Galleri

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
forzajuvebianconeri
Indlæg: 9
Tilmeldt: 20. maj 2009, 09:11

Galleri

Indlæg af forzajuvebianconeri »

Jeg synes det er nogle fantastiske billeder Palle og co. tager til hjemmekampene. Men med 100-200+ billeder i en serie, kan det tage enormt lang tid at kigge dem alle igennem. Slideshow er selvfølgelig en mulighed, men det tager altså også en del tid, hvis man blot vil "bladre" billederne igennem og nærstudere nogle "få".

Er det ikke muligt at lave det således, at man blot trykker på en tast (piletast, mellemrum eller andet), for at skifte til næste billede ?

Måske findes taste allerede, og det blot er mig der ikke kan finde den ?

Som det er nu, løber jeg blot oversigten igennem, og det er jo lidt synd, når nu der er så mange gode billeder.

Ovennævnte er blot et forslag til en forbedring af en ellers super hjemmeside.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Galleri

Indlæg af Ravnen »

Du kan få en oversigt frem ved at gå direkte ind i det enkelte galleri. Bare klik på billedet ude i selve oversigten her http://www.black-wolves.com/galleri.html så dukker der en oversigt op.

I Slideshow kan du også holde markøren over billedet og så dukker der en frem og tilbage pil op, så du kan se dem i hurtigere tempo eller gå tilbage hvis det er nødvendigt.

Tusind tak for rosen 8-)

forzajuvebianconeri
Indlæg: 9
Tilmeldt: 20. maj 2009, 09:11

Re: Galleri

Indlæg af forzajuvebianconeri »

OK den var ikke lige sådan at finde :? , men at flytte markøren ud i siden, når man har valgt slideshow - det var det jeg søgte. Takker ;)

Besvar