Hattrick - træningstema

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Hattrick - træningstema

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Så vil jeg da indvie dette nye underforum med en hattrick tråd.

Lillerød-IF solgte i sidste uge en "fremragende" forsvarsspiller, der samtidig var "utilstrækkelig" i både spilfordeling og fløjspil. Han gav 15.810.000, hvilket er det største klubben har hevet ind på et spillersalg. Forsvarstræningen begynder at give effekt må man sige, efter at en tidligere spiller røg for 14 millioner og der er mange unge talenter på udmærket, formidabel og fremragende som snart er salgsobjekter.

En stor del af de mange millioner blev brugt på at købe en formidabel angriber med acceptabel passing. Han debuterede og spillede til 4 stjerner i går, i en kamp jeg tabte 2-1, til trods for at jeg havde omkring 8 stjerner mere i alt. De resterende penge, samt tilskuerindtægter på 2 millioner (dvs. maksimalt 5 millioner), skal anvendes til et nyt talent, og jeg søger i øjeblikket markedet for 17-årige gode forsvarsspillere med nogle sidestats. Der er mange af dem, men det gælder jo om at finde et rigtigt godt talent med høj TSI og samtidig ikke give de 7-8 millioner for ham, som nogen af dem ryger for.

De næste to salg af forsvarsspillere skal bruges til at købe en formidabel målmand og en formidabel fløj. Derefter er målet at anskaffe endnu en midtbanespiller for indtægten på to talenter, dvs. for ca. 30 millioner. Men "allerede" når den formidable fløj og den formidable målmand er købt, skal holdet rykke op til serie V, hvis ikke det er lykkedes i processen. Jeg regner med at der kan gå op til 2 sæsoner før jeg er nået så langt.

Hvordan ser det ud med jeres klubber? Hvad træner i, hvor meget tjener i på det i træner og hvad er jeres erfaringer? Min er at man skal være ret tålmodig før det giver effekt, men at det så også lige pludselig går hurtigt, når man som jeg har 9 forsvarsspillere (10 når erstatningen for salget i sidste uge er købt). I øjeblikket er 8 af mine forsvarsspillere under 23 år og er alle købt som talenter til forsvaret. Det betyder at der er stigninger til et af de 10 talenter næsten hver gang der opdateres på fredage.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 17. feb 2005, 16:55, rettet i alt 1 gang.

bw152/michael

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af bw152/michael »

Jeg er lige begyndt at træne fløjspil, for jeg har lige købt en ny fløj, og resten af fløjene kunne også godt trænge til noget træning i det.

Vi har fået en skuffende start på sæsonen, men er ved at komme ovenpå igen, vi sluttede sæsonen med at falde fra en sikker førsteplads til en fjerdeplads i de sidste 5 kampe, spillernes moral er steget, og med sikringen af et kæmpe angrebstalent på 19 år, ser det fornuftigt ud for den nye sæson.
Det klare mål er oprykning, jeg mener vi har kvaliteterne i truppen til det, op til sæsonen har jeg købt en fløj/back, en angriber og en central midtbane, de er alle faldet godt til i truppen, og derfor mener jeg at mine forventinger til sæsonen er fornuftige, og selvfølgelig opnåelige.!

Hvad er dine mål for denne sæson?

Michael Meyhoff - Direktør for Erritsø United!
----------------------------------------------
En ven er en der ved alt om dig, men alligevel holder af dig! :)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg skal bare have en pæn placering, dvs. i top-4. Mit hold burde ud fra TSI på spillerne kunne rykke op, men da der er tale om især 7-8 forsvarsspillere med høj TSI er der stadig nogen svagheder der skal udbedres før jeg forventer mig mere. Men spillerne er da velkomne til at overraske, selvom søndagens kamp antydede at vi stadig mangler en bedre målmand end acceptabel, hvis min defensive taktik skal fungere.

Lissau

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af Lissau »

FCMidtjylland lagde ud med en 3-2 sejr i en kamp, hvor vi var udspillet. FC Blasterz havde bolden i 82 pprocent af kampen, så en ufortjent sejr... :-)

denne Weekend stillede det andet hold ikke op, så vi fik en sikker 5-0 sejr i hus.

De kommende to kampe er hjemmekampe, hvor de begge har lagt ud med en sejr og et nederlag. Jeg ved det ene hold er opsat på en oprykningsplads, da der har været en del skriven internt mellem klubberne. Men tror på min. 4 point i de to kampe.

Derudover overvejes der et spiller salg for at få økonomien rettet lidt op, men regner med at vente med at sælge til en af de to potentielle salgsopjekter,m som begge er angribere, er steget...

/Lissau

ChandlerBing

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af ChandlerBing »

FC Bing United (FCBU) er nu igang med sin 10. Hattrick-sæson.

De sidste 5 sæsoner har stået på scoring-træning, og det gør denne og næste sæson også!

Herefter skal udbyttet af træningen høstes for alvor. Det er blevet gjort lidt med løbende mellemrum de seneste par sæsoner, hvilket bl.a. har resulteret i købet af Thomas Mellhult, som er vores svenske midtbanestjerne. Han har dog ikke for alvor fundet sig til rette i FCBU, hvilket har gjort, at han endnu ikke har været i optimal form.

Målet for sæsonen er så vidt muligt en oprykning til III, men det kan blive svært, da vort forsvar ikke er særligt godt. Det kendetegner dog FCBU, da vi for alt i verden helst vil frem over stepperne og score mål. Det har også afspejlet sæsonstarten, som har resulteret i en 7-2 sejr over nedrykkerne fra III og en 9-0 over en oprykker fra V, som dog allerede nu har mistet sin ejer.

Jens Mikkelsen

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Hejsa

Ja hos **FCM Kongen** lykkedes det så endelig at rykke op i V.30 efter 3 Mesterskaber i Serie VI. 936 et vaskeægte Hattrick ;-) Lars Skytte blev for anden gang i sin gloværdige karriere topscore i Serie VI. og samtiddig at rykke holdet op som klubbens spillende træner, jamen så var det en kanon succes for Lars S.

Lars er dog kun træner i en overgangs periode. Som det ser ud nu så er han utilstrækelig i lederegenskaber så så snart han falder til svag så overtager Robert Olofsson som har accept. i lederegenskaber og har en god rutine.

Jeg træner midtbane og klubbens største talent er 19 år og er formidabel i spilfordeling. I princippet kunne jeg godt sælge ham om et par sæsonner til en ok pris, men min plan er at beholde alle disse gode spillere og gøre som jeg gjorde i Serie VI. opbygge en stærk (ligaen taget i betragtning) så det skal minimum et niveau op. Jeg har yderlig 4 træningsemner til andet holdet som om 2-3 sæsonner vil indgå i 1 holdsplanerne.

Taget udfra den betragtning at spillerne er i en god form så har jeg 2 gamle midtbane slidere som spiller 3,5-4 stjerne og 4,5-5 stjerne krydret med 2 fløje der spiller 4 stjerne som er i midten af tyverne også er der så Jesper Thyrring som er den tidligere omtalte midtbane. Så er det at udfase de folk som er gamle med træningsobjekterne. På den måde skulle jeg gerne være selvforsynende på midtbanen også gælder det om at træne andre indimellem og høste lidt guld på det.

Pt. ligger jeg nr. 2 i Serie V. 30 men det er i kraft 1 stk. ufortjent hjemmebane sejr og 1 stk. WO på udebane, så legen begynder først for alvor på søndag.

MVH

Mikkelsen

Bjørn

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af Bjørn »

FCM alldaway er gået ind i en ret spænnede sæson. I løbet af sidste sæson formåede vi at hente 2 forholdsvist gode midtbanespillere til klubben, samtidigt med at vi fik købt en fløj der er gansk meget fremtid i. Dertil kommer at vi fik fat i Boris Nesterov til angrebet (udmærket scoring, god passing) og iøvrigt også en udmærket målmand. Det eneste vi nu mangler er en midtbane superstjerne. Til dette formål har vi vlagt at sætte holdets absolutte megastjerne den 6 bedste forsvarer i VI til salg. De af jer som kender til mit hold kender ham selvfølgelig godt. Det er Richard Tielemann (storslået forsvar, fremragende dødbolde, og flere andre sidestats). Når Tielemann er blevet solgt køber vi en midtbanestjerne og rekrutterer en ny intern træner.

Alldaway har som bekendt igennem hele dets eksistens trænet forsvar. Dette er vi efterhånden ret gode til, hvorfor jeg vi stiller et ret frygtindgydende forsvar. I denne sæson skulle vi gerne få flere spillere der bliver geniale i forsvarsstaten.

Allan B.

Re: Hattrick - træningstema

Indlæg af Allan B. »

Mit hold Thor/Farum har fået en god sæsonstart med to sejre. Til alt held er det en relativt overkommelig serie VI jeg er i. Har i hvert fald på fornemmelsen, at mit hold ikke er på højde med dit.
Jeg træner skudtræning, d.v.s. målscoring og dødbolde. Alle spillere er mindst acceptabel i målscoring og rimeligt niveau i dødbolde. Det er en langsom træningsform, så spillerne når ikke så højt op i niveau. Til gengæld opvejes kvalitet forhåbentlig af kvantitet. Det er ikke nødvendigvis fornuftigt, men sjovt, og jeg gider ikke træne det samme som alle andre.
Så må jeg indrømme, at jeg er blevet godt bidt af Hattrick og logger på flere gange om dagen. Også i smug fra arbejdet. Har også besøgt en af dem, som jeg er i række med.

Allan B.

Besvar