler en venstre kant spiller.. Come on??! Mundgejl...
Jeg tror godt du kan være ret sikker på at hvis Atletico smider 112+ millioner for en spiller er han udset en plads som fast mand. Udviklingen også selvfølgelig, men det er altså også med en forventning at han kan gøre sig i start-11'eren med det samme.

Ja, men pointen er nu også at en topklub i spanien mener Victor Fischer lige nu er værd at smide omkring 112 mio kroner efter. Enda på bagrund af en anbefaling fra en tidliogere holdkammerat. Jeg ret overbevist om at selv du ikke kan se dem smide 112 mio efter Lucas andersen, selvom det var præcis hans position de søgte en spiller til?! Eller ok du kan måske rent faktisk godt se dem gøre det nu jeg tænker nærmere, men det ihvertfald her alle os andre har lidt svært ved at se det ske...
Ja, synd Ronald (som kommer med udtagelsen) ikke er førsteholdstræner i Ajax men talenttræner når nu han ser dette kæmpe talent:) Ajax har lige solgt Eriksen og det præcist ét år siden de hentede Lucas! Vi ses i denne tråd igen om 6 mdr. Til videre evaluering.. Ikke flere undskyldninger:)
Arh ja, forkert De Boer, pointen er dog den samme. Nemlig at han mener at Lucas er noget helt utroligt. Vejen til førsteholdet er ikke vanvittig lang, problemet er lidt at man har hentet Bojan, og han virker til at have lang snor på trods af han gør det decideret ringe. Der er dog heller ikke nogen dansker der kommer til at overtage for Eriksen, selvom både Fischer og Lucas har sagt de er klar til at tage pladsen.
Bojan har floppet overalt og HVIS Lucas er så god som de giver udtryk for kan Bojan vel ikke holde ham ude på sigt?? iøvrigt er Bojan vel ligeså meget en trussel i start 11 til Victor.

Flytning, Bojan, 1,5års indkøring... Ja, der mange svar for hvorfor Lucas endnu ikke stråler på 1. holdet.. I virkeligheden? Han har endnu ikke niveau for ingen træner på eliteniveau stiller med spillere som er dårligere end dem de holder ude.. Længere er den jo ikke!:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Mike80 »

http://www.bt.dk/fodbold/viktor-fischer ... golden-boy

Det må jo så umiddelbart betyde at Lucas Andersen befinder sig et sted mellem nr. 5-8?! Jonas?

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Talenter i Norden.

Indlæg af Noe »

Manden som ikke er den nye Laudrup, men den første Lucas Andersen er åbenbart skarp nok til at sidde på bænken mod et amatørhold: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... illeputter ;)

Spøg til side, jeg håber virkelig at Lucas Andersen slår igennem. Vi er en så lille fodboldnation, at vi ikke har råd til at smide store talenter på gaden. Desværre ser det ud til, at han har mere end svært ved at sætte sig igennem. Bekymrende, for han får vel ikke bedre betingelser end i netop Ajax? Det ser ud til, at de lokale fans har opgivet ham, men så igen; vi kender jo fans ;)

Besvar