En nordjyde i Herning!

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kim

En nordjyde i Herning!

Indlæg af Kim »

http://www.debatside.dk/Debat/webbbs_co ... read=28436

Den er sgu sjov...

En nordjyde, der er flyttet til Herning, havde idag følgende "iq-tunge" samtale med David Nielsen....

hva siger I? enten må han være utrolig ung, eller utrolig tung eller utrolig tung...

Jeg tror på to ud af tre - hva tror I? :)

BW #456
Senest rettet af Kim 24. mar 2005, 02:29, rettet i alt 1 gang.

Kim

Re: Og så bliver vi lige i det nordjyske!

Indlæg af Kim »

http://www.debatside.dk/Debat/webbbs_co ... read=28378

Mon nogle af de samme navne var på banen da vi (FCM) skulle have ny direktør - jeg kan jo læse ud fra hvad vores formand skriver

fcm.dk quete
"- Vi har valgt Claus Bertelsen blandt et imponerende felt af ansøgere, udtaler Bestyrelsesformand i FC Midtjylland Johnny Rune"

Gad vide om hvem der er tale om.. jeg har svært ved at tro virkelig tunge direktør emner i ansøger-feltet, især når man ser på tyngden af den ny-ansatte Claus Bertelsen.. en it-mand med salgserfaring kan vel næppe kaldes for virkelig tung, men ok, han afløser en tidligere direktør for et reklamebereau i Herning - så i forhold til dette må han vel betragtes som "ligevægtig"...

BW #456
-så må I selv definere hvem der er "overvægtig"... :-)

Peter Ross

Re: Og så bliver vi lige i det nordjyske!

Indlæg af Peter Ross »

Jeg ville have haft Dolph som ny direktør :-)

"Prøv at kig dig selv i spejlet. Du ligner jo noget der sidder omkring de mandlige kønsorganer, med dit sorte, krøllede hår" :-D

Peter Ross

Peter Ross

Re: En nordjyde i Herning!

Indlæg af Peter Ross »

Kim skrev:
> Jeg tror på to ud af tre - hva tror I? :)

At han ikke har for meget at flytte rundt med. Det er jo ikke for sjovt han holder med AaB ? :-)

Peter Ross



Anni

Re: En nordjyde i Herning!

Indlæg af Anni »

Hav medlidenhed med ham. Han har åbenbart ikke et liv :o)

Fornuftige forældre, der flytter til Jyllands hovedstad :o)

Anni

Besvar