Hvad er alternativet til Ulvegraven?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
felisan
Indlæg: 158
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:01
Kontakt:

Hvad er alternativet til Ulvegraven?

Indlæg af felisan »

Ulvegraven har nærmest altid været bedste debatforum for seriøs debat omkring FCM.
Men - rent personligt - synes jeg at niveauet på debatten herinde nærmer sig det der ses på Facebook og Nationen og at kompetente, velargumenterende debattører, der ved hvad de snakker om (Ex. Kent, Arff, Noe) er mindre og mindre tilstedeværende, mens andre fylder debtaforum'et med ævl og løse påstande.

Jeg kunne godt starte med at bruge ignore-knappen på 3 udvalgte debattører for at se, om det ville hjælpe på min lyst til fortsat at læse på ulvegraven, men det ville sikkert ikke fremelske de debatter med gode argumenter jeg savner.

Er det virkeligt her vi er med Ulvegraven i dag?
Og findes der ikke et alternativ andet end Twitter?
Gode anbefalinger eller links modtages selvfølgelig også gerne på en PB.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Hvad er alternativet til Ulvegraven?

Indlæg af Acebone »

Jeg har det lidt på samme måde. Ignore-knappen virker desværre ikke rigtig i praksis, når der bliver citeret fra og svaret på diverse indlæg. Jeg har forsøgt, og det er noget rod.

Du skal være velkommen i FC Midtjylland-tråden på bold.dk under "klubsnak". Der synes jeg, niveauet er forholdsvist højt, uden det nødvendigvis betyder, vi er enige om alting.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Hvad er alternativet til Ulvegraven?

Indlæg af 974 »

Ikke lige som et direkte indspark omkring et alternativ :-)

Men tænkte at det eks. også kunne være rart, at når folk lige linker til en tilfældig artikel på bold.dk, Tipsbladet osv., så også lige kort beskriver hvad eller hvem artiklen om handler ?

Eks. i transfertråden

Så kan man hvis man alligevel godt ved hvad det handler om, undlade at klikke på linket (hvis man gerne vil det da)

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Hvad er alternativet til Ulvegraven?

Indlæg af admin 3 »

Der bliver gjort nøjagtigt det samme på Facebook.

Ikke at det hjælper det mindste

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Hvad er alternativet til Ulvegraven?

Indlæg af Ravnen »

Mht. debatten, synes jeg egentlig at niveauet har været rigtig fint i et pænt stykke tid nu :-)

Besvar