Moderation Ja tak !

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

Re: Moderation Ja tak !

Indlæg af Altoriso »

Emnet hedder : Moderation Ja tak !

Det vil jeg gerne have at du husker på :-)

Al diskussion om selve fodboldklubben synes jeg ikke har nogen berettigelse i lige netop denne debat - det drejer sig mest om moderation og holdninger til de indlæg der skrives...

Og som skrevet har adskillige ( altså vel nok ca 90% ) af "jeres" indlæg handlet om moral eller mangel på samme hos både fodboldklubben, men OGSÅ i høj grad Ulvegravens debattører..

Når jeg så læser forsvaret af de nævnte indlæg fra en AGF-fan, så er det jeg undrer mig over, hvorfor grænsen nu er anderledes
Jeg husker tydeligt at da én på vores debatforum trådte over grænsen, så blev personen sablet ned både herinde og på jeres debatforum....
Den samme grad ser jeg ikke nu, omend nogle få GF´ere tager afstand...

Ser desuden at omtalte person nu trækker kraftigt i land, og det har jeg stor respekt for, omend det måske er lidt sent


Skal desuden lige nævnte at det første indlæg i tråden, pga flytning mellem vores fora, har været væk i et par dage - deraf U-aktualiteten så at sige :-)


Udover det synes jeg at det er en god diskussion at tage op, da vi nødigt skulle komme ud i, at det på den ene eller anden måde munder ud i større problemer mellem fans mv..

Det er trods alt mest på banen og lægterne, at kampen skal foregå :-)



mvh

Jan

Ranger (AGF)

Re: Moderation Ja tak !

Indlæg af Ranger (AGF) »

Debattøren trak nu hurtigt i land, så det er ikke noget, han pludseligt har gjort. Det skete allerede få indlæg efter det nævnte indlæg.

Nå, men hvis vi skal back to basic omkring moderator-linier, så vil jeg ikke have noget imod, at indlægget blev fjernet. Nu faldt det så heldigt ud, at det endte med en debat, hvor debattøren også erkendte, at det ikke var så heldigt skrevet.

Hvis det hørte til de daglige hændelser, at sådanne indlæg blev skrevet, ja så så jeg da gerne, at moderatorerne skred ind. Så langt er vi vist enige. :-)

Når du selv efterlyser grunden til, at "jeres debattør" blev haglet ned, så skyldtes det jo, at han var moderator, men samtidig så højt og flot på reglerne, når han selv skrev. Det gav en meget uheldig linie.

Havde "vores debattør" været moderator, så havde jeg da nok også selv blandet mig inde i den nævnte debat. Så tvivler jeg også på, at han var sluppet så billigt fra den frådende masse :-)
Nu har han bare ikke noget med moderatorlinien at gøre, og derfor denne forskel.

Jeg håber da selv, at vi slipper for lignende indlæg i fremtiden. De fleste AGF'ere vil jo nok have en tendens til at mene, at ER skulle have noget på låget, hvis man spurgte. Men derfra er der jo langt til i fulde alvor at gøre det. Og når det så kommer til debatfora, ja så skal man jo lade være med at skrive den slags. Det kommer jo hurtigt til at se anderledes ud på skrift.

Iøvrigt tror jeg, at du blander tingene lidt sammen, når du taler om vores mangel på moral hos FCM's debattører. For mit eget vedkommende har det bundet i, at man havde en generel tendens til at forholde sig helt ukritiske overfor klubbens ageren. Når det så er sagt, så synes jeg da selv, at der var en ændring i denne holdning hos flere efter David Nielsen købet, hvor flere kunne se den lidt uheldige fremtoning ER, Ørlund og Rune havde i pressen.
Denne holdning bunder jo nok i, at der efterhånden har været en langvarig tradition i AGF til at forholde sig ualmindeligt kritisk til ledelsen (som dog ofte heller ikke har været noget at prale af). Direktørposten i AGF er jo en af de sværeste ledelsesposter i den danske sportsverden. Man er oppe mod 2 lokalaviser, flere tusinder tilhængere, flere større aviser, og alle skal overbevises om, at man gør det rigtige.
Og så har der åbenbart også været 148 spøgelser og 3 trolde at kæmpe i mod :-)

Håber at du kan fange pointen :-)

//Ranger


YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Moderation Ja tak !

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er edermaame stygt mand!!! Det er så utroligt svært at forstå at nogen folk har lyst til at tænke sådan.. Men at de oven i købet gider at bruge tid på at ytre det i offentligheden, syntes jeg er utroligt.. Undskyld: Men det er ikke de folk, man lige tror har den største uddannelse i bagagen ;o)
Thomas KBH.

Klauzito

Re: Moderation Ja tak !

Indlæg af Klauzito »

-THOMAS- skrev:
-------------------------------------------------------
Undskyld: Men det er ikke de
> folk, man lige tror har den største uddannelse i
> bagagen ;o)
> Thomas KBH.


Umiddelbart ikke!
Men igen er det ikke noget du kan generalisere. Jeg husker engang vi var i Århus for mange år siden (mener det var faktisk en fredags kamp ÅGF mod Aarhus Fremad, hvor Lasse Sall scorede direkte på hjørne). Der stod der nogle typer i jakkesæt, de lignede bankmænd og de svinede alt og alle til og havde et sprog værre end det der! Min kammi og jeg blev da lovet en ordentlig gang bank af en eller anden grund!

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Moderation Ja tak !

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kan kun sige, at der må være noget i deres liv som ikke er helt velfungerende.. Uden at vide hvad det kan være ;o)
Thomas KBH.

Besvar