Debatforum?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Debatforum?

Indlæg af 974 »

Synes tit man oplever at der bliver linket til den ene artikel efter den anden - og så ikke mere..

Nu er det jo et debatforum, så man burde vel kunne forvente at der yderligere blev skrevet et eller andet form for debatskabende?

Jeg synes - hvad synes I?

Jeg tror - hvad tror I?

Artiklerne i sig selv kan jo skabe debat, men synes at det kræver lidt mere substans - hvad synes I ? :lol:

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Sv: Debatforum?

Indlæg af PH1978 »

Jeg synes, at det lyder som en god idé.
Jeg tror, at jeg ofte glemmer det.

Jeg synes, at det ikke altid er nødvendigt at kommentere.
Jeg tror, at jeg ikke er den eneste.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatforum?

Indlæg af Le Compte »

Jeg syntes det er ok at folk linker til en artikel der handler om fcm. Jeg får læst mange artikler som jeg ikke vil finde selv. Måske vi skulle have en tråd om artikler vedrørende fcm.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatforum?

Indlæg af Ravnen »

En tråd som hed "Artikler" kunne måske være en løsning. Er enig i at det er mest interessant når folk mener noget, end blot at der postes et link :-)

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatforum?

Indlæg af 974 »

Ved ikke om en decideret tråd er godt, fordi det er jo tit netop artikler der skaber debatten

så det vil sikkert bare komme til at blive meget rodet :-)

Tænker lidt at når man sidder og finder en FCM-relevant artikel, så må man da sidde og gøre sig nogle tanker - som man måske så lige kunne løfte sløret for?

Så det ikke bliver sådan noget "hey - ny artikel - den må jeg hellere som den første smide på Ulvegraven" agtigt

MEN det er jo altså et DEBATforum, så synes godt at der kunne være lidt mere kød på

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Debatforum?

Indlæg af 974 »

Synes faktisk at det er relevant at tage ovenstående debat op igen... :-)

Det virker for mig til at Ulvegraven efterhånden bare er opslagssted for links til forskellige nyheder der bliver bragt i alle mulige medier..
Det synes jeg er ret synd!

Er det sådan det skal være??

Hvad synes I?

Edit: jeg synes i hvert fald at rigtigt mange indlæg er sådan
Transfertråden skaber i det mindste noget debat

Besvar