Debatside.dk

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Debatside.dk

Indlæg af Steffen am »

Noe skrev:
12. jul 2018, 11:54
En bitter, men dog velskrevet stemningsrapport fra det Nordjyske. Man må sige, at Gaarde langsomt men sikkert har plantet ÅB ubehjælpeligt fast med begge ben i leverpostejen, siden hans lucky punch i 14.

https://bloodyriffsandrushes.wordpress. ... sonoptakt/
Haha, fremragende skriv :lol:

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Debatside.dk

Indlæg af oros »

Noe skrev:
12. jul 2018, 11:54
En bitter, men dog velskrevet stemningsrapport fra det Nordjyske. Man må sige, at Gaarde langsomt men sikkert har plantet ÅB ubehjælpeligt fast med begge ben i leverpostejen, siden hans lucky punch i 14.

https://bloodyriffsandrushes.wordpress. ... sonoptakt/
Hmm... Det er jo let nok at forstå mismodet. Men er det nu ikke bare, som det plejer at være? I '95 og '98 var de på pletten, da BIF var nede i en bølgedal. I '08 og '14 hang FCK med mulen. Så de har været heldige med den rette blanding af erfaring og talent, når københavnerne har skrantet, og forstået at udnytte det. Og det er slet ikke så let og derfor al ære værd. :!:
Det er bare helt almindeligt for Aalborg. De lyser op som et nødblus, når SL er i havsnød. Man kunne også fristes til at kalde dem en fis i en hornlygte! :oops:

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatside.dk

Indlæg af Noe »

oros skrev:
Noe skrev:
12. jul 2018, 11:54
En bitter, men dog velskrevet stemningsrapport fra det Nordjyske. Man må sige, at Gaarde langsomt men sikkert har plantet ÅB ubehjælpeligt fast med begge ben i leverpostejen, siden hans lucky punch i 14.

https://bloodyriffsandrushes.wordpress. ... sonoptakt/
Hmm... Det er jo let nok at forstå mismodet. Men er det nu ikke bare, som det plejer at være? I '95 og '98 var de på pletten, da BIF var nede i en bølgedal. I '08 og '14 hang FCK med mulen. Så de har været heldige med den rette blanding af erfaring og talent, når københavnerne har skrantet, og forstået at udnytte det. Og det er slet ikke så let og derfor al ære værd. :!:
Det er bare helt almindeligt for Aalborg. De lyser op som et nødblus, når SL er i havsnød. Man kunne også fristes til at kalde dem en fis i en hornlygte! :oops:
Du har bestemt en pointe ifht. ÅB her. For mig at se, er det bare blevet meget sværere for dem at lave nummeret igen. Pt. har vi tre klubber, som skal dumme sig, hvorimod det tidligere kun var FCK. Derudover ser jeg slet ikke det antal talenter (ej heller kvalitetstalenter), som de tidligere har produceret.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Debatside.dk

Indlæg af oros »

Noe skrev:
14. jul 2018, 13:31
oros skrev:
Noe skrev:
12. jul 2018, 11:54
En bitter, men dog velskrevet stemningsrapport fra det Nordjyske. Man må sige, at Gaarde langsomt men sikkert har plantet ÅB ubehjælpeligt fast med begge ben i leverpostejen, siden hans lucky punch i 14.

https://bloodyriffsandrushes.wordpress. ... sonoptakt/
Hmm... Det er jo let nok at forstå mismodet. Men er det nu ikke bare, som det plejer at være? I '95 og '98 var de på pletten, da BIF var nede i en bølgedal. I '08 og '14 hang FCK med mulen. Så de har været heldige med den rette blanding af erfaring og talent, når københavnerne har skrantet, og forstået at udnytte det. Og det er slet ikke så let og derfor al ære værd. :!:
Det er bare helt almindeligt for Aalborg. De lyser op som et nødblus, når SL er i havsnød. Man kunne også fristes til at kalde dem en fis i en hornlygte! :oops:
Du har bestemt en pointe ifht. ÅB her. For mig at se, er det bare blevet meget sværere for dem at lave nummeret igen. Pt. har vi tre klubber, som skal dumme sig, hvorimod det tidligere kun var FCK. Derudover ser jeg slet ikke det antal talenter (ej heller kvalitetstalenter), som de tidligere har produceret.
I '14 nød de i øvrigt også godt af en stærkt skadesplaget Midtjysk trup, selvom mange bedst husker FCKs skader. Mellem mesterskaberne har de, så vidt jeg lige husker, ikke hentet medaljer overhovedet. Husker jeg galt?
Når man så lige lader disse fakta synke ind, kan man egentlig godt forstå mindreværdskomplekserne, synes jeg.
I øvrigt har de fortsat ikke fundet anledning til at hade FCM siden 24/6. Gad vide om det ikke er rekord?

Nå, men de er jo en ægte cricket- og indvandreklub af 188?, fusioneret med nogle boldspillere i 1906 ved en ægte jomfrufødsel.

Velbekomme!

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Debatside.dk

Indlæg af Mike80 »

oros skrev:
14. jul 2018, 14:04
Noe skrev:
14. jul 2018, 13:31
oros skrev: Hmm... Det er jo let nok at forstå mismodet. Men er det nu ikke bare, som det plejer at være? I '95 og '98 var de på pletten, da BIF var nede i en bølgedal. I '08 og '14 hang FCK med mulen. Så de har været heldige med den rette blanding af erfaring og talent, når københavnerne har skrantet, og forstået at udnytte det. Og det er slet ikke så let og derfor al ære værd. :!:
Det er bare helt almindeligt for Aalborg. De lyser op som et nødblus, når SL er i havsnød. Man kunne også fristes til at kalde dem en fis i en hornlygte! :oops:
Du har bestemt en pointe ifht. ÅB her. For mig at se, er det bare blevet meget sværere for dem at lave nummeret igen. Pt. har vi tre klubber, som skal dumme sig, hvorimod det tidligere kun var FCK. Derudover ser jeg slet ikke det antal talenter (ej heller kvalitetstalenter), som de tidligere har produceret.
I '14 nød de i øvrigt også godt af en stærkt skadesplaget Midtjysk trup, selvom mange bedst husker FCKs skader. Mellem mesterskaberne har de, så vidt jeg lige husker, ikke hentet medaljer overhovedet. Husker jeg galt?
Når man så lige lader disse fakta synke ind, kan man egentlig godt forstå mindreværdskomplekserne, synes jeg.
I øvrigt har de fortsat ikke fundet anledning til at hade FCM siden 24/6. Gad vide om det ikke er rekord?

Nå, men de er jo en ægte cricket- og indvandreklub af 188?, fusioneret med nogle boldspillere i 1906 ved en ægte jomfrufødsel.

Velbekomme!
Det jo helt vildt så stille den tråd er blevet!? Sjovt med tanke på hvor mange gange, man har hørt plastik -og medløber FCM henvisninger, når mindreværdet kammede over. Det loyalitets argument er da det vildeste selvmål, når man nu kan se tidligere stor debatører fuldstændigt have trukket sig ud af forumet.

Aab har jo aldrig imponeret talentmæssigt?!! De blev i 2014 nødtvunget til at spille alt inkl. ungdom, da ejerkredsen lukkede kassen. Jeg med på at der i kølvandet på den tvungne lukning for et ekstremt overbrug blomstrede udemærkede superliga profiler op som Kusk, Thomsen og Helenius. Men ligesom jeg skrev i debatten på Debatside.dk dengang har den vil aldrig rigtig kunne måle sig med FCM både hvad angår kontinuerlitet på talenter, samt ikke mindst spillere som også kan bevise sig når kampen skal tages op uden for Nordjylland og omegn. Vi har alle dage været en klasse over Aab hvad angår talentudviking. Over 200 mio indtjening på egenudviklede spillere siden akademiet start er vel det bedste argument.

De 2 største Aab talenter blev solgt for peanuts og kunne såmænd ikke engang slå til i FCK, mens den 3. Nu spiller mere eller mindre fast i OB. De havde en fint onside indslag, men hele Aab talent hypen var en stor joke som et samlet debatside.dk åd råt!

Ligesom der allerde er påpeget, har man jo erkendt, at alle dommedagsprofitierne omkring FCM, nok ikke holder alligevel. Med den indtjening vi laver lige pt. Er der nok heller ikke længere automatisk 5-6 debatører, som klapper om kap når et enkelt tågehorn formår, at skrive sugardaddy/købeklub pakket ind i børnegloser og luderretorik. Så forståeligt og forventligt at tråden er gået død i det omfang vi nu ser. Vi er en anden liga, så det føles nok bedre, at tilkendegive at man ikke længere har FCM had, men nu blot synes vi er ligegyldige! Hvis man altså ikke bare går helt i skjul og holder sig væk i bedste kujon stil.

Tro mig når Aab igen får et minimum af succes og FCM igen møder modgang vil debatside.dk, og specifikt "hvorfor hade FCM" igen blomstrer op med genvundet overskud og klippe klister regneark, der beviser både det ene og det andet anti FCM.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Debatside.dk

Indlæg af THenry »

Tog lige et kig på, hvad holdningen i AAB-land er ift. Priske som potentiel ny chef i Nordens Paris. Flere mener, at han kan give dem et skud vinderinstinkt og ser det som positivt, at han kommer fra en klub med 2 mesterskaber på de sidste 4 år. Sjældent har man vel læst den slags positive udsagn om FCM eller folk på kontrakt i FCM :lol:
http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t ... &start=840

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Debatside.dk

Indlæg af Jesper BW1100 »

THenry skrev:
1. dec 2018, 18:15
Tog lige et kig på, hvad holdningen i AAB-land er ift. Priske som potentiel ny chef i Nordens Paris. Flere mener, at han kan give dem et skud vinderinstinkt og ser det som positivt, at han kommer fra en klub med 2 mesterskaber på de sidste 4 år. Sjældent har man vel læst den slags positive udsagn om FCM eller folk på kontrakt i FCM :lol:
http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t ... &start=840
Det kan blive småt for enhver. Åbenbart også i Aalborg ;-)

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Debatside.dk

Indlæg af oros »

De gør ellers alting så rigtigt og sympatisk i Ålborg. :lol:

Danne
Indlæg: 59
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatside.dk

Indlæg af Danne »

Tillykke til AaB med en flot 9. plads.
Spændende hvordan de ender næste sæson, når "Nordkraften" strategien for alvor skal stå sin prøve. Men uanset resultaterne, skal man huske at mange er misundelige over AaB og deres Bilbao lignende tilstande.

Var der i øvrigt nogen der fik læst med på politisk kommentator og AaB fan Jens Ringbers twitter? Tweetet er desværre slettet, men det var god underholdning

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Debatside.dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Danne skrev:
13. maj 2019, 12:47
Var der i øvrigt nogen der fik læst med på politisk kommentator og AaB fan Jens Ringbers twitter? Tweetet er desværre slettet, men det var god underholdning
Ja jeg så godt tweetet som virkeligt fik ham til at fremstå utrolig dum! Jeg forstår godt han har slettet det :roll: :lol:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Debatside.dk

Indlæg af Jesper BW1100 »

bobthebuilder_dk skrev:
15. maj 2019, 08:46
Danne skrev:
13. maj 2019, 12:47
Var der i øvrigt nogen der fik læst med på politisk kommentator og AaB fan Jens Ringbers twitter? Tweetet er desværre slettet, men det var god underholdning
Ja jeg så godt tweetet som virkeligt fik ham til at fremstå utrolig dum! Jeg forstår godt han har slettet det :roll: :lol:
Hvad gik det ud på? Sådan i korte træk?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Debatside.dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Han var meget hård og hånede i hans retorik men sådan i helt korte træk, så mente han fandme det var pinligt at vi ikke vi fik afsat alle vores billetter til Parken på fredag.
Så var der selvf. en masse som sammenlignede antallet af solgte billetter med befolkningsgrundet for området kontra kbh og for den sag skyld aabfans tur til kbh ved aabs sidste pokalfinale.
De samlede udregninger for var vidst så svær at modbevise, så han simpelhen sagde undskyld for hans impulsreaktion - og nu har han for ikke at se alt for dum ud , simpelhen slettet tweetet og dermed alt bevismaterialet ;-)


it wasn't his finest hour
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Debatside.dk

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det lyder som et underholdende tweet man er gået glip af ;-)

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Debatside.dk

Indlæg af oros »

Skulle vi ikke få lidt liv på denne side igen.

Det går jo hastigt mod bunden deroppe i Nordens Paris. De små grå mus i de grimme, vissengrønne trøjer, kan de slet ikke matche.
Kongen af Danmark ligger under stregen.

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: Debatside.dk

Indlæg af DalaiLama69 »

Havde intet imod AAB, før jeg opdagede den hjemmeside. Så kom KEPs interview hvor han svinede FCM og “Kristian Bach Bak er pædofil” sangen og hamrede de sidste søm i kisten. Jovist, de er ikke muggrønne, Kjøwnhaunere eller Jyder der holder med Brøndby, men de er nu stadig ikke dem jeg ville være mest ked af at se i første division. Det eneste jeg ville savne er deres stemning. Der er de i hvert fald stadigvæk i top 6 :D
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Besvar