Tizzer

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Tizzer

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Han har så vidt jeg ved da også opført sig fint her... Og hvordan han opfører sig på et andet forum er for mig ret ligegyldigt, så længe han kan debatere fornuftigt her.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Tizzer

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvis du er så træt af at der er så mange GF'er her inde.... så må i jo lade være med at skrive sådan nogen latterlige ting om os! for det første hvad vi skriver om i vores Forum er vores sag og ikke jeres, hvis i ikke kan klar det, må i holde jer væk! Og hvordan er det lige i ved at Tizzer har skreven det inde på VORES Forum, det er jo nok at i også er DER inde, så hold op med at brokke dig over vi kommer her ind

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Tizzer

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mini skrev:
-------------------------------------------------------

> hvad
> vi skriver om i vores Forum er vores sag og ikke
> jeres, hvis i ikke kan klar det, må i holde jer
> væk!

Nu er det jo netop også sådan at personen har holdt sig væk, og desuden kan man jo til ovenstående sige: Lige over... ;-)

Altoriso

Re: Tizzer

Indlæg af Altoriso »

Det virker lidt barnligt det indlæg - sådan lidt børnehaveagtigt.. he he

det er trods alt ikke det niveau, de fleste agf´ere skriver med herinde !

Igen - hvad vi skriver på VORES forum er vel VORES egen sag !


Men ellers har jeg vist i en anden debat diskutteret om emnet med et par seriøse agf´ere

så over and out

Kim

Re: Tizzer

Indlæg af Kim »

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab!

Tizzer - hva kan jeg sige - at han spiller vendekåbe - det ene sted er han "ååhhh" så sweet overfor os og klubben, det andet sted sviner han visse debattører til personligt + at han af et godt hjerte hader/ironisere alt hvad midtjylland foretager sig...

Mjaa.. sådan skal det vel være hvis man har for lidt at give sig til i hverdagen!

BW #456

BW # 163

Re: Tizzer

Indlæg af BW # 163 »

Tizzer bruger jo mere tid og energi på FCM end AGF. Forståeligt nok.

BW # 163

BW # 163

Re: Tizzer

Indlæg af BW # 163 »

Er helt enig. Der er alt for mange GFere herinde, og de får al for lang snor. Men de får åbenbart ikke nok opmærksomhed på fæstningen.

BW # 163

Besvar